Η υπηρεσία καθαριότητας στον τομέα της φιλοξενίας, ήταν μία άυλη, μη ορατή υπηρεσία στα ξενοδοχεία και στα τουριστικά καταλύματα.
Η πανδημία του κορωνοϊού ήρθε να το αλλάξει αυτό, φέρνοντας την υπηρεσία καθαριότητας στην «βιτρίνα» των επιχειρήσεων. Ο άλλοτε «αφανής ήρωας» και πολλές φορές παραγκωνισμένος, από άποψη εξέλιξης και επένδυσης, σήμερα αποτελεί κερδοφόρο τομέα για ένα ξενοδοχείο. Όσο παράξενο και αν ακούγεται, το επενδυτικό βάρος που πέφτει, για παράδειγμα, στα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων ή σε αναβαθμίσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ομοίως πρέπει να δίνεται και στην καθαριότητα-και να φαίνεται.
Σε πρόσφατη διαδικτυακή συζήτηση, ξένοι ειδικοί αναλυτές στον χώρο της φιλοξενίας αναφέρουν ότι ο πελάτης από τώρα και στο εξής, θα λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του την καθαριότητα που μπορεί να διακρίνει, όχι μόνο από άποψη αποτελέσματος, αλλά και από άποψη ορατής σηματοδότησης. Οι τουρίστες που ταξίδεψαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, σίγουρα διέκριναν τη «νέα» καθαριότητα: Αυτοκόλλητα απολύμανσης, πινακίδες αντισηπτικών, επισήμανση συστατικών που χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό επιφανειών και προειδοποιήσεις απαγόρευσης χρήσης της ξαπλώστρας ή του τραπεζιού, αν δεν είχε προηγουμένως απολυμανθεί.
Όλα αυτά τα ορατά στοιχεία, δημιουργούσαν στους τουρίστες μεγάλο ασφάλειας. Δεν εννοείται η απολύμανση ή η αντισηψία, αλλά πρέπει και να φαίνεται. Και ο μόνος τρόπος για να γίνει κάτι τέτοιο, είναι να σηματοδοτηθεί η εκάστοτε επιφάνεια ή υπηρεσία. Καλώς ή κακώς, και στη μετά κορωνοϊού εποχή, η ορατή καθαριότητα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και κατ’ επέκταση θα συμβάλει στην περαιτέρω κερδοφορία ενός ξενοδοχείου, αφού σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, θα προτιμάται από κάποιο άλλο που δεν εφαρμόζει ορατή σηματοδότηση.