Ξενοδοχεία | Trivago: Πώς να κάνετε αξέχαστη την εμπειρία των πελατών σας

25-08-22 | ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Πλέον, την εμπειρία των πελατών δεν χαρακτηρίζουν μόνο οι αναβαθμίσεις και οι εξελιγμένες μηχανές εσπρέσο στα δωμάτια ενός ξενοδοχείου. Έχει εξελιχθεί σε ένα φαινόμενο που αγγίζει όλες τις πτυχές των ταξιδιών, σημειώνει το businessblog της trivago, στο εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα, που  αναδημοσιεύουμε και αποσκοπεί στο να βοηθήσει τα ξενοδοχεία να διαμορφώσουν μια αξέχαστη εμπειρία στους πελατών τους.

Η συνέχεια του δημοσιεύματος:

...Για παράδειγμα, σύμφωνα με το Research and Markets, το ποσό που διατίθενται να ξοδέψουν οι ταξιδιώτες σε εκδρομές και δραστηριότητες στον προορισμό τους αναμένεται να αγγίξει τα $266,7 δισεκατομμύρια έως το 2027,

Δεν μας κάνει και τόση εντύπωση το γεγονός αυτό, εάν αναλογιστούμε τον τεράστιο αριθμό εκδρομών και δραστηριοτήτων που προωθούνται σε τοποθεσίες όλου του κόσμου, από απογεύματα γευσιγνωσίας street food μέχρι ιδιωτικά τουρ με ιστορικούς τέχνης, Οι ταξιδιώτες δεν λυπούνται τα λεφτά τους σε αυτόν τον τομέα της εμπειρίας του πελάτη και η αγορά είναι κάτι παραπάνω από πρόθυμη να τους εξυπηρετήσει.

Πώς μπορούν οι ξενοδόχοι να ενσωματώσουν την τοπική πραγματικότητα στην εμπειρία του πελάτη;

Η αύξηση των εκδρομών και των δραστηριοτήτων εν μέρει οφείλεται στην άνθιση της οικονομίας διαμοιρασμού, στο πλαίσιο της οποίας η επιρροή που έχουν οι ντόπιοι οικοδεσπότες στον τρόπο με τον οποίο οι ταξιδιώτες ξοδεύουν τον χρόνο και τα χρήματά τους στις διακοπές ολοένα και μεγαλώνει. Οι ταξιδιώτες που αναζητούν μια αξέχαστη εμπειρία πελάτη ενδιαφέρονται για τα αγαπημένα στέκια, δραστηριότητες, εστιατόρια, μουσεία και εκδηλώσεις του οικοδεσπότη τους.

Δεν αναφερόμαστε στα κλασικά τουρ με τα πόδια ή με Segway ή στα εισιτήρια των αξιοθέατων, αν και αυτά έχουν τη γοητεία τους. Μιλάμε για τις δραστηριότητες που μπορεί να απολαύσει κανείς μόνο σε μια συγκεκριμένη πόλη, χωριό ή περιοχή.

Ένα εξαιρετικό παράδειγμα είναι η έπαυλη Casa do Outeiro Tuias στην περιοχή Douro της Πορτογαλίας. Προκειμένου οι επισκέπτες να νιώσουν πραγματικά ένα με το γραφικό περιβάλλον, οι ιδιοκτήτες δημιούργησαν εξατομικευμένα δρομολόγια που περιλαμβάνουν όλα τα αξιοθέατα, τους ήχους και, πρωτίστως, τις γεύσεις αυτής της περιοχής που φημίζεται για την αμπελουργία της (συμπεριλαμβάνεται και ιδιωτικό τουρ στον αμπελώνα).

Με τη δημιουργία ουσιαστικών, ισχυρών δεσμών μεταξύ του καταλύματός σας και της τοποθεσίας στην οποία βρίσκεται, βελτιώνετε την επιχείρησή σας με πολλούς τρόπους. Το πρώτο και ίσως το πιο σημαντικό που επιτυγχάνετε, είναι η ενίσχυση της εμπειρίας του πελάτη. Οι ταξιδιώτες θέλουν να συμμετάσχουν σε ξεχωριστές δραστηριότητες που δεν θα ξεχάσουν ποτέ. Εάν τους προτείνετε ή τους προσφέρετε τέτοιες δραστηριότητες, η διαμονή τους θα γίνει ακόμη πιο ευχάριστη και θα διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.

