Ποιες βασικές τάσεις θα επικρατήσουν στα ξενοδοχεία το 2021

23-12-20 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Ο κλάδος των ταξιδιών και της φιλοξενίας κάνει ό, τι μπορεί για να επιβιώσει μέσα στην πανδημία του κορωνοϊού. Τώρα, με την προοπτική του εμβολίου, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να σκεφτούν το επόμενο βήμα και να εξασφαλίσουν ό, τι απαιτεί η νέα εποχή, ώστε να μπορέσουν να ανακάμψουν. Όταν το εμβόλιο γίνει ευρέως διαθέσιμο, οι ειδικοί αναλυτές αναμένουν ότι η αγορά αναψυχής θα επιστρέψει πιο γρήγορα από τα επαγγελματικά ταξίδια που θα καθυστερήσουν σημαντικά.

Προς αυτή την κατεύθυνση, οι αναλυτές της αγοράς θεωρούν ότι υπάρχουν κάποιες βασικές τάσεις που θα επικρατήσουν το 2021:

-Οι καταναλωτές θα προσέξουν περισσότερο το κόστος: Τα lockdown είχαν σημαντικό οικονομικό αντίκτυπο σε χώρες σε όλο τον κόσμο. Ως αποτέλεσμα, πολλοί ταξιδιώτες έχουν λιγότερα χρήματα, σημαντικά λιγότερη ασφάλεια ως προς το μέλλον της εργασίας τους, συνεπώς  γίνονται πολύ πιο προσεκτικοί με τις τιμές. Όσον αφορά στα ξενοδοχεία, είναι σημαντικότερη από ποτέ η συνεχής προσαρμογή των τιμών στο προφίλ των πελατών τους, στη χώρα πώλησης αλλά και στη δραστηριότητα των ανταγωνιστών. Τα ξενοδοχεία πρέπει να παρακολουθούν συνεχώς και να επιδεικνύουν ευελιξία στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζονται οι τιμές τους σε όλα τα κανάλια πώλησης και να παρακολουθούν τις καθορισμένες τιμές τους.Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν οι ταξιδιώτες που έχουν αυξήσει τις τραπεζικές τους καταθέσεις, αφού δεν δαπάνησαν χρήματα το 2020. Και αυτή είναι μία σημαντική παράμετρος για τα ξενοδοχεία, εφόσον οι ταξιδιώτες αυτοί αναμένεται να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2021. 

-Κυριαρχία των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων: Στον αγώνα για περισσότερες κρατήσεις, τα ξενοδοχεία θα αυξήσουν για μια ακόμη φορά την εξάρτησή τους από διαδικτυακά ταξιδιωτικά πρακτορεία. Οι αλυσίδες ξενοδοχείων θα αφιερώσουν μεγαλύτερο μέρος του προϋπολογισμού μάρκετινγκ για να αυξήσουν την προβολή τους, κυρίως μέσω των διαφημίσεων. Είναι επίσης πιθανό ότι θα ξοδέψουν περισσότερα χρήματα σε προσφορές, για να προσελκύσουν επισκέπτες από αγορές όπου το brand τους ενδέχεται να είναι μην είναι πολύ ισχυρό. 

-Ακυρώσεις χωρίς έξοδα και κρατήσεις χωρίς προκαταβολή: Πρόκειται για δύο χρήσιμες κινήσεις, που θα επιτρέψουν στα ξενοδοχεία να καλύψουν όσο το δυνατόν περισσότερες κλίνες, αφού η ζήτηση το 2021 είναι ακόμη απρόβλεπτη και οι ταξιδιώτες δεν θα αισθάνονται 100% ασφαλείς, τόσο για οικονομικούς, όσο και για υγειονομικούς λόγους, με ότι αυτό συνεπάγεται.

-Προσφορά χώρων για εργασία από τα ξενοδοχεία πόλης: Ορισμένα ξενοδοχεία προσφέρουν χώρους εργασίας από την αρχή της πανδημίας. Με αυτόν τον τρόπο, δημιουργούν νέες υπηρεσίες που τους αποφέρουν έσοδα. Η τάση αυτή, φαίνεται ότι θα συνεχιστεί για όλο το 2021, αφού οι επαγγελματίες ταξιδιώτες και γενικότερα η εταιρική αγορά θα αναζητά κι εκείνη τρόπους προσαρμογής στα νέα δεδομένα.   

-Οι μεγάλες αλυσίδες θα γίνουν ακόμη μεγαλύτερες: Είναι γεγονός ότι παγκοσμίως φέτος, οι  μικρότερες αλυσίδες και τα ανεξάρτητα ξενοδοχεία έχουν πληγεί ιδιαίτερα. Σε μια προσπάθεια να επιβιώσουν, αναμένεται ότι θα υπάρξουν εκτεταμένες συγχωνεύσεις και ενοποίηση στην αγορά, καθώς οι αλυσίδες αποκτούν ξενοδοχεία που αντιμετωπίζουν προβλήματα και χρειάζονται πρόσβαση σε επενδύσεις και την προσέγγιση που προσφέρουν τα μεγάλα brands. Ήδη, brands όπως οι Hilton και Marriott έχουν ήδη ανακοινώσει ότι αναμένουν να προσθέσουν περίπου 2.000 ξενοδοχεία στο χαρτοφυλάκιό τους.

-Τα εργαλεία της τεχνολογίας είναι πιο χρήσιμα από ποτέ: Η μετάβαση από τα παραδοσιακά συστήματα διαχείρισης σε λύσεις νέας γενιάς με δυνατότητα cloud, μπορεί να κάνει ένα ξενοδοχείο πιο ανταγωνιστικό, αφού θα του επιτρέπει να ενσωματώνει σε μία πλατφόρμα όλα τα στοιχεία και τις πληροφορίες που χρειάζεται, καθιστώντας παράλληλα την παρακολούθηση και τη σύγκριση των ροών δεδομένων πολύ πιο απλή.

-Τα δεδομένα πρόθεσης θα οδηγήσουν στη λήψη αποφάσεων: Οι ειδικές πλατφόρμες παροχής ταξιδιωτικών στοιχείων, όπως είναι για παράδειγμα η Travel Insights από την Google , παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με τα δεδομένα ταξιδιού, ξενοδοχείων και προορισμού, σηματοδοτώντας έτσι μια αποφασιστική στιγμή για την αύξηση των δεδομένων πρόθεσης. Αν και προς το παρόν ο κόμβος είναι περιορισμένος, το γεγονός ότι αυτά τα εργαλεία είναι ελεύθερα στη χρήση θα είναι μια σημαντική βοήθεια στον τομέα και, καθώς η υπηρεσία ανοίγει σε περισσότερες περιοχές, τα ξενοδοχεία θα πρέπει να αξιοποιήσουν στο έπακρο την πρόσβασή τους σε αυτή.

Στο μέλλον, η βιομηχανία θα μπορούσε επίσης να έχει πρόσβαση στα δεδομένα αναζήτησης της Google που χρησιμοποιούν οι αεροπορικές εταιρείες για να αποφασίσουν ποιες διαδρομές θα επανεκκινήσουν. Αυτό θα βοηθήσει τα ξενοδοχεία να εντοπίσουν σε ποιες αγορές πρέπει να στοχεύσουν. Το νέο εργαλείο συγκεντρώνει και παρέχει δεδομένα αναζήτησης πρόθεσης καταναλωτή σε συνεργάτες αεροπορικών εταιρειών από ολόκληρο τον κλάδο, ανεξάρτητα από την αεροπορική εταιρεία.

 

 
 
 
 
 
 
ΑπάντησηΠροώθηση
 
 
 
 
 
 

 
 
 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....