Ενώ τα περισσότερα ξενοδοχεία που παραμένουν ανοιχτά μετά την έξαρση του κορωνοϊού ενισχύουν τις υπηρεσίες καθαριότητας, το ιατρικό κέντρο Westin Houston στο Τέξας, εκτός από τα πρότυπα πρωτόκολλα καθαρισμού, ανακοίνωσε ότι είναι η πρώτη εγκατάσταση η οποία θέτει σε λειτουργία δύο νεοαποκτηθέντα ρομπότ για την απολύμανση των δωματίων και των κοινόχρηστων χώρων.
Τα ρομπότ LightStrike Germ-Zapping - που χρησιμοποιούνται ήδη σε περισσότερα από 400 νοσοκομεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, χρησιμοποιούν υπεριώδη ακτινοβολία για να σκοτώσουν τους ιούς, τα βακτήρια και τους μύκητες ενώ μειώνουν και τα ποσοστά περιβαλλοντικής μόλυνσης μεταξύ 50% και 100%.
Ακολουθώντας το παράδειγμα του ιατρικού κέντρου, η ξενοδοχειακή εταιρεία Pearl Hospitality θέλοντας να προσφέρει το υψηλότερο επίπεδο υγιεινής στους πελάτες της, αποφάσισε και η ίδια να χρησιμοποιήσει τα εξελιγμένα ρομπότ-καθαριστές υπεριώδους ακτινοβολίας.
Άλλες πρακτικές υγιεινής που ακολουθεί το ξενοδοχείο, το οποίο στεγάζει, μεταξύ άλλων, τους ασθενείς που αναζητούν ιατρική περίθαλψη στο ιατρικό κέντρο του Τέξας , περιλαμβάνει την αφαίρεση μη απαραίτητων ειδών όπως είναι τα διακοσμητικά μαξιλάρια και τα περιοδικά, την απολύμανση του τηλεχειριστηρίου της τηλεόρασης και την τοποθέτησή του σε σφραγισμένη, πλαστική σακούλα.
Η καθαριότητα με τη χρήση ρομπότ, είναι μόνο μία από τις καινοτομίες τις οποίες εφαρμόζει η βιομηχανία ταξιδιών εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού: Όλο και περισσότερα ξενοδοχεία ανά τον κόσμο, στα οποία επιτρέπεται η λειτουργία τους, προωθούν την ιδιωτικότητα και την κοινωνική απόσταση μεταξύ των πελατών τους, αυτοματοποιώντας τα συστήματα ρεσεψιόν, επικοινωνίας και τροφοδοσίας, τα οποία πλέον πραγματοποιούνται χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση.