Σχέση τιμής-ποιότητας: Ένα μεγάλο "στοίχημα" για τα ξενοδοχεία το 2022

04-11-21 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η πανδημία του κορωνοϊού έχει υπογραμμίσει πολλά θετικά και αρνητικά σημεία στη βιομηχανία της φιλοξενίας, τα οποία χρήζουν διαχείρισης.

Καθώς η ταξιδιωτική κίνηση ανακάμπτει σε πολλές περιοχές του κόσμου,  το κυριότερο ζήτημα για τα ξενοδοχεία είναι η αύξηση των εσόδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές ωστόσο, εάν δεν δοθεί η ίδια προτεραιότητα στις μετρήσεις ποιότητας κατά την περίοδο της εν λόγω ανάκαμψης, οι επιπτώσεις για τα ξενοδοχεία ενδέχεται να είναι σημαντικές.  Εξάλλου, η ποιότητα του ξενοδοχείου έχει γίνει τόσο επιτακτική όσο και η τιμή και αντανακλάται στην αξία της συνολικής εμπειρίας.

Ένα καλό σημείο διερεύνησης, είναι οι κριτικές των επισκεπτών. Η πρόσβαση σε αυτές και η ανάλυσή τους, παρέχει πληροφορίες που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη χάραξη στρατηγικής των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την εταιρεία TrustYou η οποία καταγράφει καθημερινά το 90% των κριτικών επισκεπτών παγκοσμίως, με τη δυνατότητα να ανιχνεύει έως και 7 εκατ. διαθέσεις επισκεπτών στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, η ανάλυση αυτών των δεδομένων επιτρέπει τη μέτρηση του αντίκτυπου που έχει, για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση στη μέση βαθμολογία απόδοσης του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο, τα ξενοδοχεία μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τους τομείς στους οποίους πρέπει να αυξηθούν τα πρότυπα ποιότητας προκειμένου να βελτιωθεί η συνολική βαθμολογία ποιότητας και η φήμη του ξενοδοχείου. 

Στη συνέχεια, οι συγκεκριμένοι δείκτες ποιότητας μπορούν να  υποστηρίξουν αποτελεσματικά τα ξενοδοχεία στη λήψη σημαντικών επιχειρηματικών αποφάσεων, για παράδειγμα, εάν η φήμη ενός ξενοδοχείου είναι εξαιρετική, μπορεί να αυξήσει τις τιμές του με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σχέση με έναν ανταγωνιστή που έχει χαμηλότερη βαθμολογία.

Ο συνδυασμός αυτού του είδους της αναφοράς ποιότητας και του συγκριτικού δείκτη με τα αναλυτικά στοιχεία τιμολόγησης ξενοδοχείων είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Άλλωστε η πανδημία έχει αποδείξει ότι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με ελαφρώς υψηλότερη βαθμολογία, παρά ελαφρώς χαμηλότερη τιμή.

Συνεπώς, μπορεί η διαχείριση τιμών να αποτελεί το θεμέλιο για κάθε επιχείρηση, αλλά αυτό δεν αρκεί πλέον για να επαναφέρει τους επισκέπτες. 

διαβάστε ακόμα

Γνώμη | Η κλιματική κρίση και οι αρνητές της...
FTI: Πωλήθηκε το Labranda Marine Aquapark στην Κω
Έρευνα: Οι ταξιδιώτες θέλουν βιομετρικά στοιχεία και μεγαλύτερη ασφάλεια στα ταξίδια
Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025