Σηματοδότηση: Η καθαριότητα των ξενοδοχείων γίνεται αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας

05-01-21 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η υπηρεσία καθαριότητας στον τομέα της φιλοξενίας, ήταν μία άυλη, μη ορατή υπηρεσία στα ξενοδοχεία και στα τουριστικά καταλύματα.

Η πανδημία του κορωνοϊού ήρθε να το αλλάξει αυτό, φέρνοντας την υπηρεσία καθαριότητας στην «βιτρίνα» των επιχειρήσεων. Ο άλλοτε «αφανής ήρωας» και πολλές φορές παραγκωνισμένος, από άποψη εξέλιξης και επένδυσης, σήμερα αποτελεί κερδοφόρο τομέα για ένα ξενοδοχείο. Όσο παράξενο και αν ακούγεται, το επενδυτικό βάρος που πέφτει, για παράδειγμα, στα ηλεκτρονικά συστήματα κρατήσεων ή σε αναβαθμίσεις προϊόντων και υπηρεσιών, ομοίως πρέπει να δίνεται και στην καθαριότητα-και να φαίνεται.

Σε πρόσφατη διαδικτυακή συζήτηση, ξένοι ειδικοί αναλυτές στον χώρο της φιλοξενίας αναφέρουν ότι ο πελάτης από τώρα και στο εξής, θα λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη του την καθαριότητα που μπορεί να διακρίνει, όχι μόνο από άποψη αποτελέσματος, αλλά και από άποψη ορατής σηματοδότησης. Οι τουρίστες που ταξίδεψαν εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού, σίγουρα διέκριναν τη «νέα» καθαριότητα: Αυτοκόλλητα απολύμανσης, πινακίδες αντισηπτικών, επισήμανση συστατικών που χρησιμοποιούνται για τον καθαρισμό επιφανειών και προειδοποιήσεις απαγόρευσης χρήσης της ξαπλώστρας ή του τραπεζιού, αν δεν είχε προηγουμένως απολυμανθεί.

Όλα αυτά τα ορατά στοιχεία, δημιουργούσαν στους τουρίστες μεγάλο ασφάλειας. Δεν εννοείται η απολύμανση ή η αντισηψία, αλλά πρέπει και να φαίνεται. Και ο μόνος τρόπος για να γίνει κάτι τέτοιο, είναι να σηματοδοτηθεί η εκάστοτε επιφάνεια ή υπηρεσία. Καλώς ή κακώς, και στη μετά κορωνοϊού εποχή, η ορατή καθαριότητα θα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της ταξιδιωτικής εμπειρίας και κατ’ επέκταση θα συμβάλει στην περαιτέρω κερδοφορία ενός ξενοδοχείου, αφού σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία, θα προτιμάται από κάποιο άλλο που δεν εφαρμόζει ορατή σηματοδότηση. 

 

 
 
 
 

διαβάστε ακόμα

Η Όλγα Κεφαλογιάννη στο κτήριο όπου φυλάσσεται το αρχείο του ΕΟΤ
ΠΟΞ | "Γονατίζουν" τα ελληνικά ξενοδοχεία Τέλη και Φόροι - οι στρεβλώσεις, ο ανταγωνισμός και οι βραχυχρόνιες
Historic Hotels of Europe Awards 2024: Αυτά είναι τα 4 Ελληνικά ξενοδοχεία που βραβεύθηκαν
Alltours: 4 νέα ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025 – Ενισχυμένο πρόγραμμα στα μικρά Ελληνικά νησιά
Η κίνηση Μουσείων και Αρχαιολογικών Χώρων τον Ιούλιο
Resort and Residential Forum/ Αθήνα: Η Marriott επενδύει σε νέες επώνυμες κατοικίες στην περιοχή ΕΜΕΑ
Σαντορίνη και Μύκονος είχαν τις μεγαλύτερες απώλειες τζίρου σε καταλύματα και εστίαση το καλοκαίρι
Amex GBT: Το 95% των ταξιδιωτών θεωρούν θετική τη συμβολή ΑΙ στα επαγγελματικά ταξίδια
Marriott Bonvoy: Προβλέψεις για τα ταξίδια το 2025 – Περισσότερες διακοπές, νέες τάσεις, αυξημένη χρήση Α.Ι.
Όμιλος Mitsis | 400.000 επισκέπτες ετησίως, 5.000 εργαζόμενοι, 4.000 προμηθευτές....