Μια διαφορετική διάσταση των βραχυχρόνιων μισθώσεων η οποία βαίνει προς όφελος του τουρισμού αλλά ενδεχομένως και των ξενοδοχείων, αποκαλύπτει νέα έρευνα που διενήργησε ο σπεσιαλίστας ασφάλισης στις ενοικιάσεις σπιτιών, GUARDHOG.
Σύμφωνα με αυτήν, σχεδόν οι μισοί Βρετανοί (το 48%) οι οποίοι καταχωρούν τα σπίτια τους σε πλατφόρμες βραχυχρόνιας μίσθωσης όπως οι Airbnb, Homeaway και Booking.com, το κάνουν προκειμένου να έχουν την οικονομική δυνατότητα να κάνουν διακοπές.
Άλλο ένα 38% κάνει το ίδιο με σκοπό να καλύψει έξοδα διασκέδασης της οικογένειας.
Η έρευνα, η οποία διεξήχθη από την One Pulse σε δείγμα 4.000 ενηλίκων στο Ην. Βασίλειο, έδειξε επίσης ότι το ένα πέμπτο (20%) εξ όσων καταχωρούν τα ακίνητά τους το κάνουν για να καλύψουν το κόστος λογαριασμών.
Όσοι δεν νοίκιασαν ποτέ τα σπίτια τους σε πλατφόρμες το έκαναν λόγω φόβων οτι οι επισκέπτες θα προκαλούσαν ζημιές στις περιουσίες τους (48%) ή θα έκλεβαν αντικείμενα (35%).