O ξενοδοχειακός όμιλος Accor και το SHe Travel Club υπέγραψαν συμφωνία με στόχο να επανασχεδιάσουν την εμπειρία διαμονής προσαρμοσμένη στις ανάγκες των γυναικών.
Τα βασικά brand της Accor όπως τα Sofitel, MGallery, Novotel και Mercure θα συμμετάσχουν σε πιλοτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει 50 ξενοδοχεία στην Ευρώπη και τη Μέση Ανατολή για να υποστηρίξουν το λανσάρισμα του SHe.
Το SHe Travel Club είναι η πρώτη και μοναδική ανεξάρτητη εταιρεία ξενοδοχείων που αναπτύχθηκε από γυναίκες για τις γυναίκες. Η προσφορά της διαμορφώθηκε με βάση σχόλια από γυναίκες, ώστε να προσφέρεται εμπειρία διαμονής προσαρμοσμένη στις γυναικείες ανάγκες.
Το 64% των ταξιδιωτών σε παγκόσμια κλίμακα είναι γυναίκες. Ωστόσο, σύμφωνα με διεθνή έρευνα της SHe Travel Club σε δείγμα 5.000 γυναικών, το 85% δήλωσε ότι νιώθει ότι οι ανάγκες τους δεν γίνονται πλήρως κατανοητές από τη ξενοδοχειακή βιομηχανία.
Η έρευνα εντόπισε τα 4 πιο σημαντικά στοιχεία της διαμονής για τις γυναίκες: ασφάλεια, ευκολία, υπηρεσίες και φαγητό/διασκέδαση. Το SHe Travel Club αξιολογεί τα ξενοδοχεία βάσει των τεσσάρων αυτών κατηγοριών και προσφέρει τρία επίπεδα κατάταξης που καλύπτουν όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων. Μέχρι στιγμής, περισσότερα από 200 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο διαθέτουν ετικέτα She.
«Η Accor, στον πυρήνα της, δεν είναι μόνο επιχειρηματική αλλά και επαναστατική. Ως εκ τούτου, προσπαθούμε πάντα να υποστηρίζουμε τους οργανισμούς που αναπτύσσουν καινοτόμες και θετικές λύσεις για τη βελτίωση και την εξέλιξη της βιομηχανίας φιλοξενίας με προσαρμοσμένες εμπειρίες επισκεπτών», δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της Accor, Patrick Mendes.