Μετά από δύο χρόνια εξαιρετικών συνθηκών, οι φιλοδοξίες της Adagio παραμένουν αμετάβλητες. Ο ηγέτης στην αγορά της Ευρώπης στον τομέα των ξενοδοχείων διαμερισμάτων, συνεχίζει να συνεργάζεται με άλλες εταιρείες και βρίσκεται συνεχώς σε επιφυλακή για νέες καινοτομίες. Αυτή τη στιγμή, η Adagio αποτελείται από τρία brands, με 122 ξενοδοχεία διαμερισμάτων και σχεδόν 14.000 διαμερίσματα σε 13 διαφορετικές χώρες.
‘Έως το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της με περισσότερα από 220 ξενοδοχεία διαμερισμάτων σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για έναν αρκετά φιλόδοξο στόχο, αν και η Adagio έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της προς αυτή την κατεύθυνση, αφού το 2021 άνοιξε σε 10 νέες τοποθεσίες σε 5 χώρες. Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε και την επίσημη συνεργασία της με το ξενοδοχείο διαμερισμάτων 4 αστέρων Adagio London Stratford και το περίφημο London Stadium. Τα τελευταία σημαντικά ανοίγματα της Adagio περιλαμβάνουν το Κατάρ και τη Μάλτα, δύο χώρες όπου το brand δεν είχε εκπροσώπηση στο παρελθόν.
Το 2023, η διεθνής επέκταση περιλαμβάνει ξενοδοχεία που σχεδιάζονται στο Αμπιτζάν, την Αμβέρσα, το Λονδίνο και το Βουκουρέστι. Ωστόσο, η Γαλλία που αποτελεί και την εγχώρια αγορά της εταιρείας, θα υποδεχτεί νέα ανοίγματα στη Ρουέν και τη Μπουλόν-Μπιλανκούρ, επιτρέποντας στην Adagio να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά.
Η άνοδος του Franchise
Ως έμπειρος διαχειριστής ξενοδοχείων διαμερισμάτων, η Adagio προσφέρει διάφορες διαδρομές ανάπτυξης για να εφαρμόσει τη στρατηγική επέκτασής της και να πετύχει τον στόχο της: μίσθωση, διαχείριση ή franchise. Ως αποτέλεσμα, η τεχνογνωσία της στον τομέα μεσαίας και μακράς διαμονής είναι πλέον διαθέσιμη στους συνεργάτες δικαιόχρησης, καθώς αυτός ο τρόπος λειτουργίας γίνεται βασικός άξονας ανάπτυξης για την Adagio, τόσο στη Γαλλία, όσο και παγκοσμίως. Το 2018, υπήρχαν 5 franchise στο χαρτοφυλάκιο της Adagio ενώ το 2022, μόλις 4 χρόνια αργότερα, υπάρχουν πλέον 18. Για τα επόμενα 3 χρόνια, έχουν προγραμματιστεί επί του παρόντος 15 νέα ανοίγματα με συνεργάτες franchise.
Καινοτόμες ιδέες προσαρμοσμένες στις νέες ανάγκες
Η ανάπτυξη της Adagio είναι αποτέλεσμα της εισαγωγής μιας σειράς καινοτόμων αντιλήψεων που ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες των ταξιδιωτών. Μόνο το 2021, ο όμιλος λάνσαρε τις νέες ιδέες διαμερισμάτων "Adagio access Living Hub" και "Adagio Smart House", ενώ το 2022, η Adagio κυκλοφόρησε το "Coliving Concept" με το πρώτο Coliving να ανοίγει στο Παρίσι μόλις τον προηγούμενο Φεβρουάριο. Αυτές οι καινοτομίες συμπληρώνουν το "The Circle", την έννοια του δημόσιου χώρου της Adagio.