Αirbnb | Τα 10 πιο δημοφιλή καταλύματα των Ελλήνων- οι 10 πιο φτηνές περιοχές

12-07-23 | AIRBNB

Oι αναζητήσεις των Ελλήνων για διακοπές σε καταλύματα Airbnb αυτό το καλοκαίρι έχουν αυξηθεί κατά 70% σε σχέση με πέρυσι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Airbnb.

"Είναι μια συναρπαστική στιγμή για να δούμε πώς ταξιδεύουν οι Έλληνες: οι άνθρωποι θέλουν να ταξιδεύουν περισσότερο από ποτέ γιατί αποζητούν τη σύνδεση. Μετά από χρόνια απομόνωσης, οι άνθρωποι επιδιώκουν να συνδεθούν ξανά. Όχι μόνο παρατηρούμε σημαντική αύξηση στους Έλληνες ταξιδιώτες που αναζητούν στην Airbnb τις καλοκαιρινές τους διακοπές, αλλά βλέπουμε επίσης μια εξέλιξη στον τρόπο με τον οποίο οι Έλληνες επισκέπτες ταξιδεύουν - μένουν περισσότερο, αναζητούν οικονομικά προσιτές επιλογές και εξερευνούν νέους προορισμούς" - δήλωσε ο Giacomo Trovato, Country Manager της Airbnb για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη.

Οι 10 πιο δημοφιλείς επιλογές σε καταλύματα της πλατφόρμας είναι:

1. Υπόσκαφο σπίτι, Σαντορίνη
2. Βίλα με πισίνα, Αποκόρωνας, Χανιά
3. Βίλα, Κάθισμα Λευκάδας
4. Βίλα, Κεφαλονιά
5. Περιστερώνας, Τήνος
6. Σουίτα με πισίνα, Σαντορίνη
7. Βίλα, Μαλεβίζι, Χανιά
8. Βίλα με πισίνα, Σαντορίνη
9. Κατοικία, Μύκονος
10. Κατοικία, Λέρος

Οι πιο οικονομικά προσιτοί ελληνικοί προορισμοί, όπου η διανυκτέρευση κοστίζει κάτω από 100 δολάρια τη βραδιά είναι:

1. Καλλιθέα, Αττική
2. Χίος
3. Παγγαίο, Βόρεια Μακεδονία & Θράκη
4. Δήμος Νεάπολης – Συκεών, Κεντρική Μακεδονία
5. Ερμούπολη, Σύρος
6. Ικαρία
7. Κως
8. Λευκάδα
9. Θεσσαλονίκη
10. Θερμαϊκός

διαβάστε ακόμα

Τα υψηλότερα ποσοστά Μη Εξυπηρετούμενων Δανείων στους κλάδους της αγροτικής δραστηριότητας και εστίασης
ΕΛΣΤΑΤ | 7 εκατ. αφίξεις και 33 εκατ. διανυκτερεύσεις τον Αύγουστο στα κλασικά καταλύματα
Απαραίτητη η αναβάθμιση των μαρινών, πρέπει να «χαλαρώσει» η γραφειοκρατία
Πιο αποτελεσματικός και οικολογικός ευρωπαϊκός εναέριος χώρος - Εγκρίθηκαν νέοι κανόνες στις πτήσεις
830 εκατ. ευρώ τα φορολογικά έσοδα από τη βραχυχρόνια μίσθωση
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Βρετανοί, Γάλλοι και Ευρωπαίοι εκτός ΕΕ "έριξαν" τις εισπράξεις τον Αύγουστο
M. Γιαννόπουλος | Το 51% των τουριστικών επενδυτών θα επέλεγαν ξανά τη χώρα μας - Σχέδια για επέκταση της Melia
Η Ρόδος τίμησε για άλλη μία φορά τους πιστούς φίλους της
Η TUI φιλοδοξεί να γίνει παγκόσμιο brand αναψυχής με όχημα μεγάλες αθλητικές διοργανώσεις και lifestyle κατάστημα
Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προωθεί τον οινικό τουρισμό στο Βελιγράδι