back to top

Η εκπαίδευση στον τουρισμό: Διοίκηση τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και λειτουργία επισιτιστικών τμημάτων

Σε μια χώρα που συγκαταλέγεται στα κορυφαία τουριστικά brands παγκοσμίως, η επιτυχία στον κλάδο απαιτεί σωστά εφόδια, σύγχρονες δεξιότητες και γνώση των νέων τεχνολογιών. Στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης του Υπουργείου Τουρισμού, οι σπουδαστές προετοιμάζονται για μια σταδιοδρομία υψηλών απαιτήσεων.

Ανάμεσα στα μαθήματα που διδάσκονται, είναι η Διοίκηση Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων και Λειτουργία Επισιτιστικών Τμημάτων.

Αναλυτικά:

Διοίκηση Τουριστικών και Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Οι ξενοδοχειακές και τουριστικές επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα έντονα ανταγωνιστικό και σαφώς διεθνοποιημένο εξωτερικό περιβάλλον. Η επιβίωση και η ανάπτυξή τους εξαρτάται από πολλούς παράγοντες αλλά η άσκηση αποτελεσματικού μάνατζμεντ είναι καθοριστική.

Σκοπός του μαθήματος είναι να συμβάλλει στην κατανόηση από την πλευρά των σπουδαστών της έννοιας και του περιεχομένου της διοίκησης των τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Οι σπουδαστές θα πρέπει να είναι σε θέση να γνωρίζουν και σταδιακά να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της διοίκησης των τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων. Αυτό απαιτεί τη σε βάθος κατανόηση της πολυπλοκότητας του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου και τα βασικά χαρακτηριστικά των επιχειρήσεων που εμπλέκονται στην παραγωγή των τουριστικών αγαθών – εμπειριών. Η κατανόηση, αξιοποίηση και εφαρμογή των σύγχρονων στρατηγικών και πολιτικών αποτελεσματικής διοίκησης των τουριστικών επιχειρήσεων για την αποφυγή των προβλημάτων που προκύπτουν από τις ιδιαιτερότητες των τουριστικών αγαθών (προϊόντων, υπηρεσιών και πρωτίστως εμπειριών) αποτελεί επίσης σημαντικό στόχο του παρόντος μαθήματος.

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι σπουδαστές θα είναι σε θέση να αναλύουν τις βασικές διοικητικές λειτουργίες των τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, αλλά και τον τρόπο εφαρμογής τους στην πράξη. Παράλληλα, οι σπουδαστές θα μπορούν να εφαρμόζουν τις βασικές αρχές της οργάνωσης και διοίκησης των τουριστικών και ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, αλλά και να αξιολογούν τον τρόπο μιας τουριστικής – ξενοδοχειακής επιχείρησης.

Λειτουργία Επισιτιστικών τμημάτων

Η επιτυχία των σύγχρονων επιχειρήσεων φιλοξενίας εξαρτάται σημαντικά από την αποτελεσματική λειτουργία των επισιτιστικών τμημάτων. Στο μάθημα λειτουργίας των επισιτιστικών τμημάτων (Food and beverage Operations) οι σπουδαστές θα μελετήσουν όλες τις δραστηριότητες και τις διαδικασίες οι οποίες είναι απαραίτητες για την παροχή υπηρεσιών εστίασης. Επιπλέον, θα διδαχθούν τη σύγχρονη εστιατορική τεχνική αλλά και τους κανόνες της γαστρονομίας – οινολογίας, προκειμένου να μπορούν να εξυπηρετήσουν αποτελεσματικά τους πελάτες των επισιτιστικών τμημάτων επιχειρήσεων φιλοξενίας.

Μετά το πέρας των μαθημάτων, οι σπουδαστές θα μπορούν να προετοιμάζουν τους χώρους των επισιτιστικών τμημάτων για σερβίρισμα γευμάτων- ποτών, να εφαρμόζουν τις διαδικασίες εξυπηρέτησης πελατών και σερβιρίσματος διάφορων εδεσμάτων και ποτών, καθώς και να αποκαθιστούν  τους χώρους των επισιτιστικών τμημάτων μετά την εξυπηρέτηση των πελατών.

+ posts

Η δημοσιογράφος Σοφία Κοντογιάννη έχει εργαστεί στις εφημερίδες Ναυτεμπορική (ταξιδιωτικό ρεπορτάζ) και Καλημέρα (τουριστικό ρεπορτάζ), στο τηλεοπτικό Κανάλι 5 (ως αρχισυντάκτρια και συμπαρουσιάστρια των ταξιδιωτικών εκπομπών και ) καθώς και στον ραδιοφωνικό σταθμό 9.84 (εκπομπή Τουριστικό Περισκόπιο).

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Εγγραφείτε στο Newsletter

Για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα.

Follow Us