«IOANNINA OLD. NEW. YOU»: Αυτό είναι το 4ετές πλάνο για την προβολή των Ιωαννίνων
Με στρατηγική, σχέδιο και συνεργασίες, με μετρήσιμα αποτελέσματα και αξιολόγηση, τα Ιωάννινα επενδύουν δυναμικά στην τουριστική ανάπτυξη, ξεκινώντας να κατακτήσουν διεθνείς και εγχώριες αγορές.
Το νέο brand name της πόλης «IOANNINA OLD. NEW. YOU» αναδεικνύει το ιστορικό παρελθόν της, επενδύει στο δυναμικό της παρόν και συνδυάζει τη φιλικότητα και τον ανθρωποκεντρικό χαρακτήρα της.
Η νέα στρατηγική με ορίζοντα τετραετίας, που αποτελεί τον «καταστατικό χάρτη» για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων είναι προϊόν συνεργασίας του δήμου Ιωαννιτών, του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων και της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων.
Είναι η πρώτη φορά που «τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι, με πραγματικό σχέδιο πτήσης», λέει χαρακτηριστικά ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας.
Το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα» στην Ελλάδα και το εξωτερικό, με ορίζοντα ως το 2019, παρουσιάστηκε την Παρασκευή το βράδυ στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Du Lac, γεγονός που φανερώνει ότι το «στοίχημα» για το τουριστικό μέλλον της περιοχής δεν είναι μόνο υπόθεση των θεσμικών φορέων και των επαγγελματιών, αλλά και των ανθρώπων της πόλης που «αγκαλιάζουν» το φιλόδοξο εγχείρημα.
Πρωτότυπη παρουσίαση
Η παρουσίαση έγινε με φρεσκάδα, ζωντάνια και πρωτοτυπία, εντυπωσίασε και κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον. Χωρίς τα συνηθισμένα πάνελ και τους καθιερωμένους σε ανάλογες περιπτώσεις χαιρετισμούς, με τρόπο διαδραστικό, έδωσε την αίσθηση μιας γιορτής όπου συμμετείχαν όλοι οι παρευρισκόμενοι.
Παρών ο δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Γιάννης Μπουτάρης (επικεφαλής πολυπληθούς αποστολής από την πόλη του), που όπως είπε έχει αναπτύξει μια στενή σχέση με τα Γιάννενα, καθώς οι δύο δήμοι έχουν υπογράψει εδώ και ένα χρόνο σύμφωνο συνεργασίας που προβλέπει-εκτός των άλλων- στρατηγική συνεργασία στον τομέα του τουρισμού. Ο Γιάννης Μπουτάρης μετέφερε την εμπειρία του, προτρέποντας «να εκτιμήσουμε αυτό που έχουμε, να το καταλάβουμε, να το εκμεταλλευτούμε με επαγγελματισμό».
Ο δήμαρχος Ιωαννιτών, Θωμάς Μπέγκας, εξέφρασε «διπλή χαρά», γιατί αφενός πρώτη φορά υπάρχει ένα οργανωμένο σχέδιο για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων και αφετέρου αυτό είναι αποτέλεσμα συνεργασίας. «Όταν εκλέχθηκα δήμαρχος είπα ότι θα πρέπει να βαδίσουμε με οργανωμένο σχέδιο, με επαγγελματίες και με συνεργασία. Δεν σας κρύβω ότι δεν ήταν εύκολο να πεισθούν όλοι, αλλά τώρα πια τα Γιάννενα ξεκινάνε το ταξίδι με πραγματικό σχέδιο πτήσης», ανέφερε.
Εξάλλου, ο δήμαρχος εξέφρασε και θυμό για την κατάσταση του αεροδρομίου Ιωαννίνων καθώς, το πρωί, είχε ακυρωθεί άλλη μία πτήση, με την οποία θα έρχονταν στην πόλη δημοσιογράφοι από την Αθήνα για την παρουσίαση. «Να σηκώσουμε όλοι πολύ δυνατά τη φωνή μας για το αεροδρόμιο των Ιωαννίνων, το αεροδρόμιο της Ηπείρου, διεκδικώντας από την πολιτική ηγεσία ένα αξιόπιστο αεροδρόμιο», τόνισε ο Θωμάς Μπέγκας.
Ο αντιδήμαρχος Τουρισμού του δήμου Ιωαννιτών, Νίκος Γκόλας, αναφέρθηκε στον τουριστικό προορισμό «ΙΩΑΝΝΙΝΑ» που «έχει τα πάντα» και στην επαγγελματική δουλειά που γίνεται πλέον για την προώθηση του.
Ο Μητροπολίτης Ιωαννίνων, Μάξιμος και ο περιφερειάρχης Ηπείρου, Αλέκος Καχριμάνης, αναφέρθηκαν στη σπουδαιότητα της συνεργασίας και του συντονισμού όλων.
Ο Α’ αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου Ιωαννίνων, Δημήτρης Δημητρίου επισήμανε ότι «πρώτη φορά γίνεται αυτό που πρέπει και δεν ήταν δυνατόν να απουσιάζει το Επιμελητήριο». Ο πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Ν. Ιωαννίνων, Κώστας Βλάχος, εξέφρασε την πεποίθηση ότι «είμαστε όλοι μαζί και θα τα καταφέρουμε».
Την στήριξή τους στην οργανωμένη προσπάθεια για την τουριστική ανάπτυξη της περιοχής εξέφρασαν και οι εκπρόσωποι τον παρατάξεων της αντιπολίτευσης, Άρης Μπαρτζώκας, Σπύρος Κωνσταντόπουλος, Αστερινός Μάνθος.
«Οδηγοί» στην πρωτότυπη παρουσίαση του επιχειρησιακού σχεδίου ήταν ο Χρήστος Χέλμης, επικεφαλής της Colibri AE, ο Στέφανος Ζέρβας, σύμβουλος για θέματα τουρισμού και επιχειρηματικότητας του δημάρχου Ιωαννιτών και ο Σαμ Κωδούνης, εκπρόσωπος των ξενοδόχων. Επαγγελματίες του τουρισμού, όπως η Δέσποινα Αμαραντίδου από την ARTION Conferences & Events, ο Stefan Merkenhof της GBR Consulting, ο Νίκος Σαπουντζής της Tourism Plus, εξήγησαν την στρατηγική, τις δράσεις και στους στόχους του επιχειρησιακού σχεδίου.
Στρατηγικός συνεργάτης στο εγχείρημα είναι ο ΕΟΤ, όπως τόνισε η εκπρόσωπός του Αικατερίνη Μεϊμάρογλου, ενώ το παρών έδωσαν και ο πρόεδρος της ΔΕΘ, Αναστάσιος Τζήκας, καθώς και τουριστικοί πράκτορες και δημοσιογράφοι από τη Θεσσαλονίκη. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με δεξίωση, υπό τους ήχους της μπάντας του Γιώργου Γάκη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ
Αυτό είναι το επιχειρησιακό σχέδιο για την προβολή και προώθηση του τουριστικού προορισμού «Ιωάννινα».
Η νέα στρατηγική για την τουριστική ανάπτυξη των Ιωαννίνων, προέκυψε μέσα από τη συνεργασία του Δήμου Ιωαννιτών, της Ένωσης Ξενοδόχων Νομού Ιωαννίνων και του Επιμελητηρίου, που αποφάσισαν από κοινού να αναδείξουν την περιοχή ως πόλο έλξης, με στόχο να αυξήσουν τα μερίδιά της στην εγχώρια και κυρίως στη διεθνή τουριστική αγορά, αξιοποιώντας όλα τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της μέσα από επαγγελματικό σχεδιασμό και προγραμματισμό.
Το επιχειρησιακό σχέδιο εκπονήθηκε έπειτα από μελέτη που διενεργήθηκε από εξειδικευμένους εμπειρογνώμονες και επαγγελματίες του κλάδου. Καταξιωμένες εταιρίες στον τομέα της τουριστικής προβολής όπως οι Tourism Plus, Colibri AE, ARTION Conferences & Events, GBR Consulting, επιλέχτηκαν σε συνεργασία τόσο με την ειδική Επιτροπή που συγκροτήθηκε αποτελούμενη από εκπροσώπους των τριών εμπλεκόμενων φορέων, όσο και την συνεργασία 5**** ξενοδοχείων της πόλης και μεγάλων τοπικών επιχειρήσεων και οργανισμών.
Με ορίζοντας τετραετίας, το ολοκληρωμένο ρεαλιστικό πρόγραμμα δράσεων, που καλούνται να υλοποιήσουν περιλαμβάνει:
- Branding & Web/Social Media Strategy & Presence
- Destination Management/Promotion & Campaigns
- Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination
- Benchmarking & Customer satisfaction Surveys.
