Η μείωση του κόστους, παραμένει ένας από τους πρωταρχικούς στόχους για τους ξενοδόχους, καθώς ο τομέας των ταξιδιών και του τουρισμού συνεχίζει να αντιμετωπίζει τις επιπτώσεις του κορωνοϊού.
Η νέα συνδρομητική υπηρεσία του TripAdvisor, το TripAdvisor Plus, παρέχει την ευκαιρία στους ξενοδόχους να ενδυναμώσουν την παρουσία τους στους ταξιδιώτες δωρεάν, μέσω του διαδικτύου, καθώς οι ταξιδιώτες είναι εκείνοι που πληρώνουν το τέλος συνδρομής και όχι τα ξενοδοχεία. Αυτή είναι μια ελκυστική προσφορά για τη βιομηχανία υπό το φως των αποδεκατισμένων εσόδων του 2020, όπως επισημαίνει η GlobalData.
Η Johanna Bonhill-Smith, Αναλύτρια Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData, σχολιάζει: «Οι ξενοδόχοι συνήθως επιβαρύνονται με σημαντικό κόστος, τόσο μέσω διαδικτυακής διανομής, όσο και λόγω των προμηθειών σε τρίτους, όταν συνεργάζονται με διαδικτυακούς ταξιδιωτικούς πράκτορες (OTA). Ωστόσο, με την εγγραφή στο TripAdvisor Plus, αυτό θα μπορούσε να βοηθήσει μείωση αυτού του κόστους. Αυτή η νέα υπηρεσία που μόλις κυκλοφόρησε, είναι ένας βασικός διαφοροποιητής σε μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά και, εάν επιτύχει, θα μπορούσε μετά την πανδημία να προσελκύσει το κοινό των ΟΤΑ των Expedia και Booking Holding.»
Η σχετική έρευνα της GlobalData που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 210 παγκόσμιων εκπροσώπων ξενοδοχείων διαπίστωσε ότι, τόσο η μείωση του προσωπικού, όσο και η μείωση των μισθών ήταν δύο από τις πιο κοινές ενέργειες που υιοθέτησαν τα ξενοδοχεία κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Η εξοικονόμηση μετρητών είναι πιθανότατα ακόμη υψηλή προτεραιότητα για τη βιομηχανία της φιλοξενίας, καθώς οι εταιρείες προσπαθούν να αντισταθμίσουν τις μεγάλες απώλειες του 2020.
Η κα Bonhill-Smith προσθέτει: «Ξεφεύγοντας από τα παραδοσιακά μοντέλα OTA, ως μέλη του TripAdvisor Plus, οι ξενοδόχοι μπορούν να αναφέρουν τις υπηρεσίες τους στο TripAdvisor δωρεάν. Η μόνη απαίτηση είναι ότι παρέχεται ελάχιστη έκπτωση 10% για ταξιδιώτες που εγγράφονται και σε άλλα προνόμια, όπως για παράδειγμα δωρεάν κρασί, πακέτα σπα και αναβαθμίσεις δωματίων. Όσο καλύτερη είναι η προσφορά, τόσο υψηλότερη είναι η πιθανότητα υψηλότερης κατάταξης του ξενοδοχείου στα αποτελέσματα αναζήτησης. Η έναρξη αυτής της υπηρεσίας όχι μόνο θα ενισχύσει την παρουσία του ξενοδοχείου, αλλά είναι και πιθανόν να οδηγήσει σε περισσότερες κρατήσεις και, με την πάροδο του χρόνου, μεγαλύτερο ποσοστό επίτευξης επαναλαμβανόμενων πελατών».
Η επιτυχία της πλατφόρμας εξαρτάται από την εγγραφή πελατών και επιχειρήσεων. Οι ταξιδιώτες θα είναι αυτοί που θα πρέπει να πληρώσουν υπογράφοντας ετήσια συνδρομή 99 δολαρίων ΗΠΑ - αλλά αυτή συνοδεύεται από πολλά προνόμια και «εμπιστευτικές προσφορές». Με τους παγκόσμιους ταξιδιώτες να αναζητούν τώρα την απόλυτη απόδραση σε προσιτή τιμή για να καλύψουν τις χαμένες διακοπές το 2020 και οι επιχειρήσεις εξακολουθούν να προσπαθούν να μειώσουν το κόστος όπου είναι δυνατόν, οι πιθανότητες επιτυχίας φαίνεται να είναι υπέρ του TripAdvisor.
Όπως εξηγεί η κα Bonhill-Smith, η διαφοροποίηση αποτελεί βασικό επίκεντρο όλων των OTA καθώς είναι μια εξαιρετικά ανταγωνιστική αγορά. Το TripAdvisor όχι μόνο ξεκίνησε αυτήν την υπηρεσία για να διαφοροποιηθεί από τους ανταγωνιστές, αλλά κατά τη διάρκεια της πανδημίας προσπάθησε να υποστηρίξει μικρές, ανεξάρτητες επιχειρήσεις. Για το λόγο αυτό ξεκίνησε μια συνεργασία με το Small Business Live για την υποστήριξη μικρών επιχειρήσεων που διέτρεχαν και τον μεγαλύτερο κίνδυνο από τις επιπτώσεις της πανδημίας.
Τέλος, η Αναλύτρια Ταξιδιών και Τουρισμού της GlobalData κα Bonhill-Smith καταλήγει στο συμπέρασμα ότι, αποδεικνύοντας την υποστήριξή του σε μικρότερες εταιρείες σε όλη τη διάρκεια της πανδημίας, όχι μόνο σηματοδοτεί ένα βασικό σημείο διαφοροποίησης, αλλά φωτίζει θετικά την εξέλιξη της εταιρείας.