Το άνοιγμα 15.000 δωματίων και την υπογραφή για συνολικά 330 ξενοδοχεία ανακοίνωσε μεταξύ άλλων ο ξενοδοχειακός όμιλος Radisson Hotel Group, στο φετινό Διεθνές Επενδυτικό Φόρουμ Φιλοξενίας (IHIF).
Καθ' όλη τη διάρκεια του 2021, ο Όμιλος Radisson Hotel, με την υποστήριξη των μετόχων του Jin Jiang και Sino-Ceef, συνέχισε να αναπτύσσει το πενταετές σχέδιο μετασχηματισμού του, το οποίο είχε ως αποτέλεσμα την εφαρμογή των καλύτερων συστημάτων στην κατηγορία του για τη μεγιστοποίηση των εσόδων του ομίλου.
Με 330 προγραμματισμένες υπογραφές για το 2022, ο όμιλος ξεπερνά τα επιτεύγματα του 2021 που ήταν η πιο επιτυχημένη χρονιά στην ιστορία της εταιρείας, όσον αφορά τις συμφωνίες.
Ο Radisson Hotel Group ξεκίνησε δυναμικά το 2022, ανοίγοντας πάνω από 50 ξενοδοχεία μέχρι σήμερα σε όλο το χαρτοφυλάκιο της Ευρώπης, Αφρικής, Μέσης Ανατολής και Ασίας-Ειρηνικού. Ενόψει του υπόλοιπου 2022, ο όμιλος σχεδιάζει να διπλασιάσει τον αριθμό των υπογραφών του σε περιοχές της Ευρώπης, της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής, προσθέτοντας 45 ακίνητα και να αυξήσει εκθετικά τις υπογραφές του σε Ασία-Ειρηνικό, προσθέτοντας 285 ακίνητα, μαζί με τους εταίρους του, καθώς ο όμιλος πλησιάζει στην επίτευξη του στόχου του, δηλαδή του διπλασιασμού του παγκόσμιου χαρτοφυλακίου του μέσω της ανάπτυξης σε Ασία-Ειρηνικό έως το 2025. Ιδιαίτερη εστίαση για την ανάπτυξη σε Ευρώπη, Αφρική και Μέση Ανατολή είναι η επέκταση του brand lifestyle μεσαίας κλίμακας του ομίλου, prizeotel.
Το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο του ομίλου με 9 διαφορετικά brand με τη σωστή λύση για κάθε αγορά, ακμάζει. Από την κυκλοφορία της Radisson Collection το 2018, το χαρτοφυλάκιο του brand έχει αυξηθεί σε πάνω από 45 ακίνητα, συμπεριλαμβανομένων των πρόσφατων εγκαινίων στο Βερολίνο, το Μπιλμπάο και το Ριάντ. Το Radisson Blu συνεχίζει να εδραιώνει τη θέση του ως το μεγαλύτερο brand ανώτερης κατηγορίας στην Ευρώπη και αριθμεί σχεδόν 400 ξενοδοχεία σε όλο το παγκόσμιο χαρτοφυλάκιό της, με πρόσφατες προσθήκες στην Ισπανία, τη Μαδαγασκάρη, την Ελλάδα, την Τουρκία, την Ινδία καθώς και τη Σρι Λάνκα. Η επωνυμία Radisson αυξήθηκε σε σχεδόν 300 ξενοδοχεία παγκοσμίως, με πρόσφατες προσθήκες στη Σρι Λάνκα, τις Μαλδίβες, την Ινδία, το Βιετνάμ, τη Γαλλία, την Τουρκία, καθώς και την Τυνησία. Το χαρτοφυλάκιο Radisson RED επεκτάθηκε σε σχεδόν 70 ξενοδοχεία παγκοσμίως. Ο όμιλος ενίσχυσε επίσης περαιτέρω τη θέση του στους τομείς των Resort και Serviced Apartments με πρόσφατες προσθήκες στην Ινδία, το Βιετνάμ, την Ελλάδα, τη Σενεγάλη, την Πολωνία και την Τουρκία.
Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή του Radisson Individuals το 2020, το brand περιλαμβάνει πλέον πάνω από 55 ξενοδοχεία σε λειτουργία και υπό ανάπτυξη παγκοσμίως. Στην Ινδία, ο όμιλος σχεδιάζει να υπερδιπλασιάσει το αποτύπωμά του στο Radisson Individuals έως το 2025. Σύμφωνα με τη ζήτηση της αγοράς για μοναδικές εμπειρίες εστιασμένες στο retreat, ο Radisson Hotel Group κυκλοφόρησε πρόσφατα το Radisson Individuals Retreats, μια επέκταση lifestyle brand ειδικά προσαρμοσμένη στην ινδική αγορά.
Περαιτέρω, ο όμιλος αποκάλυψε σχέδια επέκτασης για την επωνυμία prizeotel που προσφέρει σε ιδιοκτήτες και επενδυτές μια νέα, εύκολη λύση μετατροπής. Το prizeotel είναι μια επωνυμία αξίας και υψηλού σχεδιασμού για ταξιδιώτες με γνώσεις τεχνολογίας, ψηφιακούς νομάδες μεσαίας κλίμακας σε ζωντανές, αστικές τοποθεσίες, ενώ προσφέρει μετατρέψιμους, ευέλικτους χώρους. Την επόμενη πενταετία, ο όμιλος σχεδιάζει να επεκτείνει το υπάρχον χαρτοφυλάκιό του με 45 νέες υπογραφές σε επιλεγμένες χώρες της ΕΕ, καθώς και να εισαγάγει το brand στο Ηνωμένο Βασίλειο.
Σχετικά με τον όμιλο Radisson Hotel Group
Ο όμιλος Radisson Hotel Group είναι ένας από τους μεγαλύτερους ξενοδοχειακούς ομίλους στον κόσμο με 9 χαρακτηριστικά ξενοδοχειακά brands και περισσότερα από 1.600 ξενοδοχεία σε λειτουργία και ανάπτυξη σε 120 χώρες. Το χαρτοφυλάκιο του Ομίλου Radisson Hotel περιλαμβάνει τα brands Radisson Collection, Radisson Blu, Radisson, Radisson RED, Radisson Individuals, Park Plaza, Park Inn by Radisson, Country Inn & Suites by Radisson και το prizeotel.