Accor-Adagio: Ραγδαία επιτάχυνση της διεθνούς ανάπτυξης

10-05-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Μετά από δύο χρόνια εξαιρετικών συνθηκών, οι φιλοδοξίες της Adagio παραμένουν αμετάβλητες. Ο ηγέτης στην αγορά της Ευρώπης στον τομέα των ξενοδοχείων διαμερισμάτων, συνεχίζει να συνεργάζεται με άλλες εταιρείες και βρίσκεται συνεχώς σε επιφυλακή για νέες καινοτομίες. Αυτή τη στιγμή, η Adagio  αποτελείται από τρία brands, με 122 ξενοδοχεία διαμερισμάτων και σχεδόν 14.000 διαμερίσματα σε 13 διαφορετικές χώρες.

‘Έως το 2025, η εταιρεία σχεδιάζει να διπλασιάσει το χαρτοφυλάκιό της με περισσότερα από 220 ξενοδοχεία διαμερισμάτων σε όλο τον κόσμο. Πρόκειται για έναν αρκετά φιλόδοξο στόχο, αν και η Adagio έχει ήδη αποδείξει την ικανότητά της προς αυτή την κατεύθυνση, αφού το 2021 άνοιξε σε 10 νέες τοποθεσίες σε 5 χώρες. Πρόσφατα, η εταιρεία ανακοίνωσε και την επίσημη συνεργασία της με το ξενοδοχείο διαμερισμάτων 4 αστέρων Adagio London Stratford και το περίφημο London Stadium. Τα τελευταία σημαντικά ανοίγματα της Adagio περιλαμβάνουν το Κατάρ και τη Μάλτα, δύο χώρες όπου το brand δεν είχε εκπροσώπηση στο παρελθόν.

Το 2023, η διεθνής επέκταση περιλαμβάνει ξενοδοχεία που σχεδιάζονται στο Αμπιτζάν, την Αμβέρσα, το Λονδίνο και το Βουκουρέστι. Ωστόσο, η Γαλλία που αποτελεί και την εγχώρια αγορά της εταιρείας, θα υποδεχτεί νέα ανοίγματα στη Ρουέν και τη Μπουλόν-Μπιλανκούρ, επιτρέποντας στην Adagio να διατηρήσει την ηγετική της θέση στην αγορά.

Η άνοδος του Franchise

Ως έμπειρος διαχειριστής ξενοδοχείων διαμερισμάτων, η Adagio προσφέρει διάφορες διαδρομές ανάπτυξης για να εφαρμόσει τη στρατηγική επέκτασής της και να πετύχει τον στόχο της: μίσθωση, διαχείριση ή franchise. Ως αποτέλεσμα, η τεχνογνωσία της στον τομέα μεσαίας και μακράς διαμονής είναι πλέον διαθέσιμη στους συνεργάτες δικαιόχρησης, καθώς αυτός ο τρόπος λειτουργίας γίνεται βασικός άξονας ανάπτυξης για την Adagio, τόσο στη Γαλλία, όσο και παγκοσμίως. Το 2018, υπήρχαν 5 franchise στο χαρτοφυλάκιο της Adagio ενώ το 2022, μόλις 4 χρόνια αργότερα, υπάρχουν πλέον 18. Για τα επόμενα 3 χρόνια, έχουν προγραμματιστεί επί του παρόντος  15 νέα ανοίγματα με συνεργάτες franchise.

Καινοτόμες ιδέες προσαρμοσμένες στις νέες ανάγκες

Η ανάπτυξη της Adagio είναι αποτέλεσμα της εισαγωγής μιας σειράς καινοτόμων αντιλήψεων που ανταποκρίνονται στις νέες προσδοκίες των ταξιδιωτών. Μόνο το 2021, ο όμιλος λάνσαρε τις νέες ιδέες διαμερισμάτων "Adagio access Living Hub" και "Adagio Smart House", ενώ το 2022, η Adagio κυκλοφόρησε το "Coliving Concept" με το πρώτο Coliving να ανοίγει στο Παρίσι μόλις τον προηγούμενο Φεβρουάριο. Αυτές οι καινοτομίες συμπληρώνουν το "The Circle", την έννοια του δημόσιου χώρου της Adagio. 

 

διαβάστε ακόμα

Τουρισμός | Τέλος Ανθεκτικότητας: Λάθος υπολογισμός για τα έσοδα από τα ξενοδοχεία, που οδηγεί σε δίκαιη μείωση 50% του Τέλους!
Επιτροπή τουριστικής ανάπτυξης και προβολής δήμου Παρανεστίου
Υπουργείο Τουρισμού: Μία έγκριση και μία απόρριψη για χρηματοδότηση αναβάθμισης τουριστικών λιμένων
Περιφέρεια Βορείου Αιγαίου | Να ανασταλεί η ένταξη της παραλίας Κέρους Λήμνου στις «απάτητες»
Οι ευκαιρίες τοποθέτησης ελληνικών κρασιών σε ισπανικά εστιατόρια και ξενοδοχεία
Διαγωνισμός για λειτουργία παγοδρομίου στην κεντρική πλατεία Ιστιαίας
Δημόσιος Διαγωνισμός για τη μίσθωση 4 κυλικείων του αθλητικού κέντρου Μίκρας
Ιταλία: Μέτρα κατά του υπερτουρισμού στην Πομπηία - όριο 20.000 επισκεπτών την ημέρα
CV Villas | +29% οι κρατήσεις για βίλες στην Ελλάδα το 2025
Κομισιόν | Ελληνική οικονομία: Ανάπτυξη πάνω από 2% μέχρι και το 2026