Σε έναν κόσμο όπου λειτουργεί ως επί το πλείστον ψηφιακά, θα περίμενε κανείς ότι οι κρατήσεις διαμονής μέσω τηλεφώνου, αποτελούν πια παρελθόν. Ωστόσο, παρατηρείται μία στροφή προς την πιο προσωπική επικοινωνία του δυνητικού επισκέπτη με το κατάλυμα. Συνήθως, όταν ένας πελάτης τηλεφωνεί αντί να προβεί σε ηλεκτρονική κράτηση, σημαίνει ότι έχει εξαντλήσει όλες τις ψηφιακές δυνατότητες και αναζητά πραγματική εξυπηρέτηση πελατών από έναν εκπαιδευμένο επαγγελματία.
Οι συνέπειες από τη μη υποστήριξη επαγγελματικού τηλεφωνικού κέντρου στο τμήμα κρατήσεων θα μπορούσαν να είναι επιζήμιες για το ξενοδοχείο. Επιπλέον, τα οφέλη από ένα εκπαιδευμένο τηλεφωνικό κέντρο, είναι πολλαπλά: Η επικοινωνία με εξειδικευμένα στελέχη που γνωρίζουν τα πλεονεκτήματα του ξενοδοχείου, όχι μόνο θα αυξήσει τις πωλήσεις, αλλά θα βοηθήσει στον καθορισμό του brand, δημιουργώντας περισσότερους επαναλαμβανόμενους επισκέπτες. Είναι γεγονός ότι οι πρώτες εντυπώσεις θέτουν τα θεμέλια για όλη την εμπειρία του επισκέπτη, συνεπώς το τηλεφωνικό κέντρο θα έχει σημαντικό αντίκτυπο στη φήμη του ξενοδοχείου.
Επιπροσθέτως, παρόλο που δεν υπάρχει αμφιβολία της ισχυρής διαδικτυακής παρουσίας, πολλοί πελάτες θέλουν να αισθανθούν μοναδικοί. Συνεπώς, η χρήσιμη και ενημερωτική επικοινωνία με ένα φιλικό στέλεχος, είναι ακριβώς αυτό που χρειάζεται για να προσελκύσει το ξενοδοχείο τον δυνητικό επισκέπτη.
Παράλληλα, ένα καλά εκπαιδευμένο στέλεχος, μπορεί να διακρίνει τον σκοπό του ταξιδιού για κάθε πελάτη και να προωθήσει πακέτα που ικανοποιούν συγκεκριμένες ανάγκες του και επιπλέον, έχει γνώση των ειδικών προσφορών και των συνδυασμών τους.
Εξάλλου, η πανδημία του κορωνοϊού έχει δημιουργήσει νέες απαιτήσεις, ενεργοποιώντας εκ νέου τα παλαιά, ίσως ξεχασμένα μέσα εσόδων. Όμως, είτε πρόκειται για μικρό ξενοδοχείο, είτε για μεγάλο θέρετρο, η βιομηχανία της φιλοξενίας είναι ακριβώς αυτό, «φιλοξενία», φιλική υποδοχή και φροντίδα των επισκεπτών, καθώς και διερεύνηση των αναγκών και των επιθυμιών τους.