Ένα πράγμα που πρέπει να λάβετε υπόψη σας όταν αποφασίζετε ποιες δραστηριότητες θα προωθήσετε και θα προσφέρετε είναι ο κατακερματισμός της αγοράς. Οι επισκέπτες σας είναι όλοι τους διαφορετικά άτομα, με διαφορετικά ενδιαφέροντα.

Για να αναδείξετε τις μοναδικές δραστηριότητες στις οποίες μπορούν να συμμετάσχουν οι επισκέπτες σας κατά τη διαμονή τους, χρησιμοποιήστε τα κανάλια σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, την παρουσία σας σε συνεργαζόμενους ιστότοπους κρατήσεων και, φυσικά, τον δικό σας ιστότοπο. Θα κεντρίσετε το ενδιαφέρον τους και το κατάλυμά σας θα γίνει ακόμη πιο ελκυστικό.

Χρειάζεστε λίγη έμπνευση για να πάρετε μπρος; Ορισμένα ενδιαφέροντα παραδείγματα είναι το τουρ φωτογραφίας της ανατολής του ήλιου στο Σαν Φρανσίσκο, ο περίπατος στο Kreuzberg, τη μποέμ συνοικία του Βερολίνου ή το λαχταριστό μάθημα παρασκευής τρούφας στο Κούσκο, με την καλύτερη περουβιανή σοκολάτα.

Τελικά, οι σχέσεις που χτίζετε με τις τοπικές επιχειρήσεις βοηθούν την κοινότητα και ενισχύουν το πλαίσιο στο οποίο ανήκει και το κατάλυμά σας. Οι ισχυρές και μακροχρόνιες σχέσεις με τις επιχειρήσεις που σας περιβάλλουν προωθούν την αμφίδρομη ανάπτυξη και προσφέρουν πολύτιμες δυνατότητες διαφήμισης για την επιχείρησή σας.

Είτε αποφασίσετε να προωθήσετε δραστηριότητες απευθείας μέσα από την επιχείρησή σας είτε προτείνετε στους επισκέπτες να χρησιμοποιήσουν ιστότοπους όπως οι GetYourGuide και Context Travel, θα τους χαρίσετε αξέχαστες εμπειρίες που θα συνδέσουν το κατάλυμά σας με το περιβάλλον του. Και αυτό σίγουρα θα έχει θετικό αντίκτυπο σε όλους.

 

διαβάστε ακόμα

“Destination: Japan” στο αεροδρόμιο της Αθήνας
Καινοτόμο σύστημα κατάταξης των ελληνικών ξενοδοχείων με βάση τα κριτήρια βιωσιμότητας
H Greek Meetings Alliance στη 39η Philoxenia - «Ανοίγει» η συζήτηση για τη δημιουργία εθνικού φορέα συνεδριακού τουρισμού
Το Design και οι One-to-One συναντήσεις ξανά στο επίκεντρο του 100% Hotel Show 2024
Πώς εξελίχθηκε ο τζίρος καταλυμάτων και εστίασης στις Κυκλάδες τη θερινή σεζόν
Αμερικανικός τουρισμός: Το 7% θα ταξιδέψει περισσότερο στο εξωτερικό εξαιτίας την εκλογής Τραμπ
Τουρισμός | Ο Όμιλος Anex πρόσθεσε 120 ξενοδοχεία στην Ελλάδα το 2025, φτάνοντας τα 700
FedHATTA/ HATTA: Δυναμική συμμετοχή στην 39η έκθεση Philoxenia - Ο πολιτιστικός τουρισμός όχημα για επέκταση της σεζόν
Το νέο Δ.Σ. του Παγκρήτιου Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων
Ryanair: Νέες συνδέσεις με Χανιά και Ρόδο από το Μπόρνμουθ το 2025