Hyatt: Νέα σχέδια επέκτασης των brands του ομίλου στην Ευρώπη

09-12-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Περισσότερο από 30% αναμένεται να αυξηθεί το χαρτοφυλάκιο των brands της Hyatt στην Ευρώπη έως το τέλος του 2023. Με έμφαση στις ανεξάρτητες συλλογές και lifestyle brands, η Hyatt έχει προγραμματίσει περισσότερα από 20 νέα ξενοδοχεία για το Λονδίνο, το Ρέικιαβικ, το Ελσίνκι, την Πράγα, τη Λισαβόνα και το Εδιμβούργο.

Τα νέα ξενοδοχεία αναμένεται να ενταχθούν στα ήδη υπάρχοντα 63 ξενοδοχεία με την επωνυμία Hyatt , εννέα διαφορετικών brands του ομίλου που λειτουργούν σε 22 ευρωπαϊκές χώρες: Andaz, Alila και Hyatt Centric – lifestyle brands της Hyatt - και η Unbound Collection by Hyatt, μία από τις ανεξάρτητες μάρκες συλλογής της Hyatt, αποτελούν το ήμισυ των ήδη κλεισμένων συμφωνιών της Hyatt στην Ευρώπη. Η εν λόγω ανάπτυξη τροφοδοτείται από την αυξανόμενη επιθυμία των ταξιδιωτών, των μελών του World of Hyatt και των ιδιοκτητών για ξενοδοχεία που προσφέρουν μοναδικές, διαφοροποιημένες εμπειρίες οι οποίες καλλιεργούν γνήσιες σχέσεις με ανθρώπους και πολιτισμούς.

Σε δήλωσή του ο Peter Norman, ανώτερος αντιπρόεδρος ακινήτων και ανάπτυξης EAME / SWA, Hyatt, ανέφερε μεταξύ άλλων ότι η  Hyatt βρίσκεται στη διαδικασία μεταβολής του ξενοδοχειακού τοπίου στην Ευρώπη με προγραμματισμένα ανοίγματα για νέα ξενοδοχεία με την επωνυμία Hyatt, σε μερικούς από τους πιο περιζήτητους προορισμούς αναψυχής στον κόσμο. Παράλληλα, ο κ. Norman επεσήμανε ότι, λόγω του άνευ προηγουμένου επιχειρηματικού κλίματος που επικρατεί σήμερα, οι ιδιοκτήτες ανεξάρτητων ξενοδοχείων εύλογα αναζητούν ένα αξιόπιστο brand με ισχυρά κανάλια διανομής, γεγονός που καθιστά τις μετατροπές ξενοδοχείων έναν μεγάλο οδηγό ανάπτυξης για τη Hyatt μέσω των ανεξάρτητων brands της,  συμπεριλαμβανομένης της The Unbound Collection. 

Στο Ηνωμένο Βασίλειο, το οποίο παραμένει αγορά αναπτυξιακής προτεραιότητας, η εισαγωγή του πρώτου ξενοδοχείου Park Hyatt στην ανακατασκευασμένη περιοχή Nine Elms του Λονδίνου, θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της Hyatt. Η Hyatt σχεδιάζει να διπλασιάσει σχεδόν την ανάπτυξη του brand της στο Ηνωμένο Βασίλειο τα επόμενα χρόνια και αυτή η ανάπτυξη συμπληρώνεται από την ισχυρή περιφερειακή ζήτηση στη Γαλλία και την Ισπανία, καθώς και της εισόδου σε νέες αγορές με τα πρώτα ακίνητα της Hyatt στη Στοκχόλμη, το Ελσίνκι, τη Μάλτα και την Κύπρο.

Μέχρι στιγμής φέτος, έχουν ανοίξει εννέα νέα ξενοδοχεία Hyatt στην Ευρώπη, όπως είναι το Hyatt Regency Sofia, το πρώτο ξενοδοχείο Hyatt στη Βουλγαρία, το Hyatt Regency Μάλτα, το  Hyatt Place Paris Charles de Gaulle και  Hyatt House Paris Charles de Gaulle, το πρώτο  που προσφέρει και τα δύο brands κάτω από μια στέγη και πιο πρόσφατα, το Hotell Reisen 144 δωματίων στη Στοκχόλμη της Σουηδίας που σηματοδοτεί το πρώτο ξενοδοχείο στη Σκανδιναβία με την επωνυμία The Unbound Collection.

Οι συμφωνίες που επιτεύχθηκαν πρόσφατα, περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την εισαγωγή του brand Hyatt Centric στο Ηνωμένο Βασίλειο με το Hyatt Centric Cambridge, την εισαγωγή στη Βόρεια Ευρώπη με δύο νέα ξενοδοχεία του The Unbound Collection, συμπεριλαμβανομένου του ξενοδοχείου Grand Hansa 224 δωματίων στο Ελσίνκι της Φινλανδίας, το ξενοδοχείο Hyatt Centric στο Ρέικιαβικ, ενώ το πρώην ξενοδοχείο Byblos στο Mijas της Ισπανίας θα είναι μέρος του The Unbound Collection by Hyatt και θα σηματοδοτήσει την επέκταση του της Hyatt στην πιο δημοφιλή περιοχή της χώρας, την Ανδαλουσία.

 

 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....