Η Huawei, μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες τεχνολογίας στον κόσμο, θα συνεργαστεί με τη Skyscanner, κορυφαία στην παγκόσμια ταξιδιωτική αγορά, για να προσφέρουν νέες δυνατότητες αναζήτησης πτήσεων στους χρήστες της Huawei.
Ειδικότερα, η νέα συνεργασία θα βοηθήσει εκατομμύρια χρήστες του Petal Search να βρουν και να συγκρίνουν τις καλύτερες επιλογές πτήσης με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές και στη συνέχεια να ανακαλύψουν ξενοδοχεία και ενοικιαζόμενα αυτοκίνητα που θα ανταποκρίνονται στις επιθυμίες τους.
Οι δυνατότητες αναζήτησης πτήσεων της Skyscanner στην αγορά είναι πλέον ενσωματωμένες, τόσο στο Petal Search, όσο και στο Petal Maps στις υπηρεσίες Huawei Mobile Services. Με το εκτεταμένο δίκτυο της Skyscanner με περισσότερους από 1.000 προμηθευτές, οι χρήστες της Huawei μπορούν πλέον να αναζητούν και να συγκρίνουν εύκολα πτήσεις, ξενοδοχεία και επιλογές ενοικίασης αυτοκινήτων σε όλο τον κόσμο.
Για τους καταναλωτές που κάνουν ταξιδιωτικά σχέδια, το Petal Search έχει ταξινομήσει όλες τις ανάγκες της περιπέτειάς τους, παρέχοντας μοναδικές προτάσεις και έμπνευση στο ταξιδιωτικό κανάλι Petal Search. Προσφέροντας τόσο παγκόσμιο, όσο και τοπικό περιεχόμενο, οι ταξιδιώτες μπορούν να δημιουργήσουν αυθεντικά ταξιδιωτικά δρομολόγια προσαρμοσμένα στα γούστα τους.
Μέσω της Petal, το Skyscanner θα είναι διαθέσιμο στους 40 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως του Huawei Petal Search σε 170 χώρες και σε πάνω από 28 εκατ. ενεργούς χρήστες μηνιαίως του Petal Maps σε 160 χώρες. Αρχικά, η χρήση της υπηρεσίας θα είναι διαθέσιμη στην Ευρώπη και στη συνέχεια παγκοσμίως, προσφέροντας πρόσβαση στο ίδιο περιεχόμενο, με κάλυψη και ανταγωνιστικές τιμές.
Σχετικά, η κα Sonja Balcer, Διευθύντρια Affiliate Marketing της Skyscanner, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι οι χρήστες της Petal Search θα μπορούν πλέον να βρίσκουν εκατομμύρια συνδυασμούς πτήσεων προς προορισμούς σε όλο τον κόσμο, κι όλα αυτά στην παλάμη τους, με τις πιο ανταγωνιστικές τιμές πτήσεων και γρήγορα αποτελέσματα. Η συνεργασία έρχεται σε μια σημαντική στιγμή για τον ταξιδιωτικό κλάδο και μέσω αυτής, η Skyscanner αναμένει να κατακτήσει το μέλλον των ταξιδιών, τόσο σε παγκόσμιο όσο και σε
Η Αναζήτηση Πτήσεων της Skyscanner ενώνεται με τις Υπηρεσίες Huawei Mobile, σε μια εποχή που οι αεροπορικές εταιρείες επαναφέρουν τη χωρητικότητα και οι περιορισμοί στα σύνορα χαλαρώνουν.
Πρόσφατα δεδομένα έρευνας που δημοσίευσε η Skyscanner αποκαλύπτουν ότι το 86% των ταξιδιωτών σχεδιάζει να ξοδέψει περισσότερα ή τα ίδια για ταξίδια σε σύγκριση με την περίοδο πριν από την πανδημία, με τους μισούς να σκοπεύουν να ξοδέψουν περισσότερα από πριν. Επιπλέον, η ζήτηση ταξιδιών επιστρέφει δυναμικά σε πολλές περιοχές σε όλο τον κόσμο, με τον παγκόσμιο όγκο αναζητήσεων να αυξάνεται κατά 20% από μήνα σε μήνα.