30 εκατ. views μέσα σε ένα 48ωρο για τη Μύκονο από δράση της HotelBrain

15-06-17 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H HotelBrain και η Calzedonia έφεραν στο νησί των Ανέμων το #GirlsGanginMykonos project ή αλλιώς περισσότερους από 10.000.000 διαδικτυακούς επισκέπτες.

Μετά την περσινή επιτυχία του #IntimissimiLovesSantorini project, το οποίο χαρατηρίστηκε ως «η πιο δυνατή ενέργεια επικοινωνίας και προώθησης προορισμού και ξενοδοχείων που έχει γίνει ποτέ στην χώρα μας», συγκεντρώνοντας περί τα 30.000.000 views σε ένα 48ωρο, η εταιρεία διαχείρισης καταλυμάτων HotelBrain πρωτοστάτησε και φέτος στην σύνδεση του τουρισμού και της μόδας, δύο εκ των δυνατότερων βιομηχανιών της νέας εποχής.

Αυτή την φορά, συνεργάστηκε με την Calzedonia στο #GirlsGanginMykonos project.

Στο πλαίσιο της ενέργειας αυτής, η Μύκονος και συγκεκριμένα εννέα διαχειριζόμενα από την HotelBrain ξενοδοχεία (Absolut, Archipelagos, Casa del Mar, Delight, Dreambox Mykonos Suites, Kirini My Mykonos Retreat, My Mykonos Hotel, Mykonos No5 και Mykonos Princess) υποδέχθηκαν 13 fashion bloggers, οι οποίες φωτογραφήθηκαν και βιντεοσκοπήθηκαν φορώντας με το δικό τους ιδιαίτερο στυλ κομμάτια της beachwear collection της Calzedonia.

Κάτω από την ομπρέλα του hashtag #GirlsGanginMykonos, οι εικόνες της Μυκόνου και της εμπειρίας της ελληνικής φιλοξενίας, άγγιξαν τα μάτια, αλλά και την wish I was here επιθυμία δεκάδων εκατομμυρίων χρηστών των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης ανά τον κόσμο. Οι 13 social media influencers που φιλοξενήθηκαν από τις 6 έως και τις 8 Ιουνίου στα διαχειριζόμενα από την HotelBrain ξενοδοχεία ήταν η Jessica Goicoechea από την Ισπανία, η Louise Thompson από την Αγγλία, η Carolina Loureiro από την Πορτογαλία, η Anne-Laure Mais από την Γαλλία, η Lima Che από το Βέλγιο, η Caro Daur από την Γερμανία, η Maria Ivakova από την Ρωσία, η Duygu Ozaslan από την Τουρκία, η Ceci N από το Hong Kong, οι Bianca Ella και Αllana Booth από την Αμερική και οι Πατρίτσια Περιστέρη και Mαρία Παπαγεωργίου από την Ελλάδα.

Στο βίντεο του Mykonos Live TV θα δείτε τα 13 κορίτσια να κάνουν yoga στο Kirini My Mykonos Retreat, θα δείτε πλάνα από το welcome dinner που δόθηκε στο Pasaji στον Ορνό καθώς και δηλώσεις του διευθύνοντος συμβούλου της HotelBrain, κυρίου Κωνσταντίνου Ζήκου.

διαβάστε ακόμα

Εξοχικά στην Ελλάδα αγοράζουν οι Γερμανοί - αυξημένη ζήτηση κατά 35% το 2024
«Εποικοδομητικές» συζητήσεις για τον Παρθενώνα - έτος εξελίξεων για τα Γλυπτά το 2025;
Πάνω από 470 σύνεδροι από 20 χώρες στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024
Συστήνεται Ταμείο Απανθρακοποίησης των Νησιών
Δρομέας στον Αυθεντικό Μαραθώνιο της Αθήνας ο γ.γ. της ECTAA
ΕΞΑΑΑ προς Δήμους Αττικής | Μην αυξήσετε το τέλος παρεπιδημούντων
Τα ξενοδοχεία στο σταυροδρόμι της τεχνολογίας, των δεδομένων και του ανθρώπινου παράγοντα – Οι 5 τάσεις για το 2025
Δράσεις βιωσιμότητας από τις μισές κορυφαίες ταξιδιωτικές επιχειρήσεις στον κόσμο
Tripadvisor: Οι 8 φάσεις ζωής και πώς επηρεάζουν τις ταξιδιωτικές επιλογές των ανθρώπων το 2025
Ελληνικός τουρισμός 2024 | Τι δείχνει ο απολογισμός εισπράξεων και αφίξεων στο 9μηνο