HORECA 2018: Τα μυστικά της προβολής των ξενοδοχείων στα social media

12-02-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Τα μυστικά της σωστής διαφήμισης σε διαφορετικά κανάλια social media ανέπτυξε ο digital specialist, κ. Παναγιώτης Παπαχατζής, μιλώντας στην εκδήλωση Διαφήμιση και Προβολή των ξενοδοχείων στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA.

Όπως τόνισε ο κ. Παπαχατζής, η διαφήμιση τουριστικών επιχειρήσεων στα social media έχει τη μεγαλύτερη απόδοση σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη βιομηχανία.

Ωστόσο, απαιτεί πλέον budget καθώς η προσέγγιση που επιτυγχάνουν δωρεάν οι σελίδες του Facebook, του πιο διαδεδομένους social media, έχει συρρικνωθεί δραματικα τα τελευταία χρόνια, και αναμένεται να περιορισθεί δραστικά φέτος.

Διευκρινίζοντας ότι με τη διαφήμιση στα social media απαιτείται η απασχόληση ειδικού, ο κ. Παπαχατζής αναφέρθηκε αναλυτικά στα βήματα για στοχευμένη προσέγγιση των καταναλωτών…

-απαιτείται στόχευση σε συγκεκριμένο κοινό και γνώση αυτού βάσει της client persona των δυνητικών πελατών (ηλικία, φύλο, επάγγελμα, εκπαιδευση, αξίες, λύσεις που ζητούν).

-χρειάζεται η επιχείρηση να γνωρίζει τι επιδιώκει να επιτύχει. Ειδικότερα, πρέπει να δώσει λόγους επιλογής του ξενοδοχείου σε καθεμία από τις φάσεις που οδηγούν σε κράτηση από την ωρα της αναζήτησης μέχρι μετά το τέλος της διαμονής (awareness, evaluation, conversion, retention, advocacy).

-να γνωρίζει σε ποια κανάλια βρίσκονται οι δυνητικοί επισκέπτες βάσει των χαρακτηριστικών τους (χώρα προέλευσης, ηλικία, ενδιαφέροντα). Το Facebook είναι το πιο διαδεδομένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης που προσφέρει υψηλό επίπεδο επιλογής κοινού βάσει των προτιμήσεων του, όμως στοχευμένες προωθητικές ενέργειες μπορούν, ανάλογα με το προφίλ του κοινού-στόχου, μπορούν να εφαρμοσθούν ακόμα στο Twitter, στο Snapchat (για χρήστες μικρής ηλικίας), το quota (ιδιαίτερα δημοφιλές στο εξωτερικό) και το Pinterest (το 70% των χρηστών είναι γυναίκες, έχει διπλάσια conversion σε σχέση με το Facebook στους χώρους της Μόδας και των Ταξιδιών).

-διαμόρφωση του περιεχομένου διαφήμισης, το οποίο πρέπει να είναι στοχευμένο και να διαφέρει ανάλογα με το κοινό αλλα και με το μέσο.

 
 
 

διαβάστε ακόμα

Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026
Κυρίαρχο το ελληνικό μέλι στην κυπριακή αγορά