Αυτόνομα ξενοδοχεία που δεν ταιριάζουν στη φιλοσοφία άλλων brand της Hilton, όπως τα Embassy Suites, Waldorf ή Conrad, περιλαμβάνει η Curio, το νέο, 11ο brand που εισάγει στο χαρτοφυλάκιό του ο μεγάλος όμιλος ξενοδοχείων.
«Πρόκειται για αυτόνομα, ιδιάζοντα ξενοδοχεία που έχουν το δικό τους κοινό», επισημαίνει ο διευθύνων σύμβουλος της Hilton Worldwide, Chris Nassetta. «Αυτού του είδους τα ξενοδοχεία παρουσιάζουν τεράστια ζήτηση», δήλωσε.
Με μότο «μια έκπληξη για να την ανακαλύψετε, αδύνατη να ξεχαστεί», το brand φιλοδοξεί να εντάξει στη συλλογή του πολυτελή, τετράστερα ή πεντάστερα resort τύπου boutique και lifestyle. Για να ανεβάσει τις πληρότητες των ξενοδοχείων που θα ενταχθούν στο νέο brand, η Hilton θα χρησιμοποιήσει το πρόγραμμα πιστών πελατών, Hilton Honours, το οποίο μετρά 40 εκατ. μέλη, καθώς και άλλα κανάλια διανομής.
Το μεγαλύτερο όνομα ξενοδοχείου που εντάχθηκε στο brand είναι το SLS Las Vegas, ενώ αναμένεται η σύναψη συμφωνιών στη Ντόχα και το Ντουμπάι. Ήδη γίνονται συγκρίσεις με το brand Autograph Collection της Marriott, το οποίο ήταν πρωτοπόρο στην επιτυχή υποστήριξη των ανεξάρτητων ξενοδοχείων που λειτουργούν με την επωνυμία μεγάλων brand. Την ίδια ώρα η Hilton έγλυφε τις πληγές της έπειτα από μήνυση που της έκανε η Starwood Hotels and Resorts για κατασκοπεία, και την απομάκρυνση του brand της, Denizen boutique hotel.
Η Curio είναι ένα από τα δύο νέα lifestyle brand που λανσάρει η Hilton. Δεν έχει γίνει ακόμα γνωστή η ονομασία του άλλου brand, όμως, όπως μαθαίνουμε, θα απευθύνεται σε ταξιδιώτες που αγαπούν τα gadget.