Η ιδιοκτήτρια της Holiday Inn, Intercontinental Hotels Group (IHG), επιβεβαίωσε ότι η εταιρία χτυπήθηκε από κυβερνοεπίθεση.
Η IHG ανέφερε σε σχετική ανακοίνωση ότι διερευνά μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση σε έναν αριθμό τεχνολογικών συστημάτων της, ότι από τη Δευτέρα έχει διακοπεί η λειτουργία των καναλιών κράτησης και άλλων εφαρμογών της και ότι οι λειτουργίες θα αποκατασταθούν το συντομότερο δυνατό.
Όπως επισημαίνει, γίνεται εκτίμηση της φύσης, της έκτασης και του αντίκτυπου που είχε το περιστατικό και εφαρμόζει σχέδια αντιμετώπισης, συμπεριλαμβανομένης της ανάθεσης της διερεύνησης της παραβίασης σε εξωτερικούς ειδικούς.
Η εταιρία ανέφερε ακόμα ότι θα στηρίξει τους ιδιοκτήτες ξενοδοχείων στο πλαίσιο της αντιμετώπισης του προβλήματος, ενώ τα ξενοδοχεία της IHG συνεχίζουν να λειτουργούν και να λαμβάνουν άμεσες κρατήσεις.
Τον περασμένο μήνα, ένα ξενοδοχείο Holiday Inn στην Κωνσταντινούπολη υπέστη υποκλοπή δεδομένων από την LockBit.
Το 2017 η αλυσίδα ξενοδοχείων έγινε και πάλι στόχος κυβερνοεπίθεσης από την οποία επηρεάστηκαν 1.200 ξενοδοχεία franchise στις ΗΠΑ.