Τις 5 τάσεις που πρέπει να επικρατήσουν στο υπό διαμόρφωση προφίλ των αποκαλούμενων lifestyle ξενοδοχείων, αναδεικνύουν εκτελεστικά στελέχη τέτοιων ξενοδοχείων που συμμετείχαν σε πάνελ της Συνόδου Κορυφής του 2016 για τις Ξενοδοχειακές Επενδύσεις στην Αμερική.
Καθώς όλο και περισσότεορι ξενοδόχοι επιδιώκουν τη δημιουργία μοναδικών, υποβλητικών εμπειριών που παραδοσιακά συνδέονται με τα lifestyle ξενοδοχεία, ο κλάδος αυτός δέχεται πιέσεις να αναδιαμορφωθεί.
Δείτε τις 5 τάσεις...
1. Δημιουργία κοινωνικών κέντρων
H γειτονιά για τα lifestyle ξενοδοχεία πρέπει να είναι προορισμός και οι ξενοδόχοι θα πρέπει να αγκαλιάσουν τη γειτονιά τους δημιουργώντας δεσμούς μαζί της.
Για παράδειγμα, τα έργα τέχνης ενός ξενοδοχείου που προέρχονται από την τοπική αγορά και τους κατοίκους, συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον των ανθρώπων προσελκύοντάς τους στους χώρους του.
Το λόμπι του ξενοδοχείου μπορεί να γίνει ένα ιδιαίτερο μέρος για επισκέπτες και ντόπιους.
2. "Mεγαλώνοντας" με την τεχνολογία
Η έμφαση στην τεχνολογία και το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ένας τρόπος με τον οποίο τα lifestyle ξενοδοχεία μπορούν να γεφυρώσουν το χάσμα με τα μεγάλα ξενοδοχειακά brand. Σε αυτή τη κατεύθυνση βοηθά η συνεργασία με εταιρίες όπως η Google και η μοναδικότητα στην προσέγγιση της διανομής και της online ζήτησης.
H προσέγγιση της λιανικής πώλησης με τη βοήθεια της τεχνολογίας επιτρέπει στην εταιρία να μειώσει τα κόστη απόκτησης πελατών με τη χρήση εσωτερικών δεδομένων στη διαμόρφωση πιο «έξυπνων» τιμών. Η κοστολόγηση δηλαδή μπορεί να μη βασίζεται στα αστέρια του ξενοδοχείου αλλά στις τιμές προϊόντων ξενοδοχείων με παρόμοια φήμη στο διαδίκτυο.
Επίσης, με τη βοήθεια της τεχνολογίας οι υπάλληλοι μπορούν να έρχονται σε επικοινωνία με γραπτό μήνυμα (sms) με τους πελάτες πριν καν φτάσουν στο ξενοδοχείο, επιδιώκοντας να ικανοποιήσουν τις ειδικές ανάγκες του καθενός.
Η τεχνολογία αξίζει να εφαρμοστεί στα lifestyle ξενοδοχεία, όχι όμως σε υπερβολικό βαθμό καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να χαθεί η ανθρώπινη αλληλεπίδραση.
3. Προτεραιότητα στην υγεία και την ευεξία
Tα lifestyle ξενοδοχεία πρέπει να είναι σε θέση να εξυπηρετούν και τα ενδιαφέροντα υγείας και ευεξίας τα οποία κουβαλούν μαζί τους οι επισκέπτες τους, χωρίς να τους αποξενώνουν.
Αυτό σημαίνει την απλούστευση της γυμναστικής ή των μαθημάτων γιόγκα στο ξενοδοχείο, χωρίς να σημαίνει ότι το προϊόν του ξενοδοχείου περιστρέφεται γύρω από τη θεματική fitness.
4. Έμφαση στον προγραμματισμό
Περιεχόμενο από ερμηνείες ή διαλέξεις καθηγητών ή ακτιβιστών που πραγματοποιούνται στους δημόσιους χώρους των ξενοδοχείων, κινηματογραφείται στη συνέχεια μεταφέρεται στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου.
Σε αυτές τις περιπτώσεις το περιεχόμενο μπορεί να χρησιμοποιηθεί τοπικά για να δημιουργήσει μια σύνδεση με την κοινότητα, όμως μπορεί να είναι ένα πρόσθετο value για το χαρτοφυλάκιο ξενοδοχείων της εκάστοτε εταιρίες, επιτρέποντας το streaming των εκδηλώσεων που πραγματοποιούνται στους χώρους των ξενοδοχείων από ενδιαφερόμενους από άλλες πόλεις.
5. Mοναδικό αποτύπωμα στα Φαγητά και Ποτά
Ένας τρόπος να περάσουμε από την εποχή της απαξίωσης της αυθεντικότητας στο Food & Beverage, στην ανάδειξη της μοναδικότητάς του, είναι να αρχίσουμε να επικοινωνούμε με τους συνεργάτες κατά την ανάπτυξη του ξενοδοχείου, και να καλούμε τρίτους από την περιοχή να δημιουργούν μια μοναδική εμπειρία πελάτη στα εστιατόρια και μπαρ του ξενοδοχείου, τα οποία θα προσελκύουν και ντόπιους.