Ο κορωνοϊός έχει φέρει τεράστιες αλλαγές στο τουριστικό στερέωμα και κυρίως στη διαμόρφωση της λειτουργίας των ξενοδοχείων την επόμενη μέρα. Όταν οι ταξιδιωτικοί περιορισμοί αρθούν, πελάτες και επιχειρηματίες καλούνται να προσαρμοστούν για αόριστο χρονικό διάστημα, σε μία νέα πραγματικότητα.
Το πείραμα της επόμενης μέρας διενεργεί μεταξύ άλλων και το ξενοδοχείο Four Seasons στη Νέα Υόρκη. Οι ειδικοί της ξενοδοχειακής βιομηχανίας προβλέπουν ότι η πανδημία θα αλλάξει δραστικά τη διαμονή στο ξενοδοχείο τους επόμενους μήνες, προκαλώντας την υιοθέτηση μιας σειράς από νέες πρακτικές, που περιλαμβάνουν μέχρι και τη θερμομέτρηση των επισκεπτών κατά την άφιξη.
Εν τω μέσω αυτών των αλλαγών, το ξενοδοχείο Four Seasons αποφάσισε να ανοίξει τις πόρτες του σε επαγγελματίες του ιατρικού τομέα που εργάζονται στη μάχη κατά του κορωνοϊού. Κατά τη διάρκεια της φιλοξενίας αυτής, η οποία αποτελεί υποδειγματική κίνηση από μέρους της ιδιοκτησίας, γίνονται παράλληλα και οι «πρόβες» για την επόμενη μέρα, όπου το ξενοδοχείο θα υποδεχθεί τους συνήθεις πελάτες. Στο ξενοδοχείο, δεν υπάρχει πλέον σχεδόν κανένα σημείο επαφής, κάτι που έως σήμερα ήταν εντελώς αντίθετο με τη φύση της φιλοξενίας, η οποία απαιτούσε ευγένεια και προσωπική επαφή.
Παράλληλα, τα check-in και τα check-out πραγματοποιούνται ουσιαστικά χωρίς επαφή μεταξύ ανθρώπων ενώ τα ασανσέρ περιορίζονται σε έναν επισκέπτη ανά ανελκυστήρα. Ακόμη, το ξενοδοχείο έχει διακόψει την υπηρεσία δωματίου, τη λειτουργία του εστιατορίου, του μπαρ και την παροχή δωρεάν καφέ. Η νέα επιλογή φαγητού είναι προκατασκευασμένα, συσκευασμένα γεύματα, διαθέσιμα σε επαγγελματικό ψυγείο το οποίο έχει εγκατασταθεί στο λόμπι. Όταν το ξενοδοχείο ανοίξει τις πύλες του σε ταξιδιώτες, εξετάζεται το ενδεχόμενο οι πελάτες να μην χρησιμοποιούν μόνοι τους από τον μπουφέ, εάν υπάρξει, αλλά να τους εξυπηρετεί ένας συγκεκριμένος σερβιτόρος, κατάλληλα εξοπλισμένος. Το Four Seasons μείωσε επίσης σημαντικά τα περιεχόμενα των δωματίων, όπως είναι τα μίνι μπαρ, τα οποία κατά τη γνώμη των ειδικών αποτελούν σημαντικές εστίες μολύνσεων.
Αφαίρεσε επίσης τις πολλές κρεμάστρες, τα κουβερλί και τα επιπλέον μαξιλάρια, οπότε υπάρχουν λιγότερες ευκαιρίες εξάπλωσης μικροβίων. Μία ακόμη πρακτική η οποία ενδέχεται να υιοθετηθεί και την επόμενη ημέρα, είναι η τοποθέτηση ατομικών οργάνων γυμναστικής στα δωμάτια, κατόπιν απαιτήσεως, αντί της επίσκεψης στο γυμναστήριο του ξενοδοχείου. Όμως και το γυμναστήριο, όπως δήλωσαν τα στελέχη του ξενοδοχείου, θα λειτουργεί πλέον κατόπιν ραντεβού για να αποφευχθεί η συνύπαρξη πολλών ανθρώπων στον ίδιο χώρο.
Όσον αφορά στην καθαριότητα των δωματίων, το σύστημα που ακολουθεί το ξενοδοχείο έχει γίνει αρκετά περίπλοκο, με τη διαδικασία να απαιτεί «αφοπλισμό» του δωματίου για τρείς ημέρες:
Κατά την άφιξη στο Four Seasons, οι επισκέπτες λαμβάνουν τρεις σακούλες, μία για τις πετσέτες, μία για τα κλινοσκεπάσματα και μία για σκουπίδια. Όταν οι πετσέτες και τα κλινοσκεπάσματα πρέπει να καθαριστούν και όταν πρέπει να αφαιρεθούν τα σκουπίδια, οι επισκέπτες καλούνται να τοποθετήσουν τις σακούλες κοντά στις εισόδους στα δωμάτιά τους και να επικοινωνήσουν με την υπηρεσία καθαρισμού, η οποία παραλαμβάνει τις σακούλες χωρίς να εισέλθει στα δωμάτια. Ο βαθύς καθαρισμός των δωματίων γίνεται μετά την αναχώρηση των επισκεπτών, με το δωμάτιο να παραμένει αρχικά άδειο για 24 ώρες. Στη συνέχεια, η ομάδα καθαριότητας μπαίνει στο δωμάτιο φορώντας ειδικές στολές και πραγματοποιεί τον πρώτο, βαθύ καθαρισμό, μετά τον οποίο το δωμάτιο παραμένει άδειο για ακόμη 24 ώρες. Στο τρίτο βήμα, η υπηρεσία καθαρισμού μπαίνει για να προετοιμάσει το δωμάτιο για τους επόμενους επισκέπτες, φορώντας πάντα τον κατάλληλο ατομικό προστατευτικό εξοπλισμό.
Οι νέες διαδικασίες στο Four Seasons New York υιοθετήθηκαν μεν κατά τη φιλοξενία των υγειονομικών εργαζόμενων, όμως, πολλά από τα νέα πρωτόκολλα υγειονομικής ασφάλειας θα εφαρμοστούν και κατά την επόμενη μέρα, στη διαμονή των ταξιδιωτών, σύμφωνα με δηλώσεις του ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου στα ξένα μέσα.