Μερικούς από τους τρόπους με τους οποίους η Google μπορεί να συμβάλλει στην αύξηση των πωλήσεων στα ξενοδοχεία αποκάλυψε ο επικεφαλής της βιομηχανίας ταξιδίων του οργανισμού, Carlos Paulo κατά το Συνέδριο Βελτιστοποίησης Εσόδων, HSMAI.
-Η δύναμη των μικροστιγμών | Ο όρος αναφέρεται στα ποικίλα χρονικά σημεία κατά τη διάρκεια του ταξιδίου κράτησης, όταν δηλαδή οι καταναλωτές αφήνουν στην άκρη λίγο χρόνο για να αναζητήσουν ή να ονειρευτούν δυνητικούς προορισμούς. Είναι μια φυσική προέκταση των συνηθειών καταναλωτή, όταν αυθόρμητα κάνει αναζήτηση σε φορητές συσκευές.
-Το βίντεο είναι πολύ ισχυρό στο να αποτυπώσει αυτές τις στιγμές | Η GOOGLE, ιδιοκτήτρια του YOUTUBE, έχει αναφέρει ότι δυνητικοί ταξιδιώτες έχουν την τάση να υποκινούνται σε μεγάλο βαθμό από τα βίντεο στις φάσεις που ονειρεύονται και σχεδιάζουν το ταξίδι. Το 64% των ατόμων που παρακολουθούν ταξιδιωτικά βίντεο, το κάνουν ενώ έχουν στο νου τους ένα ταξίδι.
-Τα δεδομένα δείχνουν αυξανόμενη χρήση των smartphones | Τα κινητά καταγράφουν το μεγαλύτερο ποσοστό ανάπτυξης στο διαδίκτυο με τις αναζητήσεις να είναι αυξημένες κατά 28%.
Στα σημαντικά στοιχεία μετρήσεων που σχετίζονται με τα κινητά στο ταξίδια προς την κράτηση είναι και τα κορυφαία ταξιδιωτικά site τα οποία είναι αποκλειστικά για πλοήγηση από κινητά καθώς και οι λογαριασμοί από κινητά που αντιπροσωπεύουν το 40% των online κρατήσεων αυτή τη χρονιά. Πέρα από αυτά, οι αναζητήσεις από κινητά καταλήγουν σε πολύ μεγαλύτερο αριθμό δυνητικών ταξιδιωτών.
Το 94% των ταξιδιωτών αναψυχής χρησιμοποιούν διαφορετικές κάθε φορά συσκευές και το 46% λαμβάνει αποφάσεις στο κινητό τηλέφωνο και κάνει κράτηση από άλλες συσκευές.
Άλλο ένα σημαντικό στοιχείο στην προσέλκυση καταναλωτών που κάνουν αναζητήσεις μέσω κινητού είναι η ταχύτητα πλοήγησης της ιστοσελίδας σε κινητό. Κάθε δευτερόλεπτο ταχύτερης πρόσβασης στην ιστοσελίδα για κινητά αντιστοιχεί σε αύξηση 27% της μετατροπής σε πελάτη.
Οι αναζητήσεις από σταθερό υπολογιστή αυξάνονται σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό (+26%).
-Οι κρατήσεις από τάμπλετ παρουσιάζουν μείωση | Τα τάμπλετ χρησιμοποιούνται όλο και λιγότερο για κρατήσεις σε ξενοδοχεία. Αυτό οφείλεται στο ότι τα κινητά τηλέφωνα βελτιώνονται διαρκώς.
-Τα ξενοδοχεία πρέπει να κάνουν καλύτερη χρήση των δεδομένων πελατών | τα ξενοδοχεία πρέπει να αναβαθμίσουν ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματά τους σε σχέση με τα online τουριστικά γραφεία: τις πληροφορίες που έχουν σε σχέση με τους επαναλαμβανόμενους πελάτες.
Τα δεδομένα αυτά πρέπει να χρησιμοποιηθούν έτσι ώστε τα ξενοδοχεία να μπορούν να μιλήσουν με τους πελάτες τους. Εκτός από την άμεση αλληλεπίδραση με τους πιστούς πελάτες, μπορούν να χρησιμοποιήσουν τις πληροφορίες αυτές ώστε να σχηματοποιήσουν τα προφίλ των πιο «καλών» πελατών τους, και στη συνέχεια να τις χρησιμοποιήσουν για να στοχεύσουν σε δυνητικούς, και εξίσου «καλούς», πελάτες.
Το 31% των χρηστών της Airbnb κάνουν επαγγελματικά ταξίδια και τα ξενοδοχεία θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν τον ανταγωνισμό αυτό καθώς διαθέτουν πληροφορίες που η Airbnb δεν έχει.
-Κανείς δε γνωρίζει ποιος έχει τι | Σε ένδειξη του κατακερματισμού των brand στη βιομηχανία ξενοδοχείων, ο κ. Paulo είπε ότι υπάρχει ξεκάθαρη τάση σε σχέση με το τι ζητούν οι άνθρωποι όταν διατυπώνουν μια ερώτηση για τα ξενοδοχεία στο διαδίκτυο.
Έξι από τις 10 ερωτήσεις στη Google που σχετίζονται με τα ξενοδοχεία, αφορούν το ποια αλυσίδα έχει το εκάστοτε brand, κάτι που πιθανώς σηματοδοτεί την ανάγκη μείωσης των brand.