Το ντεμπούτο της στο πρώτο παγκόσμιο δίκτυο πολυκαναλικών μέσων της βιομηχανίας της φιλοξενίας κάνει η Marriott, δίνοντας τη δυνατότητα προσφοράς επιμελημένων εμπειριών σε εκατομμύρια ταξιδιώτες.
Ειδικότερα, η Marriott International, Inc., ανακοίνωσε την κυκλοφορία του Marriott Media Network, μιας πολυκαναλικής λύσης διαφήμισης πολλαπλών πλατφορμών για brand marketers, η οποία επιτρέπει την παρουσίαση επιμελημένων εμπειριών περιεχομένου και προσφορών στους επισκέπτες καθ' όλη τη διάρκεια του ταξιδιού τους. Για να τροφοδοτήσει το δίκτυο των ιδιόκτητων καναλιών της, η Marriott συνεργάζεται αποκλειστικά με τη Yahoo, κορυφαία στον κλάδο των διαφημίσεων.
Το Marriott Media Network αρχικά θα προσφέρει στους brand marketers προβολή σε ταξιδιώτες στις ΗΠΑ και τον Καναδά, με στόχο την επέκταση σε ταξιδιώτες παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένων και των 164 και πλέον εκατ. μελών στο Marriott Bonvoy, το βραβευμένο ταξιδιωτικό πρόγραμμα της εταιρείας. Στην πλήρη του ανάπτυξη, το δίκτυο αναμένεται να διαθέτει premium περιεχόμενο που θα καλύπτει τα ιδιόκτητά του κανάλια, όπως οθόνη, κινητά, βίντεο, email και ψηφιακά εκτός σπιτιού (τηλεόραση στο δωμάτιο και ψηφιακές οθόνες). Για τους brand marketers, το Marriott Media Network θα προσφέρει έναν άνευ προηγουμένου συνδυασμό κλίμακας και εξατομικευμένων μέσων σε ένα κοινό περιζήτητων ταξιδιωτών υψηλής πρόθεσης.
Για τους ταξιδιώτες, οι προσαρμοσμένες επιλογές θα οδηγήσουν σε πιο έξυπνες αποφάσεις αγοράς και μια πιο ικανοποιητική ταξιδιωτική εμπειρία. Το Marriott Media Network θα παρέχει στους ταξιδιώτες σχετικά προϊόντα και υπηρεσίες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους, συμπεριλαμβανομένης της μετάβασης, πριν από την άφιξη και κατά τη διάρκεια της παραμονής τους.
Η συνεργασία των μέσων της Marriott με τη Yahoo καλύπτει την προσφορά και τη ζήτηση, με το Yahoo SSP να λειτουργεί ως το αποκλειστικό σημείο πρόσβασης για την ενεργοποίηση της προσφοράς του Marriott Media Network. Επιπλέον, η παγκόσμια ομάδα πωλήσεων της Yahoo θα ηγηθεί της δημιουργίας ζήτησης και των πωλήσεων στα μέσα της Marriott και στο Marriott Media Network, αξιοποιώντας τη διευρυμένη πλατφόρμα ζήτησης της Yahoo.