Η τεχνολογία έχει αντικαταστήσει σε μεγάλο βαθμό την φυσική εξυπηρέτηση στα ξενοδοχεία, από την άφιξη έως και την αναχώρηση του πελάτη, ιδίως και με την έλευση της πανδημίας, όπου οι περισσότερες λειτουργίες έγιναν ανέπαφες.
Ωστόσο, η δυνατότητα αναβάθμισης δωματίου δεν ήταν πάντα εφικτή ή ξεκάθαρη κατά το αυτοματοποιημένο ή και το διαδικτυακό check-in. Μπορεί ένα ψηφιακό κλειδί να είναι μεγάλη ευκολία, αλλά εξαλείφει την ανθρώπινη επαφή και τη συζήτηση στη ρεσεψιόν για περαιτέρω θέματα, όπως είναι η αναβάθμιση. Γι’ αυτό και κατά την άφιξη, τα μέλη των προγραμμάτων αφοσίωσης της Hilton, βρίσκονταν μπροστά σε έναν «γρίφο»: Εάν ενέδιδαν στην ευκολία του online check-in, θα έχαναν την αναβάθμιση δωματίου;
Προσφέροντας λύση σε αυτό το ζήτημα, η Hilton εγκαινιάζει τις αυτόματες αναβαθμίσεις, οι οποίες αποτελούν τυπικό χαρακτηριστικό για τα μέλη των προγραμμάτων επιβράβευσης Marriott Bonvoy και World Of Hyatt, αλλά όχι όπως με το Hilton Honors. Οι αναβαθμίσεις δωματίων στη Hilton εξαρτώνται από διαθεσιμότητα, επομένως συχνά απαιτείται φυσική προσέγγιση.
Προς αυτή την κατεύθυνση, η Hilton, θέλοντας να διατηρήσει την εύνοια των ταξιδιωτών, περιορίζοντας παράλληλα τα ζητήματα προσωπικού ξενοδοχείων, αυτοματοποιεί τις αναβαθμίσεις δωματίων πριν από την άφιξη μέσω του διαδικτύου και μέσω της εφαρμογής Hilton για κινητά τηλέφωνα. Η ειδοποίηση της αναβάθμισης φθάνει στο email του πελάτη εκ των προτέρων, έως και 72 ώρες πριν από το check-in, αναγράφοντας τις επιλογές των δωματίων.
Αυτό σημαίνει ότι τα μέλη του Hilton Diamond για παράδειγμα, θα είχαν θεωρητικά ίσες πιθανότητες αναβάθμισης χρησιμοποιώντας στο check-in την εφαρμογή Hilton για κινητά, όπως ακριβώς θα έκαναν με την επίσκεψη στη ρεσεψιόν.
Τέλος, η επέκταση των πιο ασφαλών «ψηφιακών κλειδιών» κάνει την εφαρμογή Hilton ακόμα πιο ελκυστική, συνεπώς θα ήταν σημαντικό να μην υπάρχουν δισταγμοί ως προς το διαδικτυακό check-in.