Η πανδημία του κορωνοϊού έχει υπογραμμίσει πολλά θετικά και αρνητικά σημεία στη βιομηχανία της φιλοξενίας, τα οποία χρήζουν διαχείρισης.
Καθώς η ταξιδιωτική κίνηση ανακάμπτει σε πολλές περιοχές του κόσμου, το κυριότερο ζήτημα για τα ξενοδοχεία είναι η αύξηση των εσόδων. Σύμφωνα με τους ειδικούς αναλυτές ωστόσο, εάν δεν δοθεί η ίδια προτεραιότητα στις μετρήσεις ποιότητας κατά την περίοδο της εν λόγω ανάκαμψης, οι επιπτώσεις για τα ξενοδοχεία ενδέχεται να είναι σημαντικές. Εξάλλου, η ποιότητα του ξενοδοχείου έχει γίνει τόσο επιτακτική όσο και η τιμή και αντανακλάται στην αξία της συνολικής εμπειρίας.
Ένα καλό σημείο διερεύνησης, είναι οι κριτικές των επισκεπτών. Η πρόσβαση σε αυτές και η ανάλυσή τους, παρέχει πληροφορίες που θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη χάραξη στρατηγικής των ξενοδοχείων. Σύμφωνα με την εταιρεία TrustYou η οποία καταγράφει καθημερινά το 90% των κριτικών επισκεπτών παγκοσμίως, με τη δυνατότητα να ανιχνεύει έως και 7 εκατ. διαθέσεις επισκεπτών στο ίδιο χρονικό πλαίσιο, η ανάλυση αυτών των δεδομένων επιτρέπει τη μέτρηση του αντίκτυπου που έχει, για παράδειγμα, η εξυπηρέτηση στη μέση βαθμολογία απόδοσης του ξενοδοχείου. Με αυτόν τον τρόπο, τα ξενοδοχεία μπορούν εύκολα να εντοπίσουν τους τομείς στους οποίους πρέπει να αυξηθούν τα πρότυπα ποιότητας προκειμένου να βελτιωθεί η συνολική βαθμολογία ποιότητας και η φήμη του ξενοδοχείου.
Στη συνέχεια, οι συγκεκριμένοι δείκτες ποιότητας μπορούν να υποστηρίξουν αποτελεσματικά τα ξενοδοχεία στη λήψη σημαντικών επιχειρηματικών αποφάσεων, για παράδειγμα, εάν η φήμη ενός ξενοδοχείου είναι εξαιρετική, μπορεί να αυξήσει τις τιμές του με μεγαλύτερη ασφάλεια, σε σχέση με έναν ανταγωνιστή που έχει χαμηλότερη βαθμολογία.
Ο συνδυασμός αυτού του είδους της αναφοράς ποιότητας και του συγκριτικού δείκτη με τα αναλυτικά στοιχεία τιμολόγησης ξενοδοχείων είναι ένας ισχυρός συνδυασμός που δεν πρέπει να υποτιμηθεί. Άλλωστε η πανδημία έχει αποδείξει ότι οι επισκέπτες είναι πιο πιθανό να επιλέξουν ένα ξενοδοχείο με ελαφρώς υψηλότερη βαθμολογία, παρά ελαφρώς χαμηλότερη τιμή.
Συνεπώς, μπορεί η διαχείριση τιμών να αποτελεί το θεμέλιο για κάθε επιχείρηση, αλλά αυτό δεν αρκεί πλέον για να επαναφέρει τους επισκέπτες.