Cavo Mare Deluxe Villas | Λ.Μαυρίκου: Οι διακοπές είναι κυρίως "συναίσθημα" - Μεγάλη τιμή και ευθύνη οι 5άστερες κριτικές των πελατών

03-07-23 | ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η οικογένεια Μαυρίκου έχει ταυτίσει την παρουσία της στην αγορά φιλοξενίας της Ζακύνθου με την υψηλή ποιότητα. Έχει δημιουργήσει δύο ξενοδοχεία πολυτελείας και στη συνέχεια το πολυβραβευμένο συγκρότημα Cavo Mare Deluxe Villas, το οποίο ενθουσιάζει τους επισκέπτες του, όπως φαίνεται από τις κριτικές τους στο TripAdavisor.

Η Λένια Μαυρίκου, υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων του συγκροτήματος, σε συνέντευξή της στο Tornos News αναλύει τη φιλοσοφία που πρέπει να έχει μια νεαρή superhost σε ένα κατάλυμα πολυτελών ιδιωτικών κατοικιών, υπογραμμίζει την προσωπική επαφή με όλους τους επισκέπτες, επισημαίνει ότι "ποτέ δεν προτείνουμε κάτι στους πελάτες μας αν δεν το έχουμε δοκιμάσει εμείς οι ίδιοι" και απαντά για τη στρατηγική μάρκετινγκ, που ακολουθεί το πολυτελές συγκρότημα βιλών, καθώς και για τα επόμενα σχέδια... 

Διαβάστε τη συνέντευξη...

Απάντηση: Αυτό είναι μια πραγματικότητα.

Είναι κάτι που μας τιμά αλλά μας γεμίζει και τεράστια ευθύνη για να γινόμαστε συνεχώς καλύτεροι.

Ο πήχης από τους προηγούμενους ευχαριστημένους πελάτες μας είναι πολύ ψηλά, δημιουργώντας έτσι τεράστιες προσδοκίες στους επόμενους.

Το κομμάτι αυτό των κριτικών σε όλες τις πλατφόρμες είναι ένα πολύ σύνθετο θέμα, που ξεκινάει από τη στιγμή που φτάνει ο επισκέπτης στο νησί έως και την τελευταία μέρα που τον αποχαιρετούμε.

Μια 5άστερη κριτική από τον πελάτη είναι για εμάς η επιβράβευση της προσπάθειας μας.

Η επικοινωνία με τον πελάτη και η ετοιμότητα της ομάδας μας να καλύψει όλες τις ανάγκες του είναι το Α και το Ω.

Το πλήρως καταρτισμένο προσωπικό μας σε όλους τους τομείς, οι παροχές των Βιλών μας σε ο,τιδήποτε ζητήσει ο επισκέπτης και τα VIP services τα οποία παρέχουμε είναι τα 3 βασικά στοιχεία που εντυπωσιάζουν τους πελάτες μας.

Προσωπική επαφή και υψηλού επιπέδου παροχές

Απάντηση: Για να απαντήσω σε αυτό το ερώτημα πρέπει να πάω αρκετά πίσω στο χρόνο.

Απ' όταν λοιπόν θυμάμαι τον εαυτό μου, η οικογένεια μου καλωσόριζε επισκέπτες στο ξενοδοχείο μας και φρόντιζε πάντα για την άψογη διαμονή τους.

Από τότε έως σήμερα τηρώ κατά γράμμα αυτό που διδάχτηκα από τους γονείς μου, να έχω προσωπική επαφή με όλους τους πελάτες.

Κάθε άφιξη, κάθε ζευγάρι, κάθε οικογένεια είναι μοναδική. Θέλω, λοιπόν, εγώ η ίδια να τους καλωσορίζω, να τους ενημερώνω, να τους προτείνω και να σχεδιάζω μαζί τους τα VIP services ή τις εξωτερικές δραστηριότητες που παρέχουμε στα καταλύματα μας και ταιριάζουν στην κάθε περίπτωση ξεχωριστά.

