Tripadvisor: Προειδοποίηση για ξενοδοχείο που κινήθηκε νομικά κατά ταξιδιώτη λόγω αρνητικής κριτικής

13-11-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η Tripadvisor ανάρτησε προειδοποίηση στη σελίδα καταχώρησης ενός ξενοδοχείου της Ταϋλάνδης, το οποίο κινήθηκε νομικά κατά ταξιδιώτη επειδή συνέταξε αρνητική κριτική για τη διαμονή του σε αυτό.

Το ξενοδοχείο (Sea View Resort) κατηγόρησε τον Αμερικανό ταξιδιώτη Wesley Barnes για δυσφήμιση και έπειτα από κράτησή του, αφέθηκε ελεύθερος αφού ζήτησε δημόσια συγνώμη για «επαναλαμβανόμενες ψευδείς δηλώσεις που έγιναν για να δυσφημιστεί το ξενοδοχείο. Οι κριτικές αυτές συντάχθηκαν λόγω οργής και κακής πρόθεσης».

Μετά την αναχώρηση του ταξιδιώτη από την Ταϋλάνδη την περασμένη εβδομάδα, η Tripadvisor έκανε την εξής ανάρτηση στην καταχώρηση του ξενοδοχείου στις σελίδες της: Αυτό το ξενοδοχείο ή τα άτομα που συνδέονται με αυτό κινήθηκαν νομικά κατά χρήστη της Tripadvisor σε σχέση με τη σύνταξη και δημοσίευση κριτικών στο διαδίκτυο. Ως αποτέλεσμα, ο ταξιδιώτης μπήκε στη φυλακή. Το ξενοδοχείο μπορεί να άσκησε τα νομικά του δικαιώματα σύμφωνα με την τοπική νομοθεσία, ωστόσο ο ρόλος μας είναι να σας ενημερώσουμε ώστε να το λάβετε υπόψη σας κατά τη διαμόρφωση των ταξιδιωτικών σας σχεδίων.

Η προειδοποίηση αυτή είναι η πρώτη του είδους της που αναρτάται στην πλατφόρμα.

Η Tripadvisor τάχθηκε υπέρ του δικαιώματος κάθε ταξιδιώτη να γράφει από πρώτο χέρι τις ταξιδιωτικές του εμπειρίες, είτε καλές, είτε κακές, και εξέφρασε την αντίθεσή της σε οποιαδήποτε ενέργεια επιχείρησης, όπως το Sea View Hotel & Spa, να χρησιμοποιεί την τοπική νομοθεσία για να στείλει κάποιον στη φυλακή επειδή διατύπωσε την άποψή του.

Όπως αναφέρει η New York Times, το ξενοδοχείο εξέφρασε τη βαθιά απογοήτευσή του και διαβεβαίωσε ότι το προειδοποιητικό μήνυμα της TripAdvisor είναι εξαιρετικά παραπλανητικό και στερείται πληροφόρησης.

Ο κ. Barnes, ο οποίος εργάζεται στην Ταϋλάνδη, φέρεται να είχε τσακωθεί με το προσωπικό του ξενοδοχείου επειδή ήθελε να φέρει το δικό του μπουκάλι ποτού σε δείπνο στο εστιατόριο. Το ξενοδοχείο αναφέρει σε ανακοίνωσή του ότι ο ταξιδιώτης προκάλεσε αναταραχή και αρνήθηκε να πληρώσει τη χρέωση «corkage fee» που ισχύει για τα ποτά που φέρνουν στα εστιατόρια οι πελάτες. Μετά την αποχώρησή του από το ξενοδοχείο, ο κ. Barnes δημοσίευσε αρνητική κριτική στην TripAdvisor και μετά τη νομική τροπή που πήραν τα πράγματα αντιμετώπιζε φυλάκιση έως 2 ετών. Το ξενοδοχείο ισχυρίστηκε ότι η κριτική ήταν ψεύτικη και κακόβουλη.

Ο κ. Barnes δήλωσε ότι έχασε την εργασία του εξαιτίας του περιστατικού και εξέφρασε τις ανησυχίες του ότι η δημοσιοποίησή του θα τον δυσκολέψει να βρει νέα εργασία.

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026