Στον αριθμό ορόσημο των 6.000 ανοιχτών ξενοδοχείων έφτασε ο όμιλος IHG Hotels & Resorts (IHG), με επιπλέον 1.800 να βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης.
Με αφορμή το γεγονός αυτό, ο IHG έκανε και τα αποκαλυπτήρια του «6.000 Club», ανακοινώνοντας συνεργασίες με μεγάλες αθλητικές και ψυχαγωγικές εκδηλώσεις.
Ειδικότερα, το 6.000 Club διαθέτει μια συλλογή από ξενοδοχεία που άνοιξαν πρόσφατα, προβάλλοντας τα 17 brands του ομίλου, καθώς και τους πολλούς τρόπους με τους οποίους οι ομάδες ευχαριστούν τους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες προσφέροντας True Hospitality for Good, κάθε μέρα.
Τα τελευταία 5 χρόνια, ο Όμιλος έχει διευρύνει την απήχησή του στους ιδιοκτήτες και τους επισκέπτες, αποκτώντας ή λανσάροντας 6 brands τα οποία παρέχουν περισσότερες επιλογές και εκπληκτικές εμπειρίες. Οι νέες προσθήκες περιλαμβάνουν τις μάρκες Luxury & Lifestyle Six Senses, Regent and Vignette Collection, Premium brand, voco hotels, Essentials brand, avid hotels και το Suites brand, Atwell Suites.
Περαιτέρω, με την προσθήκη των 1.8000 ξενοδοχείων που ήδη βρίσκονται στο στάδιο της ανάπτυξης, ο Όμιλος πρόκειται να αυξήσει το χαρτοφυλάκιό του κατά 30%.
Επίσης, ο IHG ανακοίνωσε και μια σειρά από συναρπαστικές πολυετείς αθλητικές και ψυχαγωγικές συνεργασίες για τα μέλη του προγράμματος αφοσίωσης IHG One Rewards που θα συνδέουν ταξιδιώτες σε εκδηλώσεις σε όλο τον κόσμο, όπως τις Major League Soccer, European Professional Club Rugby και μουσικά φεστιβάλ στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο. Οι συνεργασίες αυτές, έχουν ως στόχο να ανταμείψουν τα μέλη με τις αξέχαστες εμπειρίες που στερήθηκε τα τελευταία χρόνια λόγω της πανδημίας.
Τα κυριότερα σημεία των εν λόγω συνεργασιών, περιλαμβάνουν:
The Governors Ball, Lollapalooza, Reading and Leeds Festivals, Music Midtown, Ohana Festival: Εκτός από τις ζωντανές παραστάσεις, οι συμμετέχοντες θα μπορούν να απολαμβάνουν αποκλειστικά προνόμια, συμπεριλαμβανομένης της πρόσβασης στα παρασκήνια και στα VIP Lounge.
Major League Soccer: Με μια πολυετή συμφωνία ως επίσημος χορηγός ξενοδοχείου, ο IHG Hotels & Resorts και η MLS συνεργάζονται για να δημιουργήσουν μοναδικές, βελτιωμένες εμπειρίες που δεν μπορούν να αγοράσουν χρήματα αποκλειστικά για τα μέλη του IHG One Rewards και τους θαυμαστές του MLS σε όλη τη χώρα.
European Professional Club Rugby (EPCR): Με τα τουρνουά Heineken Champions Cup και EPCR Challenge Cup, στο πλαίσιο της συμφωνίας τριών σεζόν, ο IHG και η EPCR θα καλωσορίσουν ξανά τους οπαδούς στην αρχή της σεζόν 2022/2023 που ξεκινά τον προσεχή Δεκέμβριο.