- Το νέο brand name της πόλης είναι «IOANNINA OLD.NEW.YOU GREECE».
Οι αγορές-στόχοι που έχουν καθοριστεί για το 2016 είναι:
Γερμανία
Βέλγιο
Τουρκία
Γαλλία
Ιταλία
Ελλάδα
Στην προκαταρκτική συζήτηση που έχει γίνει για τα επόμενα έτη, έχουν επιλεγεί οι αγορές των Βαλκανικών χωρών, της Ρωσίας, του Ισραήλ, της Κύπρου, αλλά και των ανερχόμενων αγορών της Κίνας, της Ινδίας και της Ιαπωνίας.
Η προσέλκυση νέων δυνητικών επισκεπτών από τις ανωτέρω αγορές θα γίνει βάσει των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών αυτών, αλλά και του προφίλ των τουριστών από κάθε χώρα ξεχωριστά, εστιάζοντας σε συγκεκριμένες μορφές τουρισμού (οινοτουρισμός, 50+, αναψυχής, γαστρονομικός, πολιτιστικός, luxury, συνεδριακός, εκπαιδευτικός, εναλλακτικός & οικολογικός).
Παράλληλα, λαμβάνονται υπόψη και οι ήδη υπάρχουσες διεθνείς αεροπορικές συνδέσεις, οι συνεργασίες με τουριστικούς οργανισμούς και τρέχοντα προγράμματα εισερχόμενου τουρισμού μέσω του αεροδρομίου της Θεσσαλονίκης και του Ακτίου, αλλά και του λιμένος Ηγουμενίτσας.
Αναλυτικότερα, το τετραετές επιχειρησιακό σχέδιο προβλέπει:
Δράση 1 : Branding & Web/Social Media Strategy & Presence
Το σχεδιασμό, την υλοποίηση και τη διαχείριση των κατωτέρω ενεργειών αναλαμβάνει η εταιρία Colibri AE (www.colibri.gr), με επικεφαλής τον Creative Director & Copywriter, Χρήστο Χέλμη.
Ειδικότερα, περιλαμβάνει τις εξής επιμέρους ενέργειες:
1. Επιλογή και διατύπωση Βrand name και λογότυπου για το τουριστικό προϊόν των Ιωαννίνων. Η επιλογή του brand name & του tagline (βασικού μηνύματος) έγινε βάσει τεκμηριωμένης πρότασης.
2. Παραγωγή – Συγκέντρωση - Επεξεργασία υλικού τουριστικής προβολής. Αφορά το σχεδιασμό του βασικού υλικού της τουριστικής προβολής και προώθησης.
3 Ανασχεδιασμός, δημιουργία και διαχείριση του website των Ιωαννίνων, www.travelioannina.com
4. SEO (Search Engine Optimization) on page/off page. Για την καλύτερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης σε keywords που ενδιαφέρουν και θα μπορούσαν να φέρουν δυνητικούς επισκέπτες. Διαμόρφωση κειμένων ώστε να περιλαμβάνουν τα συγκεκριμένα keywords.
5. Social Media & Ε-Μarketing
- Σχεδιασμός online στρατηγικής για τις αγορές-στόχους.
- Διαχείριση περιεχομένου & Στρατηγική κυρίως στο Facebook.
- Διαφημίσεις και καμπάνιες στο Google-στρατηγική, πρόγραμμα, μηνύματα.
- Δημιουργία και αποστολή μηνιαίου newsletter.
Δράση 2η : Destination Management/Promotion & Campaigns
Η δράση αυτή αποσκοπεί στην συνολική διαχείριση του προορισμού, με στόχο την βελτίωση της αναγνωρισιμότητας των Ιωαννίνων στην Ελλάδα και το εξωτερικό, καθώς και τη διαμόρφωση ενιαίας τουριστικής ταυτότητας που θα οδηγήσει στην αύξηση της επισκεψιμότητας.
Η υλοποίηση της δράσης αυτής θα πραγματοποιηθεί μέσω της συμμετοχής σε τουριστικές εκθέσεις, της διοργάνωσης επιχειρηματικών αποστολών, παρουσιάσεων και συνεντεύξεων Τύπου, ταξιδιών εξοικείωσης τουριστικών πρακτόρων και δημοσιογράφων από την Ελλάδα και την αλλοδαπή.
