Σταθερή ανάπτυξη σε νέα ξενοδοχεία στην Ευρώπη καταγράφεται το α' εξάμηνο του 2022, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση για την κατασκευή νέων ξενοδοχείων στη γηραιά ήπειρο της Lodging Econometrics (LE), που παρέχει πληροφορίες για ξενοδοχειακές επενδύσεις στους ενδιαφερόμενους επιχειρηματίες.
Σύμφωνα με τα στοιχεία:
Ποιες χώρες και πόλεις προσελκύουν τις περισσότερες ξενοδοχειακές επενδύσεις
Οι χώρες που ηγούνται στην κατασκευή νέων ξενοδοχείων στην Ευρώπη στο δεύτερο τρίμηνο του 2022 είναι το Ηνωμένο Βασίλειο με 309 έργα/46.296 δωμάτια, η Γερμανία με 258 έργα/44.692 δωμάτια, η Γαλλία με 152 έργα/17.338 δωμάτια, η Πορτογαλία με 123 έργα/14.811 δωμάτια, και η Πολωνία με 85 έργα/12.205 δωμάτια. Αυτές οι πέντε χώρες αντιπροσωπεύουν το 54% των έργων και το 51% των δωματίων στον συνολικό κατασκευαστικό σχεδιασμό για νέα ξενοδοχεία στην Ευρώπη το δεύτερο τρίμηνο του 2022.
Οι πόλεις στην Ευρώπη με τα περισσότερα επενδυτικά σχέδια για νέα ξενοδοχεία είναι το Λονδίνο, με 80 έργα/13.683 δωμάτια, το Ντίσελντορφ της Γερμανίας με 46 έργα/8.492 δωμάτια, το Παρίσι με 35 έργα/5.540 δωμάτια, η Λισαβόνα με 34 έργα/3.850 δωμάτια και η Κωνσταντινούπολη με 32 έργα/6.598 δωμάτια.
Οι αλυσίδες
Οι εταιρείες franchise με τα περισσότερα νέα ξενοδοχεία στο τέλος του δεύτερου τριμήνου ήταν η Accor με 262 έργα/35.694 δωμάτια και η Marriott International με 201 έργα/31.560 δωμάτια. Ακολουθούν το Hilton Worldwide με 192 έργα/28.550 δωμάτια, το InterContinental Hotels Group με 151 έργα/20.644 δωμάτια και το Radisson Hotel Group με 45 έργα/8.266 δωμάτια. Αυτές οι πέντε παγκόσμιες εταιρείες franchise στο 2ο τρίμηνο αντιπροσωπεύουν το 50% των έργων και το 47% των δωματίων στο σύνολο της Ευρώπης.
Τα μεγαλύτερα brand για καθεμία από αυτές τις κορυφαίες αλυσίδες είναι οι μάρκες Ibis της Accor με 92 έργα/10.998 δωμάτια, η επωνυμία Marriott's Moxy με 51 έργα/8.769 δωμάτια, η Hilton's Hampton by Hilton με 69 έργα/10.583 δωμάτια, το Holiday Inn Express της IHG με 60 έργα/8.723 δωμάτια. και η μάρκα Radisson's Blu με 13 έργα/2.199 δωμάτια.