Με περισσότερες από 210 νέες υπογραφές και εγκαινιάσεις ξενοδοχείων μέσα στο 2025, η Radisson Hotel Group ενισχύει τη θέση της ως μία από τις πιο ισχυρές και ταχέως αναπτυσσόμενες ξενοδοχειακές αλυσίδες παγκοσμίως, με ένα χαρτοφυλάκιο σχεδιασμένο για τις ανάγκες των σημερινών ταξιδιωτών και τις προτεραιότητες του αύριο.
«Η χρονιά μέχρι στιγμής επιβεβαιώνει τη δέσμευσή μας στην αριστεία, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους ιδιοκτήτες μας. Οι νέες μας προσθήκες είναι προσεκτικά επιλεγμένες ώστε να ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σύγχρονου ταξιδιώτη», δήλωσε ο Elie Younes, Εκτελεστικός Αντιπρόεδρος και Παγκόσμιος Επικεφαλής Ανάπτυξης της Radisson Hotel Group.
Δυναμική παρουσία στην Ευρώπη, τη Μέση Ανατολή και την Αφρική
Η Radisson Blu εδραιώνει τη θέση της ως κορυφαία upper-upscale μάρκα στην Ευρώπη, με νέα ξενοδοχεία σε Γαλλία, Γερμανία, Τουρκία και Μαυροβούνιο. Μεταξύ των σημαντικότερων νέων projects ξεχωρίζει το The Medlock στο στάδιο Etihad του Manchester City, ένα πρωτοποριακό ξενοδοχείο που επαναπροσδιορίζει την εμπειρία φιλοξενίας σε αθλητικούς χώρους. Αργότερα μέσα στη χρονιά, το Radisson Blu CDG Airport Terminal Hotel, Paris θα υποδεχθεί ταξιδιώτες σε έναν από τους πιο πολυσύχναστους ευρωπαϊκούς κόμβους.
Η Γαλλία αποτελεί βασική αγορά ανάπτυξης για τον Όμιλο, με τη Radisson Collection να οδηγεί την πορεία. Το 2025 σηματοδότησε τα εγκαίνια του Cour des Loges Lyon, A Radisson Collection Hotel, καθώς και την υπογραφή του ιστορικού Banke Opera Paris, που θα ανοίξει το 2026. Επίσης, το brand έκανε το ντεμπούτο του στην Ουγγαρία με το Radisson Collection Hotel, Basilica Budapest και επανέφερε με εντυπωσιακό τρόπο το Radisson Collection Hotel, Berlin.
Radisson RED: Σχεδιασμός, τόλμη και βιωσιμότητα
Το τολμηρό brand Radisson RED γνωρίζει διεθνή άνθηση, με νέα ξενοδοχεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Ρουμανία, την Ινδία, τα ΗΑΕ και την Ταϊλάνδη. Το Radisson RED Oslo City Centre αποτελεί το δεύτερο Verified Net Zero Hotel του Ομίλου, επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση για βιώσιμη φιλοξενία. Στο Λονδίνο, το brand θα κάνει πρεμιέρα κοντά στον σταθμό Liverpool Street σε συνεργασία με τον Όμιλο PPHE, ενώ στη Ρώμη το art’otel Rome Piazza Sallustio εγκαινίασε έναν νέο χώρο-ορόσημο για τον σύγχρονο design τουρισμό.
Radisson Individuals: Εξατομικευμένη ανάπτυξη και νέα segments
Το Radisson Individuals, που λανσαρίστηκε το 2020, ξεπέρασε τα 100 ξενοδοχεία σε λειτουργία και ανάπτυξη, επεκτείνοντας την παρουσία του σε Γαλλία, Πορτογαλία, Γερμανία, Μάλτα και Καζακστάν, με νέες συμφωνίες σε Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Πολωνία, Ισπανία, Τουρκία, Ινδία και Φιλιππίνες. Το brand εισήγαγε τρεις νέες υποκατηγορίες – Premier, Boutique και Retreats – δίνοντας στους ιδιοκτήτες μεγαλύτερη ευελιξία και στους ταξιδιώτες περισσότερες επιλογές.
Νέες αγορές και πρωτοποριακές πρακτικές
Η Radisson συνεχίζει την πορεία της με έμφαση στη βιωσιμότητα και την καινοτομία, εγκαινιάζοντας το Radisson Hotel Manchester City Centre, το πρώτο Verified Net Zero ξενοδοχείο του brand. Παράλληλα, επεκτάθηκε σε νέες αγορές όπως η Δημοκρατία του Κονγκό, η Αρμενία και η Σαουδική Αραβία, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο θα αποτελέσει βασικό στοιχείο ενός all-electric σταδίου για την Oxford United FC.
Η περιοχή Ασίας-Ειρηνικού (APAC) καταγράφει εξίσου δυναμική ανάπτυξη με 13 νέα ξενοδοχεία σε Ινδία, Ινδονησία, Ταϊλάνδη και Βιετνάμ.
Εξάπλωση στα resorts και στις αναδυόμενες αγορές
Με την αυξανόμενη ζήτηση για ταξίδια αναψυχής, ο Όμιλος διαθέτει πλέον πάνω από 160 resort παγκοσμίως, με νέες προσθήκες σε Βιετνάμ, Ινδονησία, Σρι Λάνκα, Ινδία, Μαυροβούνιο, Πολωνία, Ρουμανία, Αίγυπτο και Αρμενία. Ανάμεσα στα πιο εντυπωσιακά παραδείγματα περιλαμβάνονται το Radisson Hotel Cannes, το Radisson Collection The National Hotel Brussels και τα νέα resort στη Γκάλε (Σρι Λάνκα) και Jaipur (Ινδία).
Ινδία, Κίνα και Αφρική: οι αγορές-κλειδιά του μέλλοντος
Στην Κίνα, το 2025 υπεγράφησαν και εγκαινιάστηκαν 130 ξενοδοχεία, ανεβάζοντας το σύνολο της επενδυτικής «γραμμής» κοντά στα 300. Η Country Inn & Suites by Radisson αναδεικνύεται στο ταχύτερα αναπτυσσόμενο brand της χώρας, με 375 ξενοδοχεία.
Η Ινδία αποτελεί σήμερα μία από τις πιο δυναμικές αγορές του Ομίλου, με πάνω από 200 ξενοδοχεία, εκ των οποίων τα 130 λειτουργούν ήδη και περισσότερα από 70 βρίσκονται υπό ανάπτυξη. Η εταιρεία στοχεύει να φτάσει τα 500 ξενοδοχεία έως το 2030, επεκτεινόμενη σε 47 νέες πόλεις.
Στην Αφρική, η Radisson ενισχύει την παρουσία της σε Μαρόκο, Νότια Αφρική και Νιγηρία, εγκαινιάζοντας νέα ξενοδοχεία σε Κινσάσα, Λουμπουμπάσι, Γιαουντέ και Χαράρε, και εξετάζει περαιτέρω ανάπτυξη στην περιοχή των Καταρρακτών της Βικτώριας.
Παγκόσμια αποστολή: αξία, εμπειρία και βιώσιμη ανάπτυξη
«Ο στόχος μας είναι σαφής: να προσφέρουμε ουσιαστική αξία στους ιδιοκτήτες μας, αξέχαστες εμπειρίες στους επισκέπτες μας και υπεύθυνη ανάπτυξη που ενδυναμώνει τις κοινότητες σε όλο τον κόσμο», τόνισε ο Elie Younes.
Σχετικά με τη Radisson Hotel Group
Η Radisson Hotel Group λειτουργεί και αναπτύσσει πάνω από 1.575 ξενοδοχεία σε περισσότερες από 100 χώρες. Το χαρτοφυλάκιό της περιλαμβάνει τα brands Radisson Collection, art’otel, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson και Prize by Radisson, ενοποιημένα κάτω από την εμπορική ομπρέλα Radisson Hotels.
Περισσότεροι από 100.000 εργαζόμενοι εργάζονται στα ξενοδοχεία της αλυσίδας παγκοσμίως, υπηρετώντας τη φιλοσοφία “Every Moment Matters” και το γνωστό μότο “Yes I Can!” που χαρακτηρίζει τη Radisson.