Το σχεδιασμό και την εφαρμογή της συγκεκριμένης δράσης αναλαμβάνει η εταιρία Tourism Plus με επικεφαλής τον CEO/Marketing Strategist αυτής, Νίκο Σαπουντζή.
Δράση 3η : Growth Strategy of Ioannina as a MICE Destination
Την συνεδριακή προβολή του προορισμού των Ιωαννίνων θα αναλάβει η εταιρία ARTION Conferences & Events την οποία διευθύνει η Δέσποινα Αμαραντίδου, managing Director.
Πιο συγκεκριμένα, το έργο της ARTION θα επικεντρωθεί στα εξής :
Έρευνα για διεθνείς διεκδικήσεις: Κατ’ ελάχιστο προσκόμιση 50 τίτλων συνεδρίων για κάθε έτος, που θα μπορούσαν να διεκδικηθούν εν δυνάμει για την πόλη των Ιωαννίνων
Προβολή της πόλης ως συνεδριακού προορισμού στις εξής δύο συνεδριακές εκθέσεις : EIBTM Βαρκελώνης & IMEX Φρανκφούρτης.
Δράση 4η : Benchmarking & Customer Satisfaction Surveys
O σχεδιασμός και η υλοποίηση των ανωτέρω ενεργειών θα πραγματοποιηθεί από την GBR consulting (www.gbrconsulting.gr), η οποία εκπροσωπείται από τον κύριο Stefan Merkenhof, managing consultant και αναλύονται ως εξής:
1. Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Ιωαννίνων.
2. Υπηρεσίες μηνιαίου Benchmarking για τα ξενοδοχεία που θα ενδιαφερθούν να συμμετέχουν στην έρευνα.
3. Υπηρεσίες Διεθνούς Benchmarking σε μηνιαία βάση. Ενδεικτικά προτείνουμε βάσει των διαθέσιμων στοιχείων που έχουμε να κάνουμε το Benchmarking με τις εξής πόλεις: Βαρσοβία, Σόφια, Αγία Πετρούπολη, Βουκουρέστι, Μπρατισλάβα, Γλασκόβη, Μπέρμιγχαμ, Σάλτσμπουργκ, Λιθουανία.
4. Για το μηνιαίο Benchmarking των Ιωαννίνων αλλά και για την σύγκριση της πόλης σε διεθνές επίπεδο, θα ζητηθούν τα ακόλουθα δεδομένα :
- Πληρότητα
- Aπόδοσης (Μέση Τιμή Δωματίου (ARR)
- Έσοδο ανά Διαθέσιμο Δωμάτιο (RevPAR)
- Διανυκτερεύσεις ανά εθνικότητα
- 1) Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
- 2) Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
- 3) Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
- 4) Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
28/03 17:31
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
28/03 17:18
Βέλγοι φοιτητές εκπαιδεύονται στον σχεδιασμό τουριστικών προϊόντων στη Θεσσαλονίκη
28/03 16:51
Όλγα Κεφαλογιάννη | Η Ρόδος μπορεί να εξελιχθεί σε παγκόσμιο πρότυπο βιώσιμου προορισμού
28/03 16:13
28/03 15:02
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
28/03 14:58
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
28/03 12:13
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
28/03 11:43
28/03 11:30
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
28/03 11:23
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
28/03 11:00
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
28/03 10:56
28/03 10:12
28/03 10:01
28/03 08:07
28/03 07:59
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
28/03 07:56
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
28/03 07:54
28/03 07:01
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
27/03 16:58
27/03 16:56
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
27/03 14:42
27/03 13:22
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
27/03 12:39
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
27/03 12:27
