Το μεγαλύτερο brand φιλοξενίας που απευθύνεται σε ταξιδιώτες Millennial και Gen Z, Selina, κινείται με γρήγορους ρυθμούς ώστε να κεφαλαιοποιήσει περίπου 350 δισ δολάρια ετησίως στις ευκαιρίες της αγοράς.
Η εταιρεία θα έχει αξία ιδίων κεφαλαίων περίπου 1,2 δισ δολάρια, ενώ ο επιχειρηματικός συνδυασμός παρέχει 285 εκατ. δολάρια σε ακαθάριστα έσοδα μετρητών, συμπεριλαμβανομένων μεταξύ άλλων 70 εκατ. δολαρίων σε δεσμεύσεις κεφαλαίου που περιλαμβάνουν επενδύσεις από κορυφαίους θεσμικούς επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των South Light Capital (θυγατρική της DigitalBridge), MORE Investment House και Sir Ronald Cohen. Τα έσοδα θα επιτρέψουν στη Selina να τροφοδοτήσει τη διεθνή της επέκταση, να επενδύσει σε αποκλειστική τεχνολογία, καθώς και να προσελκύσει και να διατηρήσει ταλέντα υψηλής ποιότητας. Η συναλλαγή αναμένεται να κλείσει το πρώτο εξάμηνο του 2022 και η εταιρεία θα λειτουργεί ως Selina Hospitality plc, ενώ οι κοινές μετοχές της αναμένεται να εισαχθούν στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης με το σύμβολο «SLNA».
Σημειώνεται ότι η Selina ξεκίνησε το 2015 από τους συνιδρυτές Rafael Museri, Chief Executive Officer και Daniel Rudasevski, Chief Growth Officer, και έχει εξασφαλίσει ένα δίκτυο 134 ακινήτων σε Βόρεια και Νότια Αμερική, Ευρώπη και Μέση Ανατολή, εκ των οποίων λειτουργούν τα 83. Από την ίδρυσή της, η Selina αύξησε σταθερά τη γεωγραφική της εμβέλεια αξιοποιώντας αποκλειστική τεχνολογία ώστε να εντοπίσει ξενοδοχεία με χαμηλή απόδοση και να τα μετατρέψει σε πολιτιστικούς κόμβους μέσω συνεργασιών με τοπικούς τεχνίτες, σχεδιαστές και παρόχους τροφίμων και ποτών, καθώς και με την εισαγωγή προγραμματισμού εμπνευσμένου από τοπικές εμπειρίες. Τα ακίνητα της Selina προσφέρουν ένα παγκόσμιο σπίτι στον απομακρυσμένο εργαζόμενο και στον ψηφιακό νομάδα, παρέχοντας μια ολοκληρωμένη εμπειρία που αναμένεται να συνεχίσει να αυξάνει σε ζήτηση, δεδομένου ότι το 73% των εργοδοτών αναμένεται να χρησιμοποιήσει τις δυνατότητες εξ αποστάσεως εργασίας έως το 2028.
Το lifestyle brand της Selina αναπτύχθηκε ειδικά για ταξιδιώτες Millennial και Gen Z – μια ομάδα που ξοδεύει περίπου 350 δις. δολάρια ετησίως για ταξίδια, σύμφωνα με εκτιμήσεις της Selina. Η ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία φιλοξενίας, η οποία περιλαμβάνει 35.000 ασφαλείς κλίνες σε 23 χώρες, προσφέρει σε αυτή τη νεότερη γενιά ταξιδιωτών μια εμπειρία πλήρους εξυπηρέτησης και μια ποικιλία καταλυμάτων σε ελκυστικές τιμές. Η Selina χτίζει ένα παγκόσμιο δίκτυο αυθεντικών προορισμών που έχουν σχεδιαστεί για κατοίκους, επισκέπτες και ντόπιους για να δημιουργήσουν ουσιαστικές συνδέσεις, όπου το 66% των επισκεπτών, κατά μέσο όρο, κάνουν μία νέα γνωριμία κατά τη διάρκεια της διαμονής τους. Η Selina αναμένεται να συνεχίσει να επωφελείται από την αύξηση της τηλεργασίας και την ιεράρχηση της υγείας, της ευεξίας και ενός βιωματικού τρόπου ζωής μεταξύ των ταξιδιωτών του Millennial και της Gen Z, που αναμένεται να γίνουν ακόμη πιο έντονα τα επόμενα χρόνια.
Η Selina χρησιμοποιεί ένα μοντέλο λειτουργίας asset light που βασίζεται στη συνεργασία με ιδιοκτήτες ακινήτων, οι οποίοι πληρώνουν κατά μέσο όρο το 90% του κόστους για να μετατρέψουν τα ακίνητά τους σε ζωντανούς προορισμούς με το σήμα της Selina. Η ικανότητα της Selina να εκτελεί γρήγορα και αποτελεσματικά μετασχηματισμούς που βελτιώνουν σημαντικά το οικονομικό προφίλ των ακινήτων την έχει καταστήσει τον επώνυμο συνεργάτη για τοπικούς ιδιοκτήτες ακινήτων που κατανοούν και θέλουν να εξυπηρετήσουν την αναπτυσσόμενη κατηγορία των ταξιδιωτών Millennial και Gen Z. Αυτή η προσέγγιση επιτρέπει στη Selina να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα σε σύγκριση με τις προηγούμενες δραστηριότητες ενός ακινήτου.
Σημειώνεται ότι η Selina έχει εξασφαλίσει δεσμευμένο κεφάλαιο 350 εκατομμυρίων δολαρίων από συνεργάτες για να επεκταθεί σε 12 γεωγραφικές περιοχές, οι οποίες αναμένεται να προσθέσουν περίπου 40.000 νέες κλίνες στο δίκτυό της έως το 2025. Τέλος, μεταξύ άλλων η εταιρεία έχει εισαγάγει μια καινοτόμα συνδρομητική υπηρεσία, Nomad Passport, που επιτρέπει στους επισκέπτες να μείνουν σε οποιαδήποτε τοποθεσία Selina για όσο χρόνο θέλουν, με πλήρεις ανέσεις όπως διαμονή, συνεργασία, δραστηριότητες ευεξίας και τοπικές εκδηλώσεις.