Οι επισκέπτες μας κατά κύριο λόγο είναι άνθρωποι με αυξημένη την αισθητική τους κρίση και το ατομικό τους γούστο, πράγμα που σημαίνει ότι εμείς πάντα προτείνουμε πολύ υψηλού επιπέδου παροχές.

Πολύ σημαντικό είναι για το πελάτη η 24/7 δυνατότητα επικοινωνίας απευθείας με την hostess τους. Χωρίς υπερβολές είμαι το πρώτο και τελευταίο τηλέφωνο στις διακοπές τους, κάνοντας τους έτσι να νιώθουν άνετα και ασφαλείς σε μια ξένη χώρα.

Ένα ακόμα σημαντικό στοιχείο που πρέπει να έχει μια hostess/ένας host είναι το να μπορεί να δώσει μια απάντηση σε ο,τιδήποτε και αν ζητήσει ο πελάτης. Αυτό προϋποθέτει ότι γνωρίζεις άριστα το νησί, τις παραλίες του, τα μαγαζιά του, τα τουριστικά αξιοθέατα και τις δραστηριότητες που μπορούν να απολαύσουν εδώ.

Ο χρυσός νόμος σε αυτό είναι: ποτέ δεν προτείνουμε κάτι στους πελάτες μας αν δεν το έχουμε δοκιμάσει εμείς οι ίδιοι.

Αυτά θεωρώ είναι τα βασικά στοιχεία που σε κάνουν να ξεχωρίζεις.

Το τρίπτυχο της επιτυχίας

Τ.Ν. Δώστε μας το ιστορικό αυτής της επένδυσης. Είστε από τις πρώτες βίλες στη Ζάκυνθο. Πώς σας ήρθε η ιδέα για κάτι τόσο καινοτόμο; Ποιο είναι το τρίπτυχο της επιτυχίας;

Απάντηση: Το concept των luxury villas ξεκίνησε στην Ευρώπη με τα πολυτελή chalets στα χιονοδρομικά των Άλπεων. Παρατηρήθηκε ότι ακόμα και το πιο φανταστικό ξενοδοχείο δεν είναι ιδανικό για οικογενειακές διακοπές ή για γκρουπ με φίλους. Όχι γιατί δεν έχουν υπερβολικά υψηλά standards ποιότητας όσο, κυρίως, επειδή εκτιμούν αφάνταστα την αίσθηση της συμβίωσης (conviviality) και όχι της ιδιωτικότητας (privacy), μαζί με την ελευθερία που παρέχει μια ιδιωτική πολυτελής βίλα.

Σύντομα, η τάση επεκτάθηκε και στις καλοκαιρινές διακοπές, με την Σικελία, τη Σαρδηνία, την Ισπανία να συγκαταλέγονται στις παγκόσμιες λίστες με τους πιο ελκυστικούς προορισμούς. Από τα τέλη της δεκαετίας του 2000, η τάση ήρθε και στην Ελλάδα.

Η οικογένειά μου, αν ανατρέξουμε πίσω στον χρόνο, είχε ενασχόληση με τον τουρισμό ήδη από το 1974, με τα πρώτα ξενοδοχεία στο Πόρτ Σάιντ Αιγύπτου.

Ύστερα, το 1990 συνέχισαν με ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία της Ζακύνθου στην περιοχή Τσιλιβί και μετέπειτα με ένα ακόμη ξενοδοχείο στην ίδια περιοχή.

Περίπου κατά το 2004 υπήρξε η πρώτη σκέψη για τη δημιουργία των βιλών μας. Είχαμε τότε ταξιδέψει στο Πουκέτ όπου και ήταν η πρώτη φορά που ήρθαμε σε επαφή με τον όρο «βίλα». 

Σκεφτήκαμε ότι κάτι παρόμοιο στην Ελλάδα και ειδικότερα στην Ζάκυνθο δεν υπάρχει και καθώς ψάξαμε λίγο παραπάνω τί ακριβώς εστί πολυτελής βίλα αποφασίσαμε να το κάνουμε πράξη στο νησί μας. 