27/03 12:22
Τουρισμός | Σήμα Πιστοποίησης Αειφορίας “The Rhodes Co–Lab” στα ξενοδοχεία της Ρόδου
27/03 11:57
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
27/03 11:49
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
27/03 11:23
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
27/03 10:44
Τουρισμός | Η Μαγιόρκα "συμμαχεί" με τους τουρίστες για τη βιωσιμότητα
27/03 10:18
27/03 10:07
27/03 07:52
27/03 07:48
Διαγωνισμός για τη διαχείριση του τουριστικού καταφυγίου Αγ. Νικολάου στον όρμο Αιγίου
27/03 07:44
27/03 07:42
Oι Δήμοι Βορείων και Κεντρικών Τζουμέρκων ενώνουν τις δυνάμεις τους για την προβολή του προορισμού
26/03 16:28
26/03 16:14
Ελληνικός τουρισμός | Υψηλές επιδόσεις σε αφίξεις και ταξιδιωτικές εισπράξεις τον Ιανουάριο του 2024
26/03 15:56
26/03 15:55
Ιταλία: Έρευνες στην Booking.com για πρακτικές αθέμιτου ανταγωνισμού στις ξενοδοχειακές κρατήσεις
26/03 14:43
26/03 13:26
Jet2: Νέες συνδέσεις το 2025 με Ηράκλειο, Ρόδο, Ζάκυνθο και Κέρκυρα
26/03 12:22
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στην Ανατολική Χαλκιδική για ανάδειξη του περιπατητικού τουρισμού
26/03 12:19
Αλιευτικός τουρισμός | Σεμινάρια για τους επαγγελματίες από την Περιφέρεια Κρήτης
26/03 12:17
ΕΟΤ: Ταξίδι εξοικείωσης στη Μήλο για προβολή της στην Ολλανδική αγορά
26/03 12:15
«Crete Sense the Αuthentic» | H νέα καμπάνια της Περιφέρειας Κρήτης
26/03 12:08
Σύγχρονες υποδομές εξυπηρέτησης των επισκεπτών στην Αρχαία Μεσσήνη
26/03 12:08
26/03 11:42
26/03 11:22
26/03 11:05
26/03 07:18
Μερική διατήρηση αρχαιοτήτων σε 7όροφο ξενοδοχείο που κτίζεται στο Κουκάκι
26/03 07:16
26/03 07:15
Η Αλβανία είχε την υψηλότερη αύξηση διανυκτερεύσεων σε όλη την Ευρώπη το 2023
26/03 07:13
Οι νέοι δύσκολα μπορούν να εξασφαλίσουν οικονομική κατοικία στην Ολλανδία
26/03 07:09
Δήμος Αμφίπολης: Στο πρόγραμμα προσβασιμότητας οι παραλίες Κυανής Ακτής και Νέων Κερδυλλίων
25/03 11:12
25/03 07:06
25/03 07:04
24/03 11:57
24/03 07:24
Οι στενές σχέσεις των ιχθυοκαλλιεργητικών κλάδων Ελλάδας-Ισπανία | Oι κορυφαίες εταιρείες
24/03 07:21
Διεθνής Ποδηλατικός Αγώνας L’ Etape Greece by Tour de France στην Αρχαία Ολυμπία
23/03 19:49
19.400 επιχειρηματικές συναντήσεις στο Φόρουμ προώθησης των κρητικών προϊόντων στα ξενοδοχεία
23/03 19:43
Στ. Αρναουτάκης: Το Φόρουμ αποδεικνύει τη δυναμική της Κρήτης στον πρωτογενή και τον τριτογενή τομέα
23/03 19:30
Κανείς Δήμαρχος της Κρήτης δεν έχει στρατηγικό σχέδιο για τον τουρισμό
23/03 07:07
22/03 22:39
22/03 22:34
22/03 22:24
22/03 22:14
Πάσχα των Καθολικών: «Τα αεροπλάνα ταξιδεύουν γεμάτα» για Κρήτη
22/03 22:04
22/03 14:57
4 στους 10 ηλεκτρονικούς υπολογιστές θα έχουν δυνατότητα ΑΙ το 2025
22/03 14:50
Ελληνικός τουρισμός 2024 | +16% οι αφίξεις, +27,1% οι εισπράξεις τον Ιανουάριο
22/03 14:45
H Accor εντάσσεται στην A-list του CDP με τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
22/03 14:39
22/03 12:20
Αυτές είναι οι χώρες με τις ακριβότερες βίζες στον κόσμο – Στη λίστα και η Ελλάδα
22/03 11:57
Σύλλογος Επιχειρηματιών Κάσου προς υπ. Ναυτιλίας: "Αυξήστε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια προς την Κάσο"
22/03 11:43
Συνέλευση Καταλυμάτων Ν. Ηρακλείου: "Είμαστε σημαντικός κρίκος στην παραγωγική διαδικασία"
22/03 11:22
Μνημόνιο Συνεργασίας του Ναυτικού Απομαχικού Ταμείου με το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής
22/03 11:19
Το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών επιστημονικός εταίρος του ΞΕΕ
22/03 11:07
Βρετανικός τουρισμός | Όλο και περισσότεροι επιλέγουν σόλο ταξίδια
22/03 10:31
Στην αλυσίδα Romantik Hotels & Restaurants το Romantik B&B Villa Selena στη Σύρο
22/03 10:19
ΔΥΠΑ | «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» το Σάββατο 30 Μαρτίου στο ΣΕΦ με 3.000 θέσεις εργασίας
22/03 07:55
Νέα Προποντίδα | Έργα προστασίας ακτής, μπροστά από την οποία θα κατασκευαστεί ξενοδοχείο
22/03 07:13
Ειδικό σήμα λειτουργίας στη μονάδα ιαματικής θεραπείας των Θέρμων Εχίνου Ξάνθης
22/03 07:09
Ποιο πρώην ξενοδοχείο στην Τρίπολη μετατρέπεται σε φοιτητικές εστίες
22/03 07:04
Αιτήσεις για το πρόγραμμα κατάρτισης στο επάγγελμα του Ξεναγού στο Αριστοτέλειο
22/03 07:02
21/03 17:05
21/03 16:51
Το Σάββατο το Forum προώθησης κρητικών προϊόντων στα κρητικά ξενοδοχεία και Super Market
21/03 16:40
21/03 16:32
Απεβίωσε ο Αθανάσιος Ρέτσος, συνιδρυτής των Electra Hotels και πατέρας του Γ.Ρέτσου
21/03 16:18
21/03 14:51
1,6 εκατ. διανυκτερεύσεις στα τουριστικά καταλύματα της χώρας τον Ιανουάριο
21/03 13:43
Τουρισμός | Το 28% των Βρετανών αποφεύγει τις διακοπές στη Νότια Ευρώπη λόγω καύσωνα
21/03 12:59
Τουρισμός | Αυστρία: Πρώτη δύναμη η Ελλάδα και το 2024 - Διψήφια αύξηση κρατήσεων - Νέες πτήσεις
21/03 12:50
21/03 11:37
FedHATTA: Η Λιθουανία ως ιδανικός προορισμός για τους Έλληνες ταξιδιώτες
21/03 11:35
21/03 11:25
Ενημέρωση των αθηναϊκών ξενοδοχείων για τις "νέες τεχνολογίες στη φιλοξενία"
Ελληνικός Τουρισμός | Απογειώθηκαν οι τιμές στα ξενοδοχεία πολυτελείας το β' εξάμηνο του 2023
Handelsblatt | Προς νέο ρεκόρ ο ελληνικός τουρισμός το 2024, αλλά ποιος θα στρώσει τα κρεβάτια;
Eurobank | Ενεργοποιείται και φέτος το Πρόγραμμα "Business Banking Τουρισμός"
3.000 θέσεις εργασίας στην «Ημέρα Καριέρας στον Τουρισμό» της ΔΥΠΑ το Σάββατο στο ΣΕΦ
Ξενοδοχεία | Ανοίγει την 1η Απριλίου το La Divina στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας
Αρχαία Ολυμπία | Εορτασμός των 2800 χρόνων από την τέλεση των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων
Σημαντική πηγή εσόδων το εισερχόμενο οδικό τουριστικό ρεύμα από τη Βουλγαρία
MSC Group | Περισσότερες κρουαζιέρες στην Ελλάδα το 2024 - επέκταση και σε χειμερινά δρομολόγια
C & W | +23% η αξία των ξενοδοχειακών επενδύσεων στην Ελλάδα το 2023
Η πτώση του πληθωρισμού και των επιτοκίων θα τονώσει τα ταξίδια - έντονη ζήτηση για Ρόδο και Σκιάθο
Braathens Regional Airlines: Οι πτήσεις τσάρτερ των Apollo, Spies και VING προς Ελλάδα το καλοκαίρι
Έκθεση φωτογραφίας Αμερικανού φιλέλληνα φωτογράφου στην Κωνσταντινούπολη
Eλεγχόμενη στάθμευση σε κεντρική περιοχή της Βουλιαγμένης - τα τιμολόγια στάθμευσης
Η Ένωση Ξενοδόχων Σκοπέλου στην Ημέρα Καριέρας της ΔΥΠΑ στο Βόλο
United Airlines | +25% οι πτήσεις από την Ελλάδα το 2024 - Επεκτείνονται οι εποχικές πτήσεις
Π. Αντωνίου | "Εξοικονομώ", ¨"Θωρακίζω" ή "Κατεδαφίζω κατ' οίκον";
( 0 )