Η γνωστή ιστοσελίδα ενοικίασης σπιτιών (ή και απλώς ενός ...καναπέ) στους ταξιδιώτες Airbnb κατάφερε να συγκεντρώσει την παγκόσμια δημοσιότητα τις τελευταίες ημέρες, χάρη στο ευρηματικό νέο λογότυπο, που μοιάζει με Α κεφαλαίο, αλλά με περίεργο σχήμα και ...καμπύλες, που παραπέμπουν σε ...γεννητικά όργανα.
Οπως αντιλαμβάνεται ο καθένας, στο διαδίκτυο γίνεται “χαμός” με ανάλογα λογότυπα "παρωδίες", κυρίως σεξουαλικού σχεδιασμού, αλλά, προφανώς, αυτός ήταν ο στόχος του νέου λογοτύπου της Airbnb, η οποία μάλλον βάζει τα ...γυαλιά στην τουριστική βιομηχανία για το πώς γίνεται το rebranding.
"Εάν ο στόχος της Airbnb ήταν να κάνει τους ανθρώπους να μιλούν για την Airbnb, τότε αυτή η εκστρατεία είναι καθαρή μεγαλοφυία, και μπορεί να θεωρηθεί μόνο μια τεράστια επιτυχία," σχολίασε ο επικοινωνιολόγος Andrew Leonard.
Στο εισαγωγικό βίντεο, άλλωστε, για το rebranding αναφέρεται σαφώς ότι το λογότυπο μπορεί να γίνει από τον καθένα, επομένως ο στόχος ήταν να παρακινήσει τον κόσμο να ...εκφράσει αυτό που νομίζει ότι θέλει να πει το λογότυπο, με το σλόγκαν:
"Make Airbnb yours.
Create your sympol, Tell your story"
«Κάντε την Airbnb δική σας"... Και φαίνεται ότι τα κατάφερε εντυπωσιακά καλά...
Σχολιαστής στο διαδίκτυο υπενθύμισε ότι κάτι ανάλογο έκανε και η Apple για την προώθηση του iPad, με καμπάνια που παρέπεμπε στην έμμηνο ρύση της γυναίκας.
Η παγκόσμια δημοσιότητα του λογότυπου της Airbnb, γράφει κάποιος στο Face Book, όπως και με το iPad, είναι ένα σημάδι ότι η Airbnb, όπως και η Apple, διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην αναδυόμενη κουλτούρα μας. “Ανήκουμε στον κόσμο της Airbnb, είτε το θέλουμε είτε όχι", σημειώνει.
Δείτε ορισμένα από τα ...σεμνά λογότυπα-παρωδίες, που ανέβηκαν στο διαδίκτυο: