Κορωνοϊός: Η πολιτική κρατήσεων και ακυρώσεων της Radisson Hotels

03-04-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Σε συνέχεια των πρόσφατων, αιφνίδιων εξελίξεων της πανδημίας του κορωνοϊού, η Radisson Hotels ενημερώνει  τους πελάτες της για τις νέες υγειονομικές διαδικασίες που ακολουθεί στα ξενοδοχεία της, καθώς και για τις νέες πολιτικές ακυρώσεων ή μεταθέσεων των παγκόσμιων κρατήσεων.

Η εταιρεία σε ανακοίνωσή της αναφέρει ότι όλα τα ξενοδοχεία της ενημερώθηκαν λεπτομερώς σχετικά με τα βασικά προπαρασκευαστικά και προληπτικά μέτρα υγιεινής, συμπεριλαμβανομένης της αυξημένης συχνότητας καθαρισμού και απολύμανσης, για τις διαδικασίες χειρισμού ύποπτων ή επιβεβαιωμένων περιπτώσεων κορωνοϊού, καθώς και για διαδικασίες ενδεχόμενης καραντίνας σε συνεργασία με τις κατά τόπους αρμόδιες αρχές.

Παράλληλα, η Radisson Hotels επισημαίνει ότι κάποια από τα ξενοδοχεία της ενδέχεται να αναστείλουν προσωρινά τη λειτουργία τους ή να σημειωθεί περιορισμός στις υπηρεσίες εστίασης, ψυχαγωγίας, άθλησης και άλλων παροχών, ανάλογα με τα ισχύοντα μέτρα στον εκάστοτε προορισμό.

Όσον αφορά στην επικαιροποιημένη πολιτική ακύρωσης, η εταιρεία προσφέρει δωρεάν τροποποιήσεις ή δωρεάν ακυρώσεις για όλες τις υπάρχουσες και νέες κρατήσεις, σε όλες τις χώρες και σε όλα τα ξενοδοχεία της παγκοσμίως, για διαμονές μέχρι τις 30 Ιουνίου 2020. Σημειώνεται ότι οποιαδήποτε τροποποίηση των υφιστάμενων κρατήσεων θα εξαρτηθεί από τη διαθεσιμότητα και τη διαφορά των τιμών. Οι τυχόν προκαταβολές πελατών ατομικών κρατήσεων, θα πιστώνονται και θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν στο ίδιο ξενοδοχείο για κρατήσεις έως 31 Μαρτίου 2021. 

Οι νέες κρατήσεις που γίνονται μεταξύ 1 Απριλίου και 30 Ιουνίου 2020 για οποιαδήποτε μελλοντική ημερομηνία άφιξης και για οποιονδήποτε προορισμό παγκοσμίως, μπορούν να τροποποιηθούν ή να ακυρωθούν χωρίς χρέωση μέχρι 24 ώρες πριν την ημερομηνία άφιξης, ακόμη και για τις κρατήσεις που αρχικά χαρακτηρίζονταν ως μη ακυρωτέες. Οι επισκέπτες που πραγματοποίησαν κρατήσεις μέσω ταξιδιωτικών πρακτορείων, μέσω του διαδικτύου ή ταξιδιωτικών πρακτόρων τρίτων συμβουλεύονται να επικοινωνήσουν άμεσα με τους πράκτορές τους.  Για κρατήσεις μετά τις 30 Ιουνίου 2020, ισχύει η κανονική πολιτική ακύρωσης.

Τέλος, τα ανωτέρω ισχύουν και για τις εκδηλώσεις και τα συνέδρια που είχαν προγραμματιστεί στα ξενοδοχεία της Radisson Hotels έως τις 30 Ιουνίου 2020.

 

 

 

 

διαβάστε ακόμα

H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025
Enterprise Greece: Webinar για την ανάδειξη ελληνικών ποιοτικών προϊόντων στο Ην. Βασίλειο
Aegean Airlines: 6 νέες συνδέσεις εσωτερικού από Ηράκλειο και Ρόδο για το καλοκαίρι του 2025