Είναι διαφορετικό όταν εσύ ο ίδιος έρχεσαι σε επαφή με αυτό που θες να υλοποιήσεις και το ζεις από μέσα , έτσι ώστε να μπορείς να το κάνεις ο ίδιος πράξη.

Δυο χρόνια μετά (2006) υλοποιήθηκε ένα πολύ καινοτόμο πρότζεκτ για εκείνη την περίοδο.

Ένα από τα πρώτα συγκροτήματα πολυτελών κατοικιών στο νησί. Εντυπωσιακές βίλες με πανοραμική θέα στο Ιόνιο, που πληρούσαν τα πιο αυστηρά διεθνή κριτήρια.

Με τη βαθιά γνώση στη τουριστική βιομηχανία και το πάθος της οικογένειας μου για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών μας το προϊόν αυτό δεν άργησε να τραβήξει τα βλέμματα.

Από τότε έως σήμερα οι Cavo Mare Deluxe Villas παρέχουν υψηλού επιπέδου διακοπές στους επισκέπτες τους.

Το τρίπτυχο της επιτυχίας είναι: πολυτέλεια, άνεση, εξατομίκευση.

Οι διακοπές είναι κυρίως "συναίσθημα"

Τ.Ν. Ελληνική φιλοξενία, ιδιωτικότητα και πολυτέλεια. Πώς συνδυάζονται σωστά και φέρνουν στα καταλύματα κρατήσεις αλλά και σημαντικά βραβεία;

Απάντηση: Η φιλοξενία είναι έννοια ελληνική και ο κλάδος της πρέπει να πλαισιώνεται από προϊόντα που βασίζονται σε ελληνική τεχνογνωσία, και όπου είναι δυνατό, μετασχηματίζουν τον κλάδο μέσω ψηφιακών τεχνολογιών. Η Ελλάδα εξάγει τεχνογνωσία σε θέματα σχετικά με τον τουρισμό και την ελληνική κουλτούρα και σε άλλες χώρες.

Οι διακοπές σήμερα αποτελούν ένα πολύτιµο αγαθό που αντανακλά την αισθητική μας και είναι, κυρίως, «συναίσθηµα». Ένα συναίσθηµα ότι μπορείς να χαλαρώσεις µε τους φίλους σου και την οικογένειά σου απολαµβάνοντας µοναδικές στιγµές.

Η προσήλωση στις αρχές και τις αξίες του τουριστικού μας προϊόντος και η συνεχής βελτίωση των υποδομών μας είναι αυτή που μας κάνει να ξεχωρίζουμε.

Αρκετές βραβεύσεις σε μεγάλους παγκόσμιους διαγωνισμούς κοσμούν την reception των Cavo Mare Deluxe villas και είμαστε πολύ περήφανοι γι αυτό.

Η εργατικότητα και η επιμονή στην λεπτομέρεια πάντα ανταμείβονται.

Αγαπάμε την πρωτοπορία και αυτό φαίνεται...

Απάντηση: Τα τελευταία χρόνια, η ζήτηση για βίλες είναι πραγματικά ανοδική, δημιουργώντας μια νέα τεράστια τάση, η οποία φαίνεται να διαμορφώνει μια σταθερή αγορά που πρόκειται να αλλάξει τη ξενοδοχειακή βιομηχανία όπως την ξέρουμε μέχρι στιγμής.

Όντως, τεράστιες εταιρείες διαχείρισης βιλών έρχονται στη χώρα μας.

Υπάρχει στην Ελλάδα ελκυστικό προϊόν στα νησιά και το γνωρίζουν καλά.

Η χώρα μας είναι πολύ ψηλά στη ζήτηση τέτοιου είδους διακοπών και είναι κάτι που με χαροποιεί ιδιαίτερα.

Η Στρατηγική μάρκετιγκ για εμάς είναι μια: Exclusive Φιλοξενία με υψηλού επιπέδου facilities ώστε οι ευχαριστημένοι πελάτες μας να επιστρέφουν ξανά. 

Είναι γεγονός ότι οι επισκέπτες σήμερα απαιτούν όλο και περισσότερες υπηρεσίες και facilities κάθε χρόνο. Οι τελευταίες τάσεις στον σχεδιασμό και την κατασκευή βιλών είναι να προσφέρουν αφθονία χώρου καθώς και ένα ευρύ φάσμα facilities και υπηρεσιών, παρόμοιες με εκείνες των μεγάλων ξενοδοχείων. Αυτός είναι ο κύριος στόχος μας, να συνδυάσουμε τα θετικά και των δύο κόσμων, την ιδιωτικότητα και την αποκλειστικότητα του χώρου που μπορεί να προσφέρει μια βίλα με τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου 5 αστέρων.

Τ.Ν. Στα σχέδιά σας περιλαμβάνεται η δημιουργία νέων βιλών, εντός και εκτός Ζακύνθου;

Απάντηση: Το 2019 δημιουργήσαμε στο νησί της Χίου δυο πανέμορφες πολυτελείς κατοικίες. Η Χίος είναι ένα όμορφο νησί και έχει εξαιρετικές προοπτικές για συνεχή αύξηση του τουρισμού.

Υπάρχει μια αυθεντικότητα στο νησί και στους ανθρώπους του που σε μαγνητίζει.

Με θέα το απέραντο γαλάζιο του Αιγαίου προσφέρουν πολυτέλεια , άνεση και μοναδική επαφή με τη φύση.

Σε ό,τι έχει να κάνει με το νησί της Ζακύνθου υπάρχουν κάποια ανοιχτά projects που η οικογένεια μου εξετάζει, όπως Green Villas & suites, sunset villas & spa κ.α.

Ένα είναι το σίγουρο, ότι και να δημιουργήσουμε θα προσπαθήσουμε να καλύπτει όλες τις σύγχρονες ανάγκες των επισκεπτών μας για αξέχαστες διακοπές, όπως πράττουμε όλα αυτά τα χρόνια. 

Αγαπάμε την πρωτοπορία κι αυτό εξάλλου αποτυπώνεται και στα σχέδια που πρώτοι έχουμε φέρει στο νησί της Ζακύνθου το “FLOATING FURNITURE” το «CHROMOTHERAPY SPA” και την πρώτη in-seating swimming pool,την πρώτη in pool bar waterfall βίλα καθώς και την πρώτη glasswalled pool.

Βιογραφικό

Η Λένια Μαυρίκου γεννήθηκε στη Ζάκυνθο το 1994, ύστερα ακολούθησε σπουδές φυσικοθεραπείας στην Πάτρα. Τα καλοκαίρια της πάντα τα περνούσε στα ξενοδοχεία της οικογένειας της στο Τσιλιβί Ζακύνθου. Αποφοιτώντας από τη σχολή Φυσικοθεραπείας, η αγάπη της για τον Τουρισμό την έκανε να ξεκινήσει νέο κύκλο σπουδών σε κολέγιο Αθηνών στον κλάδο Δημόσιες σχέσεις. Αφότου τις τελείωσε, ξεκίνησε σε ρόλο PR MANAGER στις CavoMare villas. Την δύσκολη περίοδο του covid έγινε δεκτή από το LONDON SCHOOL OF ECONOMICS στον τομέα «Leadership & Management>> . Τελειώνοντας, επέστρεψε στο νησί της στη θέση Operations&Hospitality Manager στο συγκρότημα CavoMare Villas. 

Πάντα πρόθυμη να εξυπηρετήσει τους πελάτες της, που, όπως λέει, «πολύ συχνά αποκτώ τόσο στενή σχέση που από πελάτες γίνονται φίλοι μου», πάντα φιλόξενη ποτέ δεν εφησυχάζει και πάντα με πρωταρχικό της στόχο να παρουσιάζει τις ομορφιές του νησιού της.

διαβάστε ακόμα

EOT | 'Αδεια χρήσης για 3 αφίσες για την «The Corfu Trilogy»
Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025