Ένα νέο brand name ξενοδοχείων, με την ονομασία Quorvus Collection, λανσάρει η διεθνής αλυσίδα Carlson Rezidor Hotel Group, διεκδικώντας μερίδιο από την αγορά πολυτελών ξενοδοχείων. Τα πρώτα τρία ξενοδοχεία της φίρμας θα λειτουργήσουν στο Ηνωμένο Βασίλειο και τη Μέση Ανατολή.
Η Carlson Rezidor διαχειρίζεται 1.345 μονάδες σε όλο τον κόσμο οι οποίες λειτουργούν με τις εμπορικές ονομασίες των Radisson, Radisson Blu, και τη νέα Radisson Red η οποία θα ξεκινήσει να λειτουργεί το 2015, καθώς και άλλες.
Το νέο brand name της Carlson απευθύνεται στους ταξιδιώτες νεαρής ηλικίας, από 18-31 ετών. που το "φυσάνε" το χρήμα και αναζητούν υπηρεσίες πολυτελείας. Η νέα φίρμα ξεκινά με τις μονάδες The May Fair Hotel στο Λονδίνο, G&V Royal Mile Hotel στο Εδιμβούργο και Symphony Style Hotel στο Κουβέιτ.
Η αισθητική τους βασίζεται στον πολύχρωμο διάκοσμο, κάτι που ξεχωρίζει τα ξενοδοχεία αυτά από την αγορά στην οποία εντάσσονται.
Για παράδειγμα, το Royal Mile στην πρωτεύουσα της Σκωτίας προεκτείνεται μέσα στην παλιά πόλη οδηγώντας στο Κάστρο του Εδιμβούργου, πλαισιωμένο με καταστήματα, παλαιές πάμπ και κτίρια του κοινοβουλίου του 17ου αιώνα που ενέπνευσαν τα σκηνικά της ταινίας Harry Potter. Το ξενοδοχείο διαθέτει μοντέρνα διακόσμηση και διαφέρει από τα πολυτελή ξενοδοχεία της κατηγορίας του, όπως το θρυλικό Balmoral και το Waldorf Astoria, τα οποία βρίσκονται πολύ κοντά του.
Τα ξενοδοχεία Royal Mile και Symphony λειτουργούσαν με τη φίρμα Missoni, η οποία αποτέλεσε τη συνεργασία μεταξύ του εκδοτικού οίκου Missoni και της Carlson και τερματίστηκε. Και τα δύο αυτά ξενοδοχεία δέχονται ήδη εδώ και ένα μήνα κρατήσεις μέσα από το site της Quorvus.
Το Mayfair, που συγκαταλέγεται στην φίρμα Edwardian της Radisson Blu στη Βρετανία, θα ξεκινήσει να δέχεται κρατήσεις από το site της Quorvus τους προσεχείς μήνες.
Η δημιουργία του νέου brand name εκτιμάται ότι θα συντελέσει στην ανάπτυξη μελλοντικών τάσεων στην αγορά των ξενοδοχείων, δημιουργώντας καινούριες εμπειρίες ανάλογα με τον προορισμό.
«Εντοπίσαμε ένα κενό το οποίο εκτείνεται πέρα από τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και την κατεύθυνση των υπηρεσιών πολυτελείας. Είχαμε τη στήριξη της ιδιοκτησίας ώστε να μπορέσουμε να παρέχουμε ένα νέο πακέτο υπηρεσιών πολυτελείας», δήλωσε η επικεφαλής του branding στα Radisson Blu, Radisson Red & Quorvus Collection.