Η επιλογή του κατάλληλου προσωπικού για μια εταιρεία παροχής υπηρεσιών όπως είναι τα ξενοδοχεία, αποτελεί κομβικό σημείο στην πορεία της προς την επιτυχία. Και αυτό αφορά όλες τις βαθμίδες προσωπικού, από το προσωπικό φροντίδας και καθαριότητας δωματίων & κοινόχρηστων χώρων που είναι πάντα εκεί διακριτικά για να φροντίσουν και να εξοπλίσουν το δωμάτιο του επισκέπτη με όσα χρειάζεται, τους σερβιτόρους που με το χαμόγελό τους θα εξυπηρετήσουν στο εστιατόριο ή στο μπαρ, τους υπαλλήλους στη reception που θα υποδεχτούν τον επισκέπτη με τρόπο τέτοιο ώστε να τον κάνουν να νιώσει καλοδεχούμενος, μέχρι τα ανώτερα και ανώτατα στελέχη που θα διαχειριστούν τη λειτουργία ολόκληρης της μονάδας έτσι ώστε να είναι αποδοτική.
Σε όλη αυτή την αλυσίδα διαμόρφωσης της εμπειρίας του επισκέπτη κατά τη διαμονή του στο ξενοδοχείο ελλοχεύει ο κίνδυνος της απογοήτευσης από τις υπηρεσίες μη υψηλού επιπέδου με αποτέλεσμα τις κακές κριτικές. Κακές κριτικές που βάζουν σε κίνδυνο τη συνολική προσπάθεια του ξενοδοχείου και οι οποίες αποτυπώνονται στα social media στις πλατφόρμες κρατήσεων αλλά και στις σχέσεις του ξενοδοχείου με tour operators και travel agents.
Και αυτό ακριβώς αναγνώρισε η παγκόσμια διοργάνωση Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, η οποία βράβευσε για δεύτερη συνεχόμενη φορά φέτος την KSM Human Resources, την εταιρεία υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού, στην ειδική κατηγορία «Εταιρειών Ανθρώπινου Δυναμικού».
Η KSM HR δραστηριοποιείται πάνω από 15 χρόνια στο χώρο των υπηρεσιών Ανθρώπινου Δυναμικού και είναι η πρώτη εταιρεία στην Ελλάδα που πήρε σχετική άδεια. Απασχολεί πάνω από 3.000 άτομα, έχοντας 300 ενεργά συμβόλαια, μέσω των οποίων τοποθετεί και διαχειρίζεται το προσωπικό των εταιρειών. Ο ετήσιος τζίρος της ξεπερνά τα 20 εκατ. ευρώ.
Η KSM HR έχει μεγάλη πείρα στον τουριστικό κλάδο, έχοντας τοποθετήσει πάνω από 600 εργαζόμενους διαφόρων ειδικοτήτων, σε περισσότερες από 25 τουριστικές επιχειρήσεις, αναβαθμίζοντας την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών σε αυτόν τον νευραλγικό και συνεχώς αναπτυσσόμενο τομέα της ελληνικής οικονομίας.
Όπως τόνισε ο ιδιοκτήτης και Διευθύνων Σύμβουλος κ.Μάριος Καβουρίδης, «Η βράβευση της KSM HR από τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards αποτελεί αναγνώριση της ποιότητας των υπηρεσιών της εταιρείας στον κλάδο της φιλοξενίας, έναν κλάδο που εξελίσσεται διαρκώς λόγω των νέων τεχνολογιών και των καινούριων παγκόσμιων τάσεων και οι απαιτήσεις του σε προσωπικό είναι απολύτως εξειδικευμένες. Η KSM HR, πιστή στη δέσμευσή της για επιλογή, αξιολόγηση και διαχείριση του κατάλληλου προσωπικού για τις εταιρείες του κλάδου της φιλοξενίας, στέκεται αρωγός στην προσπάθεια ποιοτικής αναβάθμισης των ελληνικών ξενοδοχείων».
Τα Seven Stars Luxury Hospitality and Lifestyle Awards, φέτος πραγματοποιήθηκαν στην Κρήτη αποσκοπώντας στην αναγνώριση των καλύτερων στο χώρο του τουρισμού. Είναι ένας από τους πιο πολυτελείς και διεθνών προδιαγραφών διαγωνισμούς, και θεωρείται ως τα «Όσκαρ του Τουρισμού». Η λίστα των παρευρισκόμενων περιλάμβανε ισχυρά ονόματα από το διεθνή χώρο, από την Ταϊλάνδη, τις Σεϋχέλλες, την Κίνα, την Αυστρία, την Ιταλία κλπ, δίνοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.
Από αριστερά: ΘΑΝΟΣ ΛΙΟΝΤΟΣ KSM HR EXECUTIVE DIRECTOR-CEO ΜΑΡΙΟΣ ΚΑΒΟΥΡΙΔΗΣ—GENERAL MANAGER ΓΙΑΝΝΗΣ ΧΡΕΜΟΣ
Από την Ελλάδα, εκτός της KSM HR βραβεύθηκαν ακόμη οι: The Ecali Club, Aldemar Hotels, CHC Hotels, Stella Island, Villa Octo, Chora Mykonos, Ideal Mykonos και Super Strom Vatsinas.
Στο πάνελ μελών της κριτικής επιτροπής του SSLHLA βρίσκονται, μεταξύ άλλων, ο πρίγκιπας Massimiliano della Torre e Tasso, η πριγκίπισσα Costanza della Torre e Tasso, η πριγκίπισσα Nathalie του Hohenzollern, η βαρόνη Nerina Keeley, η Νίνα Λοτσάρη, η Carmen Edelson, o Θάνος Λιόντος, h Amani Vernescu, o Oliver Jiszda, h Miriam Seferian και ο Andrea Luri, οι οποίοι απένειμαν στους βραβευθέντες το βραβείο SIGNUM VIRTUTIS.