Marriott: Η πρώτη αλυσίδα ξενοδοχείων που εξαργυρώνει βαθμούς από τη χρήση social media

16-05-14 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

H Marriott γίνεται η πρώτη αλυσίδα ξενοδοχείων που προσδίδει οικονομικό αντίτιμο στα tweet, τσεκ-ιν και like των πελατών της. Στο πρόγραμμα ανταμοιβής της, η εταιρία ενσωμάτωσε μια νέα υπηρεσία με το όνομα PlusPoints, σύμφωνα με την οποία οι επισκέπτες των ξενοδοχείων της που «κατεβάζουν» την εφαρμογή Marriott Rewards και συγχρονίζουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν σε αυτήν, στο εξής θα μπορούν, με κάθε αλληλεπίδρασή τους σε αυτά, να αυξάνουν τα point τους στο πρόγραμμα, με φράγμα τους 2.000 βαθμούς μηνιαίως. 

«Είναι ένας τρόπος να ανταμείβουμε άμεσα όσα από τα μέλη μας παρουσιάζουν έντονη δραστηριότητα στα κανάλια των social media», δήλωσε ο επικεφαλής του προγράμματος ανταμοιβής της Marriott, Rich Toohey. Πράγματι, μέσω της νέας υπηρεσίας οι περισσότερες αλληλεπιδράσεις – όπως φωτογραφίες στο Instagram με επισήμανση στην περιοχή, σχόλια στο Facebook, τσεκ-ιν και tweet – θα προσθέτουν αυτόματα 25 βαθμούς στον εκάστοτε λογαριασμό του προγράμματος, ενώ ανεπανάληπτες δραστηριότητες όπως η επισήμανση μιας σελίδας ξενοδοχείου της Marriott με “like”, θα ενισχύουν τους λογαριασμούς στο πρόγραμμα με 250 βαθμούς.

Σκοπός είναι, σύμφωνα με τον κ. Toohey, να ανταμειφθούν οι πελάτες για κάτι που ήδη κάνουν ενώ επιμέρους στόχος είναι η διεύρυνση του κοινού στο οποίο απευθύνεται η αλυσίδα ξενοδοχείων σε νεανικό κοινό. «Θέλουμε η Gen X και η Gen Y να μας αγαπήσουν όπως μας αγάπησε και η γενιά των boomers», είπε χαρακτηριστικά.

Οι 2.000 βαθμοί μηνιαίως, μπορεί να αντιστοιχούν σε ποσό 5 δολαρίων, αναλόγως της χρήσης των βαθμών.

 

διαβάστε ακόμα

Μεγάλη αύξηση του φόρου sτις βραχυπρόθεσμες μισθώσεις στη Βουδαπέστη και αναστολή νέων αδειών
Δήμος Καντάνου-Σελίνου: Αίτηση για το πρόγραμμα κρατικής ενίσχυσης του καταδυτικού τουρισμού
Δήμος Καλαμάτας: Άρση καταγγελίας μίσθωσης του ακινήτου «Ξενοδοχείο Βασιλικόν»
Υπουργείο Τουρισμού: Ομάδα Εργασίας για τον κώδικα νομοθεσίας για τις τουριστικές επιχειρήσεις
Δήμος Αλίμου: Πρόταση χρηματοδότησης για κατασκευή ελεύθερου τεχνητού υποβρύχιου αξιοθέατου
MSC Cruises: Πρεμιέρα με κρουαζιέρες από τον Πειραιά για την πρώτη χειμερινή σεζόν στην Ελλάδα
Οι νέες δράσεις για τον ελληνικό τουρισμό μέσα από τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό
Airbnb: Χωρίς αποτέλεσμα η "καταστολή" των βραχυχρόνιων μισθώσεων (και) στη Βαρκελώνη
Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω