Mε franchise το 50% των 4άστερων ξενοδοχείων στην Ευρώπη την επόμενη 5ετία

18-08-15 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Πάνω από το 50% όλων των νέων συμβολαίων για την κατασκευή τετράστερων ξενοδοχείων που θα υπογραφούν μέσα στην ερχόμενη πενταετία, θα αφορά επιχειρήσεις που θα λειτουργήσουν με franchise και όχι με το παραδοσιακό μοντέλο διαχείρισης ξενοδοχείων.

Σε αυτό οδήγησε η επιδίωξη των ιδιοκτητών να διατηρούν τον λειτουργικό έλεγχο και να μεγιστοποιούν τα έσοδα καθώς και η συνεχιζόμενη σημασία που δίνουν οι εταιρίες στη διατήρηση μικρών περιουσιακών στοιχείων και στην αύξηση της κατανομής του brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με εκτιμήσεις της εταιρίας συμβούλων εμπορικών ακινήτων, CBRE.

Figure 1

Στην πλειονότητά τους οι βασικές ευρωπαϊκές ξενοδοχειακές αγορές καταγράφουν ισχυρή ανάπτυξη εσόδων και κερδοφορίας, καιροσκόποι επενδυτές φαίνεται πως έχουν εμπιστοσύνη στη συνεχιζόμενη ανάπτυξη επιδόσεων και στην ικανότητά τους να τις μετατρέψουν σε αυξημένες επενδυτικές αποδόσεις.

Έτσι, ανοίγουν οι προοπτικές για την απόκτηση ελαστικών περιουσιακών στοιχείων σε σχέση με τις λιγότερο ελαστικές συμφωνίες διαχείρισης. Το γεγονός αυτό έχει συμπιέσει τις αποδόσεις των περιουσιακών στοιχείων που υπό κενή κατοχή.

Θα δούμε περισσότερες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις να προσφέρουν franchise για το σύνολο των υπηρεσιών τους για τη λειτουργία μονάδων 4 αστέρων καθως και να συνεχίζουν να ωθούν τα franchise brand με περιορισμένες υπηρεσίες, τόνισε στο hotelnewsnow ο επικεφαλής Ανάπτυξης της CBRE για την περιοχή ΕΜΕΑ, Owen Pritchard.

Από το παράδειγμα της Χίλτον καταλαβαίνουμε οτι τα franchise στην Ευρώπη κατά την τελευταία διετία αντιστοιχούσαν στο 57% του συνόλου των ενάρξεων λειτουργίας νέων ξενοδοχείων, ενώ μέχρι και το τέλος του Μαϊου του 2015 παρατηρείται αύξηση 61% στο σύνολο των ξενοδοχείων που έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν (σε επίπεδο δωματίων), συμπεριλαμβανομένων των ανακαινισμένων μονάδων, τόνισε.

Figure 2

Όπως εξηγεί ο κ. Pritchard, η κυριαρχία της στρατηγικής μικρών περιουσιακών στοιχείων που παρατηρείται στα μεγάλα ξενοδοχεία brand, και συνδυάζεται με την αύξηση της κατανομής των χαρτοφυλακών τους, αποτελεί σημείο αιχμής για το μοντέλο franchise.

Υπάρχει επίσης αυξημένη ζήτηση για απόκτηση του λειτουργικού ελέγχου και αύξηση στο μέγεθος και τις δυνατότητες τρίτων στη διαχείριση, αναφέρει.

Πρόσφατο παράδειγμα franchise αποτελεί το Conrad St James, franchise της Hilton που λειτουργεί από την Supreme Hospitality.

Ο τομέας περιορισμένων υπηρεσιών απαντά με αρκετά μεγάλο ποσοστό νέων ξενοδοχείων που πρόκειται να μπουν σύντομα στην αγορά. Μόνο στο Λονδίνο, 3.705 δωμάτια πρόκειται να ανοίξουν μέσα στην ερχόμενη τριετία με συμφωνία franchise ενώ 4.479 έχει προγραμματιστεί να ανοίξουν στο Ην. Βασίλειο. Παραδείγματα αυτών είναι το Hampton της Hilton στο αεροδρόμιο του Μπρίστολ και το Courtyard της Marriott στο Εδιμβούργο που θα λειτουργήσει από την Redefine BDL.

Νέα ξενοδοχειακά brand συνεχίζουν να αναδύονται, είτε ως προσθήκες σε υπάρχοντα χαρτοφυλάκια των brand είτε από νέους παίκτες στην ξενοδοχειακή βιομηχανία. Πολλά από αυτά στοχεύουν να δραστηριοποιηθούν στην αγορά Franchise και περιλαμβάνουν ονόματα όπως η Tribute της Starwood και η Curio της Χίλτον.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις