Blueground: Πώς μια ελληνική startup εταιρεία αντλεί διεθνή κεφάλαια και γίνεται παγκόσμια δύναμη στις βραχυχρόνιες μισθώσεις

25-10-19 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κεφάλαια ύψους 50 εκατ.δολαρίων άντλησε η ελληνική startup εταιρεία Blueground, η οποία ειδικεύεται στην βραχυχρόνια μίσθωση πολυτελών κατοικιών σε επαγγελματίες, στελέχη επιχειρήσεων, πρεσβειών κλπ. 

Τα κεφάλαια δόθηκαν από τις επενδυτικές εταιρείες Prime Ventures και WestCap Investment Partners. Η Blueground πριν από 7 μήνες είχε αντλήσει ακόμη 28 εκατ. δολάρια, στον πρώτο γύρο χρηματοδότησης.

Όπως δήλωσε ο CEO και συνιδρυτής της Blueground, Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, τα νέα κεφάλαια θα επιτρέψουν την εταιρεία να επεκταθεί σε πόλεις της Ευρώπης και των ΗΠΑ, ξεκινώντας από το Λονδίνο, το Παρίσι και το Σηάτλ μέχρι το τέλος του έτους. Στόχος της εταιρείας είναι η διαχείριση 50.000 διαμερισμάτων παγκοσμίως μέχρι το 2023 σε πόλεις που αποτελούν επιχειρηματικά κέντρα.

Σύμφωνα με τον κ.Χατζηελευθερίου, σχεδιάζεται η εισαγωγή της Blueground σε κάποιο χρηματιστήριο μέσα στα επόμενα χρόνια. 

Σήμερα η Blueground διαχειρίζεται περί τα 2.800 πολυτελή διαμερίσματα σε 9 πόλεις, μεταξύ των οποίων είναι και η Αθήνα, όπου έχει 600 ακίνητα, με στόχο να τα φτάσει στα 1.000 μέχρι τα τέλη του 2020. Τα πολυτελή διαμερίσματα στην Αθήνα βρίσκονται στο Κολωνάκι, Γλυφάδα, Βούλα, Κηφισιά, Χαλάνδρι, Αγία Παρασκευή και άλλες περιοχές. Οι υπόλοιπες πόλεις είναι η Κωνσταντινούπολη, το Ντουμπάι, η Νέα Υόρκη, η Βοστώνη, το Σικάγο, η Ουάσινγκτον, το Σαν Φρανσίσκο και το Λος Άντζελες.

Η εταιρεία, που ιδρύθηκε το 2013, απασχολεί 400 εργαζομένους, από τους οποίους οι 200 βρίσκονται στην Αθήνα. Μέχρι το τέλος του 2020, σχεδιάζεται η πρόσληψη ακόμη 150 υπαλλήλων.

Τα διαμερίσματα, που νοικιάζονται μέσα από το website της εταιρείας, μισθώνονται από τους ιδιοκτήτες με συμβόλαια μακράς διάρκειας. Τα πολυτελή διαμερίσματα προσφέρονται για διαμονή τουλάχιστον ενός μήνα, έχουν μοναδικό σχεδιασμό και διαθέτουν όλον τον σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, ώστε να κάνουν τον μισθωτή να αισθάνεται σαν στο σπίτι του.

Η ιδέα για τη δημιουργία της εταιρείας, όπως δηλώνει ο κ.Αλέξανδρος Χατζηελευθερίου, ξεκίνησε μετά από την προσωπική του εμπειρία ταξιδεύοντας για πέντε χρόνια ο ίδιος σε διάφορες πόλεις για επαγγελματικούς λόγους. Διέμεινε μόνο σε ξενοδοχεία, πληρώνοντας ο εργοδότης του κάποιες φορές 10.000 δολάρια το μήνα, καθώς δεν έβρισκε εναλλακτικές επιλογές σε επιπλωμένο διαμέρισμα, αφού νοικιάζονταν το λιγότερο για ένα χρόνο. Έτσι, δημιουργήθηκε η Blueground, που προσφέρει άνετα και πολυτελή διαμερίσματα 30-50% φτηνότερα από ένα ξενοδοχείο, όπως λέει.

Ήδη στα διαμερίσματά της φιλοξένησε πάνω από 10.000 επαγγελματίες ταξιδιώτες, ξεπερνώντας το ένα εκατομμύριο διανυκτερεύσεις.

Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει μέρος των νέων κεφαλαίων για την ανάπτυξη της τεχνολογίας, το σχεδιασμό προϊόντων και την «εμπειρία του επισκέπτη».

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις