Τη δεύτερη συνεργασία της με την Stewart's Enterprises ανακοίνωσε η Hard Rock International, για την έναρξη των έτοιμων κοκτέιλ Hard Rock RTDs που αποτελούν τη συνέχεια των Hard Rock Hard Seltzers.
Τα Hard Rock RTDs περιλαμβάνουν Margarita, Mojito και Moscow Mule, εμβληματικά κοκτέιλ που είναι εμπνευσμένα από τις χειροποίητες μίξεις, οι οποίες φτιάχνονται με επιδεξιότητα στα Hard Rock International παγκοσμίως, από τα γνωστά σε όλους Hard Rock Cafes μέχρι τα εμβληματικά Hard Rock Hotels και τα Hard Rock Casinos. Με περιεκτικότητα σε αλκοόλ μόλις 8%, σε κουτάκι των 355 ml, τα κοκτέιλ θα πωλούνται σε μικτές συσκευασίες 4 και 6 γεύσεων, που περιέχουν 2 κοκτέιλ από κάθε γεύση.
Σχετικά, η κα Kimberly Manna, Αντιπρόεδρος Λιανικής και Αδειοδοτήσεων του Hard Rock International, δήλωσε ενθουσιασμένη για την ανάπτυξη του brand στην δημοφιλή κατηγορία των έτοιμων αλκοολούχων ποτών και κοκτέιλ, τα οποία μπορούν να φέρουν το Hard Rock σε κάθε σπίτι, ενώ από πλευράς του, ο κ. Tony Gaines, Διευθύνων Σύμβουλος της Stewart's Enterprises, προσέθεσε ότι πέρυσι, τα Hard Rock Hard Seltzers ξεκίνησαν πολύ καλά και πωλούνται σε καταστήματα όπως τα 7-Eleven, Circle K και Total Wine. Τόσο τα Seltzers όσο και τα έτοιμα κοκτέιλ, υπηρέτησαν σε εκδηλώσεις του Super Bowl LIV, γεγονός που είχε ως αποτέλεσμα την αποδοχή και την αγάπη του κόσμου.