Nikki Beach: 20 νέα ξενοδοχεία την ερχόμενη 5ετία

07-03-18 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε αλλαγές στη διοίκηση, προκειμένου να εφαρμοσθεί μια πιο επιθετική πολιτική επέκτασής της σε παγκόσμιο επίπεδο, αποφάσισε να προβεί η πολυτελής ξενοδοχειακή αλυσίδα Nikki Beach Worldwide Hotel.

Συγκεκριμένα στο τμήμα των Nikki Beach Hotels & Resorts προβλέπεται το άνοιγμα 20 επιπλέον ξενοδοχείων την ερχόμενη 5ετία. Yπάρχουν επίσης σχέδια για ανάπτυξη ξενοδοχείων σε μητροπολιτικές περιοχές και στόχος για τη σύναψη συμβολαίων εντός του τρέχοντος έτους.

Η Nikki Beach Worldwide, οικογενειακό brand πολυτελούς lifestyle και διαμονής, διαθέτει πολυτελή beach club σε 13 προορισμούς παγκοσμίως, όμως Nikki Beach Hotels & Resorts λειτουργούν σε 4 περιοχές, στο Koh Samui της Ταϋλάνδης, στο Πόρτο Χέλι, την Αλικαρνασσό της Τουρκίας και το Ντουμπάι των ΗΑΕ.

Σύμφωνα με τον ιδρυτή και ιδιοκτήτη της Nikki Beach Worldwide, κ. Jack Penrod, πρόθεση του ομίλου είναι να προάγει την ανάπτυξή του με επιθετική αλλά προσεκτική επέκταση του τομέα ξενοδοχείων και resort. 

Στο πλαίσιο αυτό, η αλυσίδα, στο χαρτοφυλάκιο της οποίας περιλαμβάνεται και το Nikki Beach στο Πόρτο Χέλι, προσέλαβε τον Kevin Wallace (Centara Hotels and Resorts, Plateno Hotel Group, Dream Hotel Group) στη θέση του προέδρου των Nikki Beach Hotels & Resorts Ασίας και τοποθέτησε τον Alexander Schneider (Emirates Palace Abu Dhabi, Rixos Properties UAE, Grand Hyatt, Casa Camper) στη θέση του αντιπροέδρου των Nikki Beach στην Ευρώπη και τη Μ. Ανατολή. Ο κ. Wallace θα συμβάλλει στην επέκταση του brand ξενοδοχείων στην Κίνα, την Ινδία, την Αυστραλία και τη ΝΑ Ασία.

Φέτος, η Nikki Beach Worldwide γιορτάζει την 20η επέτειο λειτουργίας της και σκοπεύει να δώσει έμφαση στον τομέα των ξενοδοχείων και resort. Το επιχειρηματικό μοντέλο των ξενοδοχείων της βασίζεται στην εμπειρία της πολυτέλειας με ισχυρό στοιχείο γαστρονομίας, φαγητού και ποτού, κάτι που οδηγεί σε μεγάλες αποδόσεις για τους επενδυτές.

Ο κ. Alexander Schneider εργάζεται στο brand από τον Απρίλιο του 2016 και είχε ηγηθεί τα εγκαίνια του Nikki Beach Resort & Spa Dubai, το οποίο μέσα στο πρώτο 6μηνο λειτουργίας του μπήκε στα 10 πρώτα πολυτελή resort του Ντουμπάι. Ένδειξη της επιτυχίας των Nikki Beach σε όλο τον κόσμο είναι το γεγονός ότι τα έσοδα του εστιατορίου και του beach club ισοδυναμούν με τα έσοδα από τη διαμονή στο ξενοδοχείο, κάτι αξιοσημείωτο για την αγορά.

Εφόσον η νέα γενιά ταξιδιωτών λατρεύει την ελευθερία επιλογής και τα brand που δημιουργούν ισχυρούς δεσμούς, πιστεύω ότι αυτό το μοντέλο ταιριάζει με τα σχέδια επέκτασης των Nikki Beach, δήλωσε.

διαβάστε ακόμα

MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις