Ντεμπούτο στο TikTok για τη Meliá Hotels International

06-05-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Το ντεμπούτο της στο TikTok, ως μέρος της στρατηγικής ψηφιακής τοποθέτησης και ενίσχυσης περιεχομένου έκανε η Meliá Hotels International, σε συνεργασία με τον influencer Marcos Toscani, ο οποίος ως Meliá TikTok Luxury Expert, θα περιηγηθεί στα πιο εντυπωσιακά ξενοδοχεία της επιχείρησης.

Εμπειρίες πολυτέλειας, ονειρεμένοι προορισμοί και κορυφαίες γευστικές εμπειρίες, είναι το κοινό νήμα για το περιεχόμενο που θα μοιράζεται η Meliá Hotels International στο νέο της κανάλι @meliahotels στο TikTok, την πλατφόρμα με βίντεο σύντομης μορφής που έχει τη νεότερη βάση χρηστών από όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως από τη λεγόμενη γενιά Z.

Με την εισαγωγή της στο TikTok, η Meliá γίνεται μια από τις πρωτοπόρες εταιρείες στον παγκόσμιο ξενοδοχειακό κλάδο με παρουσία στο εν λόγω κανάλι. Για να διασφαλίσει ότι κατανοεί τα κίνητρα και τις προσδοκίες αυτού του νέου κοινού, η Meliá έχει συνεργαστεί με πολλά πανεπιστήμια σε όλο τον κόσμο μέσω της Student League του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, γεγονός που  έπαιξε βασικό ρόλο στη δημιουργική διαδικασία και στον καθορισμό της στρατηγικής της.

Μαζί με τον δημιουργό περιεχομένου Marcos Toscani, με έμφαση αποκλειστικά στα πολυτελή ξενοδοχεία και με σχεδόν 400.000 ακόλουθους στο TikTok, η Meliá ξεκίνησε το νέο κανάλι με στρατηγική εστίαση στα πολυτελή προϊόντα της. Ξενοδοχεία όπως το Gran Meliá Iguazu (Αργεντινή), το Paradisus Grand Cana (Δομινικανή Δημοκρατία) ή το ME Cabo (Μεξικό) είναι από τα πρώτα ξενοδοχεία που επιλέχθηκαν για την πλατφόρμα, ενώ στο μέλλον θα προστεθούν και άλλοι εμβληματικοί προορισμοί. Ο κ. Toscani, είναι ο πρώτος πρεσβευτής της Meliá στο TikTok, ενώ το 2020 είχε λάβει και τον τίτλο του πρεσβευτή πολυτελούς τουρισμού του Visit Mexico το 2020.

Σχετικά, ο κ. ο Santiago García Solimei, Επικεφαλής του Global Social Media & Brand PR της Melia Hotels International , δήλωσε μεταξύ άλλων ότι έπειτα από αρκετά χρόνια οικοδόμησης της θέσης και της αναγνώρισης των brands του ξενοδοχειακού ομίλου στα βασικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης, η ομάδα είναι πολύ περήφανη που έκανε το θεμελιώδες βήμα για να συνδεθεί με μια νέα γενιά ταξιδιωτών μέσω του νέου αυτού καθηλωτικού μέσου.

Σημειώνεται ότι το TikTok είναι μια εφαρμογή για κινητά που ξεκίνησε στην Κίνα και τώρα προσφέρει σε εκατομμύρια χρήστες σε όλο τον κόσμο την ευκαιρία να μοιράζονται βίντεο. Αυτή τη στιγμή έχει περισσότερους από 1 δις. χρήστες σε 150 χώρες σε όλο τον κόσμο, σε 75 γλώσσες. Πριν καν ανοίξει το δικό της κανάλι στο TikTok, η Meliá είχε ήδη περισσότερες από 12 εκατ. προβ

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026