Aστέρια και κλειδιά με την αξιοπιστία της TÜV AUSTRIA HELLAS

12-06-17 | ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Η αξιοπιστία της TÜV AUSTRIA HELLAS στην υπηρεσία της κατάταξης ξενοδοχειακών επιχειρήσεων & ενοικιαζομένων δωματίων σε κατηγορίες αστέρων και κλειδιών.  

Σε εξέλιξη βρίσκεται η διαδικασία πιστοποίησης και κατάταξης των ξενοδοχείων και ενοικιαζομένων δωματίων στις κατηγορίες αστέρων και κλειδιών αντίστοιχα, που πρέπει να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους έως 31 Δεκεμβρίου του 2017.

Ειδικά για τα ξενοδοχεία, το ισχύον νομοθετικό πλαίσιο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην παροχή υπηρεσιών, καθορίζοντας συγκεκριμένα κριτήρια για να λάβουν περισσότερα αστέρια όπως είναι η πρόσβαση στο Διαδίκτυο και η δημιουργία δίγλωσσης ιστοσελίδας με επικαιροποιημένη πληροφόρηση για τις μονάδες και με ρεαλιστικές φωτογραφίες, η ελάχιστη σύνθεση πρωινού, η θέρμανση, ο κλιματισμός και άλλες υπηρεσίες.

Ο αρμόδιος φορέας για την έκδοση των πιστοποιητικών κατάταξης είναι το  Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο Ελλάδος (ΞΕΕ) μέσω των διαπιστευμένων Φορέων Διενέργειας Ελέγχων και Επιθεωρήσεων (ΦΔΕΕ), οι οποίοι αναλαμβάνουν τις διαδικασίες επιθεώρησης και αξιολόγησης για την κατάταξη των ξενοδοχείων και των ενοικιαζομένων δωματίων και διαμερισμάτων. Οι εν λόγω φορείς μετά από επιτόπιους ελέγχους στις τουριστικές μονάδες εκπονούν τεχνική έκθεση η οποία υποβάλλεται στο ΞΕΕ.

Με το επίσημο αυτό έγγραφο ο φορέας τεκμηριώνει την εισήγησή του προς το ΞΕΕ για την έκδοση του πιστοποιητικού κατάταξης του καταλύματος.

Συνοπτικά, η διαδικασία για την κατάταξη περιγράφεται όπως φαίνεται στο σχεδιάγραμμα που ακολουθεί: 


Στόχος είναι η ποιοτική αναβάθμιση

Κύριος προσανατολισμός όλης αυτής της διαδικασίας αποτελεί η ποιοτική αναβάθμιση και η προστιθέμενη αξία στο σύνολο του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας, η ομοιογένεια και σύμπλευση με τη διεθνή τουριστική αγορά καθώς και η απλούστευση και ο εκσυγχρονισμός των διαδικασιών κατάταξης.

Το σύνολο των ενεργειών που απαιτούνται από τον εκμεταλλευτή του καταλύματος έως και από τον Φορέα Διενέργειας Ελέγχων-Επιθεωρήσεων και τους Αναγνωρισμένους επιθεωρητές κατάταξης, πραγματοποιούνται με ηλεκτρονικά μέσα και πιο συγκεκριμένα μέσω του διαδικτυακού τόπου του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας http://www.grhotels.gr/

Αξιολόγηση με κύρος 

Ο κοινός τόπος για όλους τους διαπιστευμένους φορείς ως προς την αξιολόγηση των κριτηρίων κατάταξης είναι το νομοθετικό πλαίσιο που αφορά στα Ειδικά Τεχνικά Κριτήρια, έτσι όπως αυτά αποτυπώνονται στις σχετικές υπουργικές αποφάσεις.

Ειδοποιός διαφορά ωστόσο μεταξύ των διαπιστευμένων φορέων ελέγχου κατάταξης καταλυμάτων, αποτελεί η ποιότητα, όχι απλά ως έννοια, αλλά ως η σημαντικότερη παράμετρος και στρατηγική οικονομικής ανάπτυξης κάθε κλάδου όπως και του Τουρισμού. Αυτά τα χαρακτηριστικά ποιότητας επικεντρώνονται κυρίως στα παρακάτω σημεία:

α. Κύρος και εγκυρότητα του φορέα,

β. Εμπειρία και τεχνογνωσία του οργανισμού που διενεργεί τον έλεγχο,

γ. Αναγνωρισιμότητα του ονόματος (brand name) του φορέα στην αγορά,

δ. Προστιθέμενη Αξία που προσδίδεται μέσα από την διαδικασία επιθεώρησης και συνολικής συνεργασίας των δύο συμβαλλομένων μερών. 

Η αξιοπιστία έχει ένα όνομα: TÜV AUSTRIA HELLAS 

Η TÜV AUSTRIA HELLAS πιστή στις αξίες και τις αρχές της να επενδύει συνεχώς στην ποιότητα των ανθρώπων της και των παρεχόμενων από αυτούς υπηρεσιών της, προσεγγίζει την συγκεκριμένη διαδικασία με την επιδίωξη και προσδοκία να συνεισφέρει έμπρακτα στην αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας μας και στην περαιτέρω ενίσχυσή του απέναντι στο εξαιρετικά ανταγωνιστικό διεθνές περιβάλλον της “βιομηχανίας” του τουρισμού.

Τα δομικά στοιχεία του οικοδομήματος της TÜV AUSTRIA HELLAS για την σχηματοποίηση και την αποτελεσματική εφαρμογή του ρόλου της στην διαδικασία της κατάταξης των τουριστικών καταλυμάτων, αποτελούν:

** Η τήρηση των απαιτήσεων του νομοθετικού και κανονιστικού πλαισίου ως τον πυρήνα του σχεδιασμού της,

** Η τεχνογνωσία και η εμπειρία των τεχνικών και αξιολογητών για τις επιθεωρήσεις λειτουργίας των ξενοδοχειακών μονάδων,

** Η συνεχής εκπαίδευση και κατάρτιση των αξιολογητών ελεγκτών καθώς και όλου του εμπλεκόμενου προσωπικού,

** Η συγκρότηση μιας ισχυρής διοικητικής αλλά και υποστηρικτικής ομάδας,

** Η θεσμική θωράκιση των διαδικασιών του φορέα μέσα από ένα ισχυρό μηχανισμό διασφάλισης της ποιότητας για την υπηρεσία αυτή,

** Η ανεξαρτησία και η αμεροληψία σχετικά με τις διαδικασίες επιθεώρησης, την αναγνώριση επιθεωρητών, την επικοινωνιακή και τιμολογιακή πολιτική κ.α.,

** Η προσήλωση στους κανόνες και στις αρχές της δεοντολογίας του υγιούς ανταγωνισμού.

Επιπρόσθετα, η TÜV AUSTRIA HELLAS ξεπερνώντας τα στενά όρια του δεδομένου πλαισίου και με όραμα να προσδώσει ανταγωνιστική υπόσταση στην προστιθέμενη αξία των υπηρεσιών της προς τις συνεργαζόμενες με αυτήν επιχειρήσεις καταλυμάτων, έχει σχεδιάσει και κατοχυρώσει «Ειδικό Σήμα (logo) Αξιολόγησης» το οποίο αποδίδεται (προαιρετικά) με την επιτυχή ολοκλήρωση των ελέγχων της.

Η συγκεκριμένη δυνατότητα προς τις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις προσφέρεται, αποκλειστικά και μόνο, από την TÜV AUSTRIA HELLAS η οποία ως ηγέτης του χώρου, χαράσσει με τον τρόπο αυτό τη στρατηγική της διαφοροποίησης τόσο μεταξύ των επιχειρήσεων καταλυμάτων όσο και μεταξύ των φορέων ελέγχου.

Η σπουδαιότητα αυτής της παροχής γίνεται ακόμα μεγαλύτερη με δεδομένη την αναγνωρισιμότητα και αξία του ονόματος της TÜV AUSTRIA HELLAS στο διεθνή χώρο της επιθεώρησης και πιστοποίησης εν γένει.

Παράλληλα, η καθολική υποστήριξη από την TÜV AUSTRIA HELLAS της κάθε ανάγκης πιστοποίησης των δραστηριοτήτων μιας τουριστικής μονάδας μέσω διεθνών προτύπων Συστημάτων Διαχείρισης (πχ. ISO 9001, HACCP /ISO 22000, ISO 14001 κ.α.) μέσω τεχνικών ελέγχων σε ανελκυστήρες, πισίνες, υδάτινα πάρκα, παιδότοπους, παιδικές χαρές, δοχεία πίεσης κ.ά. αλλά και εκπαίδευσης μέσω της TÜV AUSTRIA ACADEMY καθώς και πιστοποίησης επαγγελματικών προσόντων, αποτελεί ένα ακόμα  πλεονέκτημα για την επιλογή του καταλληλότερου διαπιστευμένου φορέα για την κατάταξη των καταλυμάτων. 

Εμπειρία και τεχνογνωσία 

Η TÜV AUSTRIA HELLAS,

Για την TÜV AUSTRIA HELLAS η διαδικασία της κατάταξης καταλυμάτων δεν αποτελεί μια ακόμα συνεργασία, αλλά μια δυναμική και διαρκή συνύπαρξη με τις επιχειρήσεις του χώρου, με γνώμονα και στόχο την ανάγκη πολύπλευρης αρωγής για την ανάπτυξη και προβολή του τουριστικού κλάδου στη χώρα μας. 

Περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες της TÜV AUSTRIA HELLAS μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα του Οργανισμού www.tuvaustriahellas.gr ή μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

Αθήνα: κα Θεανώ Μπάκα, τηλ. 210 5220920  εσωτ.164,

e-mail: accommodation@ tuvaustriahellas.gr, φαξ: 210 5203990

Θεσσαλονίκη: κα Πηνελόπη Παυλίδου, τηλ. 2310 941100,

e-mail: thessaloniki@tuvaustriahellas.gr, φαξ: 2310 941105

Ηράκλειο Κρήτης: κα Κατερίνα Τζωρτζάκη, τηλ. 2810 244150,

e-mail: iraklio@tuvaustriahellas.gr, φαξ: 2810 244551

Μυτιλήνη: κος Δημήτριος Γραμματής, τηλ.: 22510 40505, 

e-mail:  dimitris.grammatis@tuvaustriahellas.gr, φαξ: 22510 40502

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο