Στην ανάπτυξη των ανεξάρτητων boutique ξενοδοχείων εστιάζει η Future Hotels, συνδυάζοντας την προηγμένη τεχνολογία και την υποστήριξη πωλήσεων και μάρκετινγκ.
Όπως αναφέρει σχετικά η Future Hotels με έδρα στο Λονδίνο, το νέο ξενοδοχειακό δίκτυο προσφέρει χαμηλού κόστους πρόσβαση σε εργαλεία υψηλής τεχνολογίας, ώστε να κάνει ανταγωνιστικότερο τον ανεξάρτητο τομέα της φιλοξενίας.
Το δίκτυο Future Hotels, δημιουργήθηκε από τον Σωτήρη Κοπατσάρη, ιδιοκτήτη του Carpe Diem στη Σαντορίνη και την ομάδα του, χρησιμοποιώντας λύσεις και βέλτιστες πρακτικές που δοκιμάστηκαν στο οικογενειακό του ξενοδοχείο: Βασική υποστήριξη τεχνολογίας, μάρκετινγκ και πωλήσεων, ασυμβίβαστο πνεύμα αλλά και αποδεδειγμένη δέσμευση για βιωσιμότητα.
Σύμφωνα με τον κ. Κοπατσάρη, ο ανεξάρτητος ξενοδοχειακός τομέας αντιμετωπίζει μια υπαρξιακή κρίση, ενώ ελάχιστοι ξενοδόχοι έχουν τους πόρους και την τεχνογνωσία για να κάνουν το απαραίτητο ψηφιακό και πράσινο άλμα. Συνεπώς, εάν προσφέρει κανείς στα ανεξάρτητα μπουτίκ ξενοδοχεία τη σωστή μίξη τεχνολογίας και μάρκετινγκ, αυτά μπορούν να ανακάμψουν γρηγορότερα αλλά να προσφέρουν μια ακόμη πιο ελκυστική, εναλλακτική λύση σε σχέση με τα μεγάλα brands.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι, για κάθε ξενοδοχείο που γίνεται μέλος του δικτύου, η Future Hotels θα φυτεύει 1.000 δέντρα ετησίως σε πιστοποιημένα έργα αναδάσωσης στη Μαδαγασκάρη, ενώ 1% των εσόδων του προσφέρεται στην υποστήριξη των τοπικών κοινοτήτων. Μέσω του δικτύου, δίνεται στους ανεξάρτητους ξενοδόχους η ευκαιρία να μειώσουν το λειτουργικό κόστος και το κόστος πωλήσεων, να αυξήσουν τις άμεσες κρατήσεις, να μεγιστοποιήσουν τα βοηθητικά έσοδα, να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών και να οδηγήσουν στη βιωσιμότητα, αποκτώντας πρόσβαση τεχνολογίες αιχμής, που αυτή τη στιγμή διαθέτουν μόνο οι πολυεθνικές.
Μεταξύ άλλων, τα ξενοδοχεία-μέλη προβάλλονται σε χιλιάδες κανάλια, έχουν πρόσβαση σε χαμηλού κόστους διεθνώς αναγνωρισμένη πιστοποίηση Covid-19 safe, καθώς και σε μια ισχυρή εργαλειοθήκη πωλήσεων και μάρκετινγκ που επιτρέπει την ανταγωνιστικότητα έναντι των μεγάλων παικτών.
Τι ζητούν πλέον οι επισκέπτες από τα ξενοδοχεία
Η πανδημία έχει αλλάξει ολόκληρο τον κόσμο, ωστόσο καμία σχεδόν δραστηριότητα δεν επηρεάστηκε τόσο πολύ όσο το ταξίδι. Η συνεχιζόμενη παγκόσμια αναστολή λειτουργίας, ανάγκασε την ξενοδοχειακή βιομηχανία να αγωνιστεί για επιβίωση, αλλά έδωσε επίσης στον τομέα τον χρόνο και τον χώρο εντός του οποίου πρέπει να εξετάσει το μέλλον.
Ο θεμελιώδης μετασχηματισμός στον τρόπο λειτουργίας της βιομηχανίας ήταν αναπόφευκτος ακόμη και πριν από τον κορωνοϊό, ο οποίος σε ορισμένες περιπτώσεις απλά επιτάχυνε την εξέλιξη, ενώ σε άλλους ξενοδόχους επέβαλλε αλλαγές που δεν θα μπορούσαν να είχαν προβλέψει πριν από 18 μήνες.
Έρευνες δείχνουν ότι οι επισκέπτες δεν θέλουν πλέον να κάνουν φυσικό check in, αλλά επιδιώκουν την ανέπαφη πρόσβαση στο δωμάτιό τους, μέσω εφαρμογών έξυπνων συσκευών. Επίσης, θέλουν να είναι σίγουροι ότι η διαμονή τους στηρίζει τις τοπικές κοινότητες, ότι το ξενοδοχείο τους είναι αποδεδειγμένα βιώσιμο και ότι το δικό τους αποτύπωμα άνθρακα μπορεί να αντισταθμιστεί. Παράλληλα, θέλουν να είναι σίγουροι για την υγιεινή και σίγουρα θέλουν να έχουν την καλύτερη εμπειρία στην καλύτερη τιμή. Η ενσυναίσθηση, η ενδυνάμωση, η προσδοκία και η γνήσια ανθρώπινη πινελιά είναι βασικά στοιχεία κάθε επιχείρησης που θέλει να προσελκύσει και να διατηρήσει τους απαιτητικούς ταξιδιώτες σε αυτήν τη νέα πράσινη και βιωματική εποχή - και ενώ οι εταιρείες αναπτύσσουν εξειδικευμένα τμήματα για να σχεδιάσουν τις απαραίτητες ψηφιακές, λειτουργικές και κοινωνικές μεταβολές ώστε να ανταποκριθούν στις νέες προσδοκίες, αναρωτιέται κανείς πώς μπορεί να επιτύχει κάτι τέτοιο ένας ανεξάρτητος ξενοδόχος.