Το πρώτο ξενοδοχείο στη Βόρεια Ευρώπη που προσφέρει 100% ψηφιακή εμπειρία ανοίγει η Accor, φιλοδοξώντας να προσφέρει στους επισκέπτες ανέπαφα ταξίδια, με τη χρήση της τελευταίας τεχνολογίας.
Η ψηφιακή λύση, «Accor Key», παρέχει στους πελάτες πρόσβαση στα δωμάτιά τους χωρίς φυσικό κλειδί. Στόχος του ομίλου, είναι η απλοποίηση της διαμονής των επισκεπτών με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας, διατηρώντας παράλληλα την ανθρώπινη πινελιά που είναι η μεγαλύτερη δύναμη των ξενοδοχείων. Επιπλέον, με την υγειονομική κρίση του κορωνοϊού, η αλλαγή αυτή καθιστά δυνατή την ανταπόκριση στις νέες προκλήσεις της κοινωνικής απόστασης. Για το σκοπό αυτό, πολλά ξενοδοχεία παγκοσμίως εξοπλίζονται σταδιακά με τις τελευταίες τεχνολογίες, με την η Accor να αναφέρει ότι η ψηφιοποίηση του ταξιδιού των πελατών θα γίνει το πρότυπο για τα ξενοδοχεία της το επόμενο διάστημα.
Σχετικά, η κα Carla Milovanov, SVP Customer Technology Services της Accor, δήλωσε ότι οι επισκέπτες αναζητούν ολοένα και πιο εύκολη κινητικότητα στο ταξίδι και στην ξενοδοχειακή εμπειρία, συνεπώς η Accor επιδιώκει στη διασφάλιση αυτής της ευκολίας. Εξάλλου, σύμφωνα με την κα Milovanov, η τεχνολογία είναι πλέον μέρος της καθημερινότητας και κατ’ επέκταση της ξενοδοχειακής μας εμπειρίας, ούτως ώστε οι πελάτες να έχουν την ευκαιρία να προσαρμόσουν τη διαμονή τους στο ξενοδοχείο σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους.
Αναλυτικά, το ibis Styles London Gloucester Road, το πρώτο πιλοτικό ξενοδοχείο του ομίλου που διαθέτει 100% ψηφιακό οικοσύστημα, ανοίγει και πάλι τον Μάιο, συνδυάζοντας όλες τις σύγχρονες τεχνολογίες, όπως είναι μεταξύ άλλων το online check-in, η ασφαλής πληρωμή με Pay By Link, η χρήση του «Accor Key» για πρόσβαση στα δωμάτια και σε άλλους χώρους του ξενοδοχείου, ψηφιακές υπηρεσίες τροφοδοσίας με τεχνολογία Click Pay Collect και επαφή των πελατών με τα στελέχη του ξενοδοχείου μέσω WhatsApp καθ 'όλη τη διάρκεια της διαμονής.