Καθώς ο κορωνοϊός εξαπλώνεται από άτομο σε άτομο μέσω των αναπνευστικών σταγονιδίων, τα περισσότερα Κέντρα Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων ανά τον κόσμο συνιστούν σε όλους να φορούν μάσκα όταν βρίσκονται κοντά σε άλλα άτομα. Ως εκ τούτου, πολλές εταιρείες έχουν επιβάλλει συγκεκριμένη πολιτική για τη χρήση μάσκας, τόσο για τους πελάτες όσο και για τους υπαλλήλους τους.
Σε ακαδημαϊκή έρευνα που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στις ΗΠΑ από το Πανεπιστήμιο της Νότιας Φλόριντα σε δείγμα 1.812 Αμερικανών, μελετήθηκε η συμπεριφορά των πελατών όσον αφορά στη χρήση μάσκας στα ξενοδοχεία ή στα εστιατόρια.
Ειδικότερα, οι ερωτηθέντες επισκέφτηκαν εικονικά ένα εστιατόριο ή ένα ξενοδοχείο ως επισκέπτες. Σε κάθε ερωτηθέντα εμφανίστηκε μια τυχαία εικόνα ενός υπαλλήλου με ή χωρίς μάσκα. Οι μάσκες που χρησιμοποιήθηκαν στις εικόνες, ήταν λευκές, μαύρες, μπλε, πολύχρωμες και διάφανες.
Αφού οι επιστήμονες έδειξαν στους ερωτηθέντες τις εικόνες σε τυχαία επιλογή, τους ζητήθηκε να καταγράψουν τις εντυπώσεις τους, όσον αφορά στα συναισθήματα που ένιωσαν και το πώς αντιλήφθηκαν την εικόνα. Σημειώνεται ότι σύμφωνα με τη θεωρία της πρώτης εντύπωσης, οι περισσότεροι άνθρωποι διαμορφώνουν τις απόψεις τους για ένα άλλο άτομο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα αφού το δουν. Παρόλο που οι άνθρωποι γνωρίζουν ότι δεν πρέπει να κρίνουν κάποιον από την πρώτη εντύπωση, οι περισσότεροι το κάνουν ούτως ή άλλως.