Για να τιμήσει τον Μήνα της Γυναικείας Ιστορίας και την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, η Hilton εστιάζει στις γυναίκες μέλη της ομάδας της, οι οποίες βοήθησαν το #BreakTheBias στην 100χρονη ιστορία του.
Σχετικά, η κα Patricia Page-Champion, Παγκόσμια Εμπορική Διευθύντρια SVP και Women's Team Member Resource Group Lead, σχολίασε πως, από τη Merriel Abbott, την οποία ο Conrad Hilton διόρισε προσωπικά για να επιμελείται προγράμματα ψυχαγωγίας στα ξενοδοχεία, μέχρι τη Marie Dobson, η οποία ήταν σημαντική για την ανάπτυξη του μηχανογραφικού συστήματος κρατήσεων της Hilton στη δεκαετία του 1950, οι γυναίκες μέλη της ομάδας του Hilton έπαιξαν έναν απαραίτητο ρόλο στη διαμόρφωση της επιχείρησης.
Παράλληλα, η κα Page-Champion, επεσήμανε ότι η ομάδα υποστηρίζει και γιορτάζει τις γυναίκες σε κάθε επίπεδο της επιχείρησης και είναι ενθαρρυντικό να αναγνωρίζονται συνεχώς οι προσπάθειές τους, με το Fortune να τοποθετεί το Hilton ως το #1 στη λίστα του Best Workplaces for Women. Οι γυναίκες είναι αναπόσπαστο κομμάτι του παρελθόντος, του παρόντος και του μέλλοντος του Hilton και η ομάδα είναι αφοσιωμένη στο #BreakTheBias ώστε όλοι να μπορούν να εξελιχθούν, προσθέτει η κα Page-Champion
Merriel Abbott: Η διευθύντρια ψυχαγωγίας της Hilton
Η Merriel ξεκίνησε τη σταδιοδρομία της στη φιλοξενία ως μάνατζερ και χορογράφος του Empire Room στο Hilton's Palmer House Hotel στο Σικάγο το 1937. Το υπόβαθρό της στις πράξεις ακριβείας και τη χορογραφία την έκανε ειδική σε θέματα ψυχαγωγίας – ωθώντας τον Conrad Hilton να διορίσει τη Merriel ως Διευθύντρια της ψυχαγωγίας για τα ξενοδοχεία Hilton σε όλες τις ΗΠΑ στις αρχές της δεκαετίας του 1940. Η Merriel παρέμεινε στη θέση της στο Palmer House μέχρι που έφυγε από τη ζωή το 1977, σε ηλικία 84 ετών.
Marie Minutello: Μία από τις πρώτες γυναίκες βοηθοί διευθυντή στις ΗΠΑ
Η Marie έγινε Executive Assistant Manager του Stevens and Palmer House στο Σικάγο το 1947, όπου τώρα λειτουργεί ως Palmer House, A Hilton Hotel, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που μια γυναίκα κατείχε μια τέτοια θέση σε κορυφαίο ξενοδοχείο των ΗΠΑ.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς ήταν ένα από τα μεγαλύτερα ξενοδοχεία στον κόσμο εκείνη την εποχή, με τη Marie να αποτελεί ένα από τα πρώτα παραδείγματα της δέσμευσης της Hilton για την ενδυνάμωση και ανάπτυξη των γυναικών
Vivian Fair: Διευθύντρια ΔΣ της Εθνικής ‘Ένωσης Οικονόμων
Η Vivian υπηρέτησε ως Executive Housekeeper στο ξενοδοχείο Town House του Λος Άντζελες. Η ενεργή συμμετοχή της στην National Executive Housekeepers’ Association κατά τη διάρκεια της παραμονής της στο Hilton Hotel Dallas, οδήγησε τελικά στον διορισμό της ως Διευθύντρια του Διοικητικού Συμβουλίου στην ένωση το 1954.
Pat Guernsey: Η πρώτη γενική διευθύντρια του Hilton
Ευρέως αναγνωρισμένη ως η πρώτη γυναίκα Γενική Διευθύντρια του Hilton, η Pat προήχθη στη διευθυντική της θέση στο Kansas Hilton Inn το 1970. Η καριέρα της στο ξενοδοχείο ξεκίνησε το 1963 και όταν το Kansas Garden Inn άνοιξε το 1968, εντάχθηκε στο ξενοδοχείο ως Διευθύντρια Πωλήσεων.
Εκτός της καριέρας της στο Hilton, η Pat δραστηριοποιήθηκε σε πολλούς οργανισμούς, όπως είναι μεταξύ άλλων το Εμπορικό Επιμελητήριο της Πολιτείας του Κάνσας, το Εμπορικό Επιμελητήριο Salina, το Zonta International και οι Ομοσπονδιακές Γυναικείες Λέσχες.
Marie Dobson (φωτογραφία) : Η πρωτοπόρος της υπηρεσίας κρατήσεων του Hilton
Η Marie έπαιξε κ*αθοριστικό ρόλο στη δημιουργία του Hilton Reservation Service (HRS). Εντάχθηκε στο Hilton το 1954, αρχικά ως γραμματέας. Μεταβαίνοντας γρήγορα στο νεοσύστατο HRS, ήταν ένα από τα 8 μέλη της ομάδας που επιλέχθηκαν για να οργανώσουν και να ξεκινήσουν το πιλοτικό γραφείο HRS της Hilton στη Νέα Υόρκη.
Στη δεκαετία του 1970, η συμμετοχή της Marie ήταν ζωτικής σημασίας για την ανάπτυξη και το σχεδιασμό του ηλεκτρονικού συστήματος κρατήσεων του Hilton. Σε αναγνώριση της συνεισφοράς της, η Marie προήχθη σε Πρόεδρο και Διευθύνουσα Σύμβουλο της Hilton Service Corporation το 1985.
Barbara Bejean: Μία αυτοδίδακτη τεχνικός αντιμετώπισης προβλημάτων
Η Barbara ξεκίνησε την καριέρα της στο Αεροδρόμιο Hilton του Λος Άντζελες, όταν άνοιξε το 1983, και αφού παραδέχτηκε ότι στην αρχή ο ηλεκτρονικός υπολογιστής τη φόβισε, στην συνέχεια μελέτησε τα συστήματα και έγινε περιφερειακή τεχνικός αντιμετώπισης προβλημάτων, για μια σειρά από ακίνητα του Hilton στην Καλιφόρνια.
Όταν τη δεκαετία του ’80 εμφανίστηκε το brand Hilton Garden Inn, η Barbara προσχώρησε στο Hilton Garden Inn LAX/El Segundo για να αναθεωρήσει και να πιλοτάρει διάφορες πολιτικές, προτού τις εφαρμόσει σε άλλα καταλύματα του Hilton Garden Inn. Το Hilton αναγνωρίζει μέρος της ανάπτυξης του brand, στην καινοτόμο δουλειά της Barbara.