Με το hashtag #coronadivorce, tour operator στο Τόκυο της Ιαπωνίας διαφημίζει κενά δωμάτια ξενοδοχείων για χρήση από ζευγάρια τα οποία βρίσκονται στα πρόθυρα του διαζυγίου, εν μέσω lockdown κορωνοϊού.
Ο εμπνευστής αυτής της ιδέας η οποία απέκτησε πολλούς οπαδούς, μεταξύ τους και ζευγάρια που απλά ήθελαν να αναθεωρήσουν τις σχέσεις τους, μετέτρεψε στην ουσία τη δική του δυσάρεστη εμπειρία σε επιχειρηματική κίνηση. Σε δήλωσή του στα ξένα μέσα, ο Ιάπωνας επαγγελματίας επεσήμανε ότι, ελλείψει ταξιδιωτικής κίνησης, ξενοδοχεία μπορούν αυτή τη στιγμή να χρησιμεύσουν ως εργαλεία αποτροπής των διαζυγίων στη χώρα, στεγάζοντας οικογενειακά προβλήματα.
Παράλληλα, μια από τις παλαιότερες ιαματικές πηγές στην Ιαπωνία ζητά από τους λάτρεις των θεραπειών να συμμετέχουν σε εικονικά λουτρά από τη μπανιέρα του σπιτιού τους. Αρκετές επιχειρήσεις του Hyogo προσφέρουν μια σειρά βίντεο εικονικής πραγματικότητας, δίνοντας στους θεατές την αίσθηση ότι βρίσκονται στον διάσημο τουριστικό προορισμό καθώς βυθίζονται σε ζεστό νερό, περνώντας έτσι το δικού τους μήνυμα «μένω στο σπίτι».