Σ’ όλην την Ελλάδα, ιδιαίτερα τους καλοκαιρινούς μήνες, η Ελλάδα κατακλύζεται από γιορτές γαστρονομικού ενδιαφέροντος. Βοηθούντος του καιρού, της εποχικότητας και του τουριστικού ρεύματος, οι εκδηλώσεις αυτές είναι μια πολύ καλή ευκαιρία για την προβολή των τοπικών προϊόντων, αλλά και μια ευκαιρία να ξεσκάσει ο κόσμος. Σπάνια όμως οι γιορτές είναι το αποκορύφωμα μιας συντονισμένης και στοχευμένης προσπάθειας προκειμένου να αναπτυχθεί ένας κλάδος ή ένα προϊόν.
Ενδεικτικά αναφέρω ότι το Φεστιβάλ Φιστικιού στην Αίγινα, ή της Τσακώνικης Μελιτζάνας στο Λεωνίδιο ανήκουν στην κατηγορία αυτή. Η τρίτη χρονιά της διοργάνωσης «Δραμοινογνωσία 2016» – ο τίτλος της οποίας ήταν «Γεύση οίνου, επίγευση πολιτισμού» – που έγινε από τις 23 έως τις 29 Μαΐου στη Δράμα, και όπου η κορύφωση των εκδηλώσεων συνέπεσε με τον ετήσιο θεσμό «Ανοιχτές Πόρτες» οπόταν τα οινοποιεία της χώρας υποδέχονται τους οινόφιλους, έδειξε ότι και εδώ κάτι σημαντικό βρίσκεται σε εξέλιξη.
Διαβάστε τη συνέχεια στο greekgastronomyguide.gr