Ξενοδοχεία Kempinski: Είδη πολυτελείας για το σπίτι στη νέα ηλεκτρονική Kempinski Boutique

18-12-21 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Είτε πρόκειται για ένα άνετο μπουρνούζι, ένα μαλακό μαξιλάρι ή ακόμα και ένα κρεβάτι υψηλής ποιότητας, στο εξής οι επισκέπτες μπορούν να απολαμβάνουν τα πολυτελή είδη της Kempinski στο σπίτι τους, παραγγέλνοντας διαδικτυακά στο κατάστημα Kempinski Boutique.

Premium κλινοσκεπάσματα και είδη μπάνιου, βελούδινα στρώματα, αρωματικά χώρου Salvatore Ferragamo και προϊόντα μπάνιου ή παιδικές οδοντόβουρτσες και σακίδια πλάτης, είναι μερικά μόνο από  τα προϊόντα  της επιλεγμένης συλλογής διαχρονικών αξεσουάρ για το σπίτι και τα ταξίδια, που προσφέρονται online από την Kempinski Boutique. Όπως αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του ο διεθνής ξενοδοχειακός όμιλος, η προφανής επιλογή συνεργασίας για τη νέα Kempinski Boutique ήταν η Hotels at Home, ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών λιανικής φιλοξενίας.

Σχολιάζοντας τη λειτουργία του νέου, ηλεκτρονικού καταστήματος, ο κ. Noel Attard, Διευθύνων Σύμβουλος της Kempinski Trading, επεσήμανε μεταξύ άλλων ότι το κατάστημα επιτρέπει στον όμιλο να έχει μια ακόμη πιο στενή σχέση με τους πελάτες του, ενώ ταυτόχρονα αυξάνει την αφοσίωση στο brand Kempinski, οδηγώντας όχι μόνο σε μια πολύτιμη ροή εσόδων με την πάροδο του χρόνου, αλλά και στη δημιουργία μίας αυθεντικής εμπειρίας για τους επισκέπτες. Ήδη, η Kempinski Boutique λειτουργεί στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή, ενώ η αγορά της Κίνας θα ανοίξει τον Ιανουάριο του 2022.

διαβάστε ακόμα

Ryanair: Nέα εποχική σύνδεση Βρυξέλλες – Νέα Αγχίαλος το 2025
Τι ξεχνούν οι επιβάτες στα ταξί στην Ελλάδα και στην Ευρώπη | Πολλά κινητά τηλέφωνα και μία σόμπα....
Η Ρόδος υποστηρίζει την ίδρυση Εθνικού Φορέα Συνεδριακού Τουρισμού
Η κλιματική κρίση «θάνατος» για τις μεγαλουπόλεις
Sky Express: Ξεκίνησαν καθημερινές πτήσεις Αθήνα - Κωνσταντινούπολη
Αντώνης Παγώνης | 10ετές πρόγραμμα για την προβολή συγκεκριμένων προορισμών
CNT: Η Αθηναϊκή Ριβιέρα στους 11 κορυφαίους προορισμούς διακοπών στην Ευρώπη για το 2025
O Χάρης Θεοχάρης στο Εκτελεστικό Συμβούλιο του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού
Τουρισμός | Τάση για κρατήσεις εκτός αιχμής από τους Βρετανούς
ΠΟΤΑΠ | Δράσεις για την προβολή του Ολύμπου