Δυναμική είσοδος της Hard Rock International στην Ελλάδα με νέο εστιατόριο στο Μοναστηράκι

24-02-15 | ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑ

Διείσδυση στην αθηναϊκή αγορά ετοιμάζει μέσα στην Άνοιξη η μεγάλη αμερικανική αλυσίδα ξενοδοχείων, εστιατορίων και καζίνο, Hard Rock, προβαίνοντας σε επένδυση ύψους πολλών εκατομμυρίων ευρώ για τη λειτουργία νέου εστιατορίου της στο Μοναστηράκι, του μοναδικού στην Ελλάδα, σε ύφος αντιπροσωπευτικό του μεγάλου brand που μέχρι στιγμής δραστηριοποιείται σε 63 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Συγκεκριμένα, την 1η Απριλίου προγραμματίζεται η έναρξη λειτουργίας του καταστήματος με αξεσουάρ που φέρουν την υπογραφή του brand. Το κατάστημα Rock Shop είναι μέρος του Hard Rock και θα διαθέτει αξεσουάρ εμπνευσμένα από την rock ‘n’ roll κουλτούρα, καθώς και συλλεκτικά Hard Rock Café είδη που είναι σχεδιασμένα αποκλειστικά για το κατάστημα της Αθήνας και θα πωλούνται μόνο σε αυτό. 

Μέσα στο καλοκαίρι, θα ξεκινήσει η λειτουργία του μπαρ και το εστιατόριο θα λειτουργήσει το Νοέμβριο του 2015. Το κυρίως εστιατόριο προβλέπεται ότι θα προσφέρει 80 νέες θέσεις εργασίας.

Σε συνέντευξη τύπου που παραχωρήθηκε για την παρουσίαση του Hard Rock Cafe, ο αντιπρόεδρος επιχειρήσεων της Hard Rock International στην Ευρώπη, κ. David Pellow, εξηγώντας την επιλογή της ελληνικής πρωτεύουσας για τη νέα επένδυση του διεθνούς ομίλου, επισήμανε ότι η αγορά της Αθήνας κρίνεται πολύ σημαντική για την εταιρία τόσο από πλευράς υποδομών όσο και από άποψη τουριστικής κίνησης. 

«Είμαστε ενθουσιασμένοι που το αυθεντικό Hard Rock ξεκινάει στην μοναδική πόλη των Αθηνών υπό τη διοίκηση της Hard Rock Café International», δήλωσε ο κ. Pellow. «Έχουμε βρει το ιδανικό σημείο στην καρδιά της Αθήνας και ανυπομονούμε να μυήσουμε και πάλι τους επισκέπτες μας στο Αμερικάνικο φαγητό και την rock n’ roll ατμόσφαιρα, αφουγκραζόμενοι την ελληνική κουλτούρα και την δυναμική Ελληνική μουσική σκηνή».  

Σε αναζήτηση επενδυτικών ευκαιριών στην Ελλάδα

Όπως είπε, παρά την κρίση, η αθηναϊκή αγορά διαθέτει εντυπωσιακές προοπτικές. «Η Ελλάδα βρίσκεται πάντα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντός μας, και είμαστε συνεχώς σε αναζήτηση ευκαιριών για νέες επενδύσεις», επισήμανε, αφήνοντας ανοικτό το ενδεχόμενο για τη δημιουργία στο μέλλον νέου Hard Rock Café, αλλά ακόμα και ξενοδοχείου του brand, στην Ελλάδα. 

Όπως είπε, η στρατηγική μάρκετινγκ του Hard Rock Café Athens θα βασιστεί στη δημιουργία αναμνήσεων στους επισκέπτες του εστιατορίου, ενώ ξεκαθάρισε ότι θα απευθύνεται εκτός από τους τουρίστες και σε Έλληνες. Πρόσθεσε, δε, ότι η τιμολογιακή πολιτική που θα ακολουθηθεί θα είναι προσαρμοσμένη στα ελληνικά δεδομένα.

Πρόκειται για την πρώτη απόπειρα δραστηριοποίησης της μητρικής εταιρίας στην Ελλάδα, ενώ τα προηγούμενα χρόνια είχε προηγηθεί λειτουργία Hard Rock Cafe στην Αθήνα με μοντέλο συμφωνίας Franchise. 

 

Το εστιατόριο

Το Hard Rock Café Athens θα λειτουργήσει σε επιφάνεια 900 τ.μ., θα διαθέτει 200 καθίσματα, 2 εσωτερικές ταράτσες, 2 ορόφους με διαφορετικές περιοχές και θα συντελέσει στη δημιουργία 80 νέων θέσεων εργασίας. Μέσα στο κατάστημα θα λειτουργήσει το Rock Shop, μπαρ, καφέ και ιδιωτικός χώρος εκδηλώσεων.

Οι επισκέπτες του εστιατορίου θα μπορούν να απολαύσουν πιάτα από τον κατάλογο που θα δημιουργηθεί ειδικά για την Ελλάδα, συμπεριλαμβανομένων των Legendary TMBurgers. Από το μενού δεν θα λείπουν οι «καπνιστές γευστικές προτάσεις», με παϊδάκια χοιρινού και κοτόπουλου, ψημένα σε φλοίδα κορμού καρυδιάς, αλλά ούτε και η εκτενής λίστα των βραβευμένων cocktails όπως τα Hurricanes, Margaritas, Hard Rock cocktails καθώς και μη αλκοολούχες προτάσεις (Alternative Rock), όλα σερβιρισμένα στα συλλεκτικά–αναμνηστικά ποτήρια του Hard Rock. 

Τα Hard Rock cocktails φτιάχνονται από φρέσκα υλικά, τα πιάτα που σερβίρονται είναι χειροποίητα. 

Τα μουσικά memorabilia, τα αναμνηστικά της συλλογής του Hard Rock, θα κοσμούν τους τοίχους του Hard Rock Cafe Athens, συμπεριλαμβανομένων αντικειμένων θρυλικών και σύγχρονων μουσικών από όλο τον κόσμο. Οι fans θα μπορούν να δουν, μεταξύ άλλων, τις ασημί-μαύρες μπότες που φορούσε η Lady Gaga κατά τη διάρκεια φωτογράφησης το 2014, ένα μαύρο μπάσο με καρφιά που ανήκει στον Αμερικανό rocker, Gene Simmons και μια ακουστική κιθάρα με αυτόγραφο του Chris Martin των Coldplay.

Από την ίδρυση του, το 1971, το HardRock έχει δεσμευτεί σε πολλούς φιλανθρωπικούς σκοπούς και δραστηριότητες σε όλο τον κόσμο. Το Hard Rock Cafe Athens μεταφέρει αυτή την δέσμευση του και στην Ελλάδα. Σε κάθε πόλη, προτεραιότητα του προσωπικού του Hard Rock Café είναι η εθελοντική του προσφορά στην κοινωνία.

Ξεκινώντας με μια κιθάρα του Eric Clapton, το Hard Rock διαθέτει τη μεγαλύτερη συλλογή μουσικών αναμνηστικών (memorabilia) στον κόσμο, τα οποία έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα Hard Rock παγκοσμίως.

 

Η εταιρία Hard Rock International διαθέτει συνολικά 198 επιχειρήσεις σε 63 χώρες, μεταξύ των οποίων 152 cafes, 21 ξενοδοχεία και 10 καζίνο και ανήκει στην Seminole Hard Rock Entertainment Inc., η οποία με τη σειρά της ανήκει στη φυλή Seminole της Φλόριντα.

Η εταιρεία κατέχει, διαχειρίζεται ή έχει τη δικαιόχρηση των Cafe σε εμβληματικές πόλεις όπως το Λονδίνο, η Νέα Υόρκη, το Σαν Φραντζίσκο, το Σύδνεϋ και το Ντουμπάι. Το HRI κατέχει, έχει την άδεια ή/και διαχειρίζεται ξενοδοχεία και casino σε όλο τον κόσμο. Ανάμεσα στις πόλεις βρίσκονται η Τάμπα και το Χόλυγουντ, και τα δύο υπό την ιδιοκτησία και διαχείριση της μητρικής εταιρίας, The Seminole Tribe of Florida, αλλά και άλλες τοποθεσίες, όπως το Μπαλί, το Σικάγο, το Κανκούν, η Ίμπιζα, το Λας Βέγκας, το Μακάου και το Σαν Ντιέγκο. 

Προσεχείς νέες τοποθεσίες για το Hard Rock Café είναι το Σαν Χουάν, το Ρίο Ντε Τζανέιρο και το Μαρακές. Στα σχέδια της εταιρείας είναι η ανάπτυξη ξενοδοχειακών μονάδων, στην Ακτή της Ντεϊτόνα, στο Ντουμπάι, στο Λος-Κάμπος, στο αεροδρόμιο Φορτ  Γουέρθ του Ντάλας, στη Τενερίφη, στο Άμπου-Ντάμπι, στη Σεντζέν και στη Χαικού της Κίνας.

 Από αριστερά: Ο Stefano Pandin, διευθυντής επιχειρήσεων στην Ευρώπη και ο David Pellow, αντιπρόεδρος επιχειρήσεων της Hard Rock International στην Ευρώπη.

